Πιστοποιητικό χαρακτήρα στην Κένυα όπου ο αγώνας θύμισε τα χαρακτηριστικά του, o Evans το τσαγανό του και η Toyota την αξιοπιστία της.
Θρίαμβος με υπογραφή Toyota δεν προέκυψε παρά το γεγονός ότι ένα εφικτό «1-2-3» δεν το απέτρεψε η Hyundai όπως ίσως φαίνεται στα αποτελέσματα, αλλά οι αντιξοότητες συνδεδεμένες με το χαρακτήρα του αγώνα. Ο πιο σκληρός της πενταετίας, με στιλ που έχει να κάνει με την ιστορία του και ο τίτλος θα μπορούσε να είναι «Survivor», επαληθεύοντας και ότι εδώ στην Κένυα είναι στην κυριολεξία αλλιώς.
Το lay out άλλαξε, αλλά δεν αλλάζουν οι δρόμοι και κυρίως το κρυφτό με τις καιρικές συνθήκες που δείχνουν Αφρική ακόμα και όταν δεν βρέχει.

Ott Tanak
Ο Evans και οι άλλοι…
Στα Ράλλυ το αποτέλεσμα κρίνεται μέσα από μια συλλογική προσπάθεια που εκφράζεται από το πλήρωμα, τη μηχανή τους και την ομάδα.
Με σεβασμό στην Τoyota, το φετινό Σαφάρι έχει φαρδιά-πλατιά την υπογραφή «Elfyn Evans – Scott Martin» που μοιράστηκαν το GR Yaris Rally1 στην πέμπτη σερί νίκη της στο Ράλλυ της αξιοπιστίας, με ατού ένα πλήρωμα που επιβίωσε στις συνθήκες με τον γρήγορο, με τον σωστό τρόπο. Επίσης, αντιμετώπισαν προβλήματα με λάστιχα και τετ-α-κε που τα διαχειρίστηκαν με μαεστρία, χάνοντας δευτερόλεπτα ενώ οι αντίπαλοι τους λεπτά της ώρας. Ο Tanak στην αρχή και ο Rovanpera στη συνέχεια, και αν ο Εσθονός έσωσε την παρτίδα, όντας δεύτερος στο βάθρο, ο Φινλανδός αποχώρησε-εγκατέλειψε τη λάθος στιγμή, σήμερα Κυριακή, τελευταία ημέρα του Ράλλυ.

Thierry Neuville
Evans-Martin νικητές λοιπόν, και δίκαια προηγούνται στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, με τον Ουαλό όντας σε εξαιρετικό momentum να έχει τον τρόπο να αριστεύσει και μεθαύριο στα Κανάρια Νησιά, αγώνας που του ταιριάζει.
Στο Σαφάρι, στο βάθρο μαζί του, ο αξιόπιστος Tanak που επέδειξε υπομονή και ο Neuville που αντιμετώπισε τα μύρια όσα. Ο Βέλγος μάλιστα αποδείχθηκε τυχερός, αφού εκτός από την ατυχία του Rovanpera αξιοποίησε και τις αστοχίες του Katsuta (όπως για παράδειγμα το… προσωρινό τουμπάρισμα στην Power Stage που τελικά κόστισε στον Ιάπωνα πάνω από τρισήμιση λεπτά και την τέταρτη θέση στη γενική, η οποία πέρασε έτσι στα χέρια του Sami Pajari) που παραμένει συνεπής στη θεωρία «ή του ύψους ή του βάθους»
Ότι δεν χαρακτηρίζει τον Fourmaux που ατύχησε νωρίς και επέστρεψε στο σημερινό σκέλος πιστοποιώντας την ποιότητα του. Ότι δεν προκύπτει από τα πληρώματα της Ford, χαμένοι ανάμεσα στο συμμετέχω-επιβιώνω όπως ο πεισματάρης Σερδερίδης, ή αγωνίζομαι όπως οι άλλοι, αλλά αποτέλεσμα δεν προκύπτει.

Ιορδάνης Σερδερίδης
Skoda is back
Συνωστισμός από GR Yaris στα Rally1, αλλά νικητής ο Greensmith με το Fabia RS. Πετούσε ο Solberg Jr σε καθεστώς Super Rally, πίεσε ο Solans, ήταν ανταγωνιστικός ο Kajetanowicz, αλλά στο τέλος ο Βρετανός πιστοποίησε την κλάση του Skoda, αποτέλεσμα συνδεδεμένο και με την εμπειρία του.
Στην κατηγορία των master με Rally2, χθες Σάββατο βράδυ, εγκατέλειψε ο Γιώργος Βασιλάκης με ταλαιπωρημένο σασί. «The gentleman from Greece is οff».
Επόμενος αγώνας του θεσμού, το Rally Islas Canarias στην Ισπανία, στις 24-27 Απριλίου, σε ένα εντελώς διαφορετικό περιβάλλον._ Σ.Χ.

Gus Greensmith