Άφησε για λίγο τα αλλότρια παιχνίδια του στην πίστα ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής, πήρε το όπλο του, πήγε στην Πολωνία και κέρδισε.
Ο Kalle Rovanpera δεν είχε στο πρόγραμμα του το Ράλλυ στην Πολωνία. Όμως, ο Ogier ήταν άτυχος στις αναγνωρίσεις, τραυματίστηκε και αποσύρθηκε, οπότε τον αντικατέστησε την τελευταία στιγμή ο Φινλανδός δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής. Σε συνδυασμό με το GR Yaris και τον συνοδηγό του, ο ταχύτερος συνδυασμός στο WRC.
Παντός καιρού, εδάφους και συνθηκών και αν την Παρασκευή αρνητικοί Πρωταγωνιστές ήταν οι Πολωνοί θεατές όποτε και ακυρώθηκαν δυο ειδικές διαδρομές, χθες Σάββατο ο αγώνας ήταν υπόθεση Rovanpera. Η σφραγίδα για τη νίκη σήμερα Κυριακή που κέρδισε μόλις μια διαδρομή – ό,τι αρκούσε στο να διαχειριστεί κατά πρώτον τον Elfyn Evans και ουσιαστικά τον εξαιρετικό Andrien Fourmaux στο τρίτο σκαλί του βάθρου.
Ο Ουαλός, όπως και ο Γάλλος αξιοποίησαν και τον χαμένο χρόνο από λάστιχο του εξαιρετικού στην Πολωνία, Andreas Mikkelsen με το i20 N Rally1, στην πρώτη κιόλας ε.δ. σήμερα το πρωί. Ίδια ακριβώς ώρα με την αφετηρία της ε.δ. Μπραλος στο περιβόητο ΤER και μέχρις εδώ οι συμπτώσεις αφού δεν προκύπτουν συγκρίσεις ανάμεσα σε έναν οργανωτικά αμφιλεγόμενο χωμάτινο αγώνα του WRC και σε έναν περίπου διεθνή του Ελληνικού Πρωταθλήματος κ.α. Οργανωτές επιπέδου WRC στη Λαμία, που όμως δεν πιστοποίησαν το μέγεθος τους στο πως τουλάχιστον επικοινωνιακά διαχειρίστηκαν την έξοδο των Νίκου Ζάχου-Ηλία Παναγιωτούνη, όπου καταστράφηκε το C3 Rally2.
Στην Πολωνία
Επίλογος σήμερα και με «φρέσκο» το Hyundai που χθες έμεινε ουσιαστικά παροπλισμένο, ο Tanak κέρδισε τις δυο από τις τέσσερις ε.δ. αφήνοντας μια στον Ravanpera, ενώ έχασε την PS από τον Neuville. Ταλαιπωρήθηκε ο Βέλγος, ανοίγοντας το δρόμο την Παρασκευή, όντας εκτός ρυθμού και χθες αλλά τελικά κέρδισε το τζόκερ. Σημαντικό για τη μάχη του τίτλου που φαίνεται πως εξελίσσεται σε man-to-man με τον Evans, χωρίς να υποτιμούμε τον Tanak που ελέγχει τις προσδοκίες του (Νeuville: 136 βαθμοί, Εvans: 121 βαθμοί, Tanak: 115 βαθμοί). Υπόθεση που δεν αφορά τους Katsuta και Munster και είναι σαφές πως το τοπίο ξεκαθαρίζει.
Τι να γράψουμε για τον Λετονό Mārtiņš Sesks με το Puma περίπου Rally1 χωρίς υβριδική υποστήριξη. Αυτοκίνητο που στα χέρια του πρωτάρη αποδείχθηκε πιο κοντά στα Rally1 παρά στα Rally2 και θα τον ακολουθήσουμε με ενδιαφέρον και θετική ζήλια μεθαύριο στο δικό του αγώνα.s
Θέλουμε Έλληνες σε υψηλό επίπεδο στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις-WRC, αν θέλουμε η προσπάθεια του οργανωτή και της ΕΚΟ, όπως και της Toyota να συγκεντρώνει την προβολή που απαιτείται από ένα Παγκόσμιο γεγονός που εξελίσσεται σε μια χώρα με ψυχή και πλούσιο φυσικό και ανθρώπινο πλούτο που ταιριάζει στο θεσμό.
Τα Rally2
H κατηγορία που ταιριάζει στο WRC, με περάσματα που καθηλώνουν και δεν είναι τυχαία η επιλογή της Toyota να συμμετέχει και στο WRC2. Κόντρα με πιο γήινους αντιπάλους που τους βρίσκει και στο ράλλυ της αγοράς και κρίμα που η Hyundai δεν εξελίσσει το i20 N, ότι κάνει η Skoda με τη Fabia, ανανεώνοντας με συνέπεια το υλικό της, ενώ είναι χαρακτηριστικός και ο πλουραλισμός των πληρωμάτων.
Sami Pajari με GR-Yaris οι νικητές που τρεις ημέρες ήλεγχαν με συνέπεια την αρμάδα των Skoda με καλύτερο τον Solberg Jr, καθαρά δεύτερος στο βάθρο και πριν τη θεαματική έξοδο του 24χρόνου Makerlean, στο flying δυο ε.δ. πριν το τέλος.
Επόμενος αγώνας του θεσμού το Ράλλυ Λετονίας στις 18-21 Ιουλίου, πριν την μητέρα των μαχών, το Ράλλυ Φινλανδίας στις 1-4 Αυγούστου. Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, για τελευταία φορά φέτος το Σεπτέμβριο (5-8) αφού από το 2025, επιστρέφει σε ημερομηνία τον Ιούνιο. Η SS; Μείνετε συντονισμένοι._Σ.X.
🥇 Winners @orlenrajdpolski 2024, congratulations 👏
🇫🇮@KalleRovanpera / 🇫🇮 @JonneHalttunen @TGR_WRC @pirellisport #WRC | #RallyPoland 🇵🇱 pic.twitter.com/1kOMHzQbA8
— FIA World Rally Championship (@OfficialWRC) June 30, 2024