X
Αγώνες

WRC: Ράλλυ Μεξικό: Και τώρα οι δυο τους

Ο μονόλογος των Citroen συνεχίστηκε και στο δεύτερο σκέλος του Ράλλυ Μεξικό, με τον Ogier να εκμεταλλεύεται ένα πρόβλημα του Loeb και να οδηγεί την κούρσα μερικά χιλιόμετρα πριν τον τερματισμό.

Ο μονόλογος των Citroen συνεχίστηκε και στο δεύτερο σκέλος του Ράλλυ Μεξικό, με τον Ogier να εκμεταλλεύεται ένα πρόβλημα του Loeb και να οδηγεί την κούρσα μερικά χιλιόμετρα πριν τον τερματισμό. Οι δύο οδηγοί της γαλλικής ομάδας, ξεχώρισαν από την πρώτη ειδική της δεύτερης ημέρας, παρά το γεγονός ότι αμφότεροι είχαν τις δύο πρώτες θέσεις στη σειρά εκκίνησης. Ο μοναδικός οδηγός που κατάφερε να ακολουθήσει το ρυθμό τους, αλλά νωρίτερα είχε χάσει πολύτιμο χρόνο, ήταν ο Petter Solberg, επίσης με DS3. Τα Ford Fiesta έμειναν και πάλι εκτός συναγωνισμού, παρά το γεγονός ότι αμφότεροι οι οδηγοί της Ford είχαν καλύτερη σειρά εκκίνησης. Ένα ακόμα στοιχείο που χαρακτήρισε την δεύτερη ημέρα του αγώνα, ήταν και τα μηχανικά προβλήματα! Σχεδόν όλοι οι συνδυασμοί αντιμετώπισαν από ένα, είτε γαλλικοί είτε βρετανικοί, αποδεικνύοντας ότι αυτή τη στιγμή υφίστανται σημαντικά προβλήματα νεότητας σε όλα τα αυτοκίνητα.

Από την πρώτη ειδική, οι δύο Seb ξεκίνησαν τη δική τους μάχη. Ο Loeb, εκμταλλευόμενος την καλύτερη σειρά εκκίνησης, όντας δεύτερος πίσω από τον Ogier, ξεκίνησε τους πυροβολισμούς από νωρίς και κατάφερε να περάσει στην κορυφή. Όμως, τρεις ειδικές πριν το τέλος, ένα πρόβλημα στον επιλογέα του DS3, όταν στην απλή διαδρομή έμεινε μόνο με 3η σχέση στο κιβώτιο, τον ανάγκασε να φτάσει πέντε λεπτά αργότερα στο κοντρόλ, αφού προσπάθησε και τελικά κατάφερε να επιδιορθώσει τη ζημιά. Αυτό, μεταφράστηκε σε 50 δευτερόλεπτα ποινής με αποτέλεσμα ο Ogier να περάσει και πάλι στην κορυφή. Βέβαια, ο επτάκις Πρωταθλητής εκείνη τη στιγμή βρέθηκε 30 δευτερόλεπτα πίσω από τον νεαρό ομόσταυλο του, αλλά στο τέλος της ημέρας κατάφερε να την μειώσει στα δέκα. Αξίζει να σημειώσουμε, βέβαια, ότι ο Ogier αντιμετώπισε και αυτός πρόβλημα με το DS3 και συγκεκριμένα με απώλεια ισχύος από τον κινητήρα. Βέβαια, το σημαντικότερο πρόβλημα που αντιμετώπισε ο νεαρός Γάλλος, ήταν το γεγονός ότι η Ford προσκόμισε βίντεο στους αγωνοδίκες σχετικά με την παράβαση του την πρώτη ημέρα, όταν και ο Ogier από λάθος δεν ακολούθησε το road book του αγώνα που οδηγούσε στο regrouping, στο οποίο μάλιστα οι Βρετανοί υποστήριζαν ότι δέχθηκε εξωτερική βοήθεια. Τελικά, όμως, οι αγωνοδίκες αποφάνθηκαν πως ο Γάλλος δεν θα τιμωρηθεί. Έτσι, οι δυο τους θα λύσουν τις όποιες διαφορές τους αύριο στις τρεις ειδικές που απομένουν, με συνολικό μήκος 60 χιλιομέτρων. Και τι λέει ο Olivier Quesnel για όλα αυτά; Πως δεν πρόκειται να μπει ανάμεσα τους, αφήνοντας τους να διεκδικήσουν τη νίκη μέχρι το τέλος.

Στο στρατόπεδο της Ford, μάλλον έχουν καταλήξει ότι τα δύο Fiesta θα περιοριστούν στην 3η και 4η θέση της γενικής, αντίστοιχα. Ο Mikko Hirvonen ήταν ένας από τους ελάχιστους οδηγούς σήμερα που δεν αντιμετώπισε το παραμικρό πρόβλημα, αλλά παρόλα αυτά δεν κατάφερε να κινηθεί στους ρυθμούς των Citroen. Είναι χαρακτηριστικό, ότι ο Φινλανδός κέρδισε την πρώτη και μοναδική έως τώρα ειδική για λογαριασμό της Ford στο ενδιάμεσο του αγώνα. Ο ομόσταυλος του, Jari Matti Latvala, ξεκίνησε με στόχο να πιέσει αλλά ένα κλατάρισμα του έκοωε τις όποιες ελπίδες για διάκριση, με αποτέλεσμα να γνωρίζει πλέον και αυτός ότι η μοναδική περίτπωση να ανέβει στην γενική κατάταξη είναι προβλήματα των αντιπάλων του. Βέβαια, ο προβληματισμός υπάρχει στη Ford, τόσο για τις επιδόσεις των Fiesta, όσο και για τα μηχανικά προβλήματα. Βλέπετε, ο Matthew Wilson εγκατέλειψε από πρόβλημα στα ηλεκτρικά, ο Henning Solberg (παρά το γεγονός ότι παραμένει ελέω superally έβδομος γενικής) από πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης και ο Evgeny Novikov από διαρροή λαδιού.

Με αυτόν τον τρόπο, στην 5η θέση της γενικής σκαρφάλωσε ο Petter Solberg, ο οποίος και σήμερα ήταν εντυπωσιακός, κερδίζοντας ειδικές και σημειώνοντας χρόνους κορυφής. Βέβαια, τα προβλήματα δεν έλειψαν και πάλι, αφού παραλίγο να βγει εκτός δρόμου μετά από ένα άλμα, ενώ κατάφερε να σπάσει τον επιλογέα του DS3, με αποτέλεσμα να δεχθεί ποινή χρόνου για καθυστερημένη άφιξη σε κοντρόλ στην προσπάθεια του να το επισκευάσει. Σε κάθε περίπτωση, ο Νορβηγός απέδειξε για ακόμα μία φορά ότι δεν έχει χάσει μέρος της ταχύτητας του και πως φέτος είναι πιο κοντά από ποτέ στην επιστροφή του στις νίκες.

Στην έκτη θέση της γενικής, ακολουθεί ο Mads Ostberg, ο οποίος και εκμεταλλεύθηκε τα προβλήματα των αντιπάλων του και σκαρφάλωσε στη γενική, παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε με τα φρένα του Fiesta. Ο Henning Solberg παράμενει 7ος παρά την εγκατάλειψη του, την ώρα που την πρώτη οκτάδα συμπληρώνει ο Nasser Al Attiyah, ο οποίος είναι και επικεφαλής στην κατηγορία SWRC. Ο οδηγός από το Κατάρ έχει σημαντική διαφορά από τον δεύτερο Martin Prokop, με τον Τσέχο να πρέπει αύριο να διατηρήσει πίσω του τον ιπτάμενο Juho Hanninen που μετά από τα προβλήματα της πρώτης ημέρας κατάφερε να σκαρφαλώσει στην 3η θέση της κατηγορίας._Π.Τ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!