Ο Kris Meeke σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στο shakedown πριν την έναρξη του Ράλλυ Κορσικής, με τους Sebastien Ogier και Ott Tanak να ακολουθούν.
Για 3η φορά σε 4 αγώνες, ο Kris Meeke κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στο shakedown πριν την έναρξη του αγώνα. Όπως σε Μόντε Κάρλο και Μεξικό, ο Βρετανός σημείωσε με το Toyota Yaris WRC τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας στο 3ο και τελευταίο του πέρασμα. Είναι χαρακτηριστικό, ότι ο ίδιος δήλωσε αστειευόμενος μετά το τέλος της διαδικασίας πως θα ήταν καλό για τον ίδιο αν στο shakedown οι οδηγοί κέρδιζαν βαθμούς! “Δυστυχώς, δεν κερδίζουμε βαθμούς από το shakedown! Κάτι που είναι κρίμα, αφού θα είχα μαζέψει αρκετούς! Αισθάνομαι πολύ καλά με το αυτοκίνητο και θα προσπαθήσω αυτή την αυτοπεποίθηση να την μεταφέρω και στις ειδικές διαδρομές. Αλλάξαμε μία ρύθμιση στην ανάρτηση στο τελευταίο μας πέρασμα και είμαι πολύ ικανοποιημένος από τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου.” Ο Meeke από το πρώτο πέρασμα κατάφερε να σημειώσει το ταχύτερο πέρασμα, και απλά στο τελευταίο το βελτίωσε ακόμα περισσότερο! Γεγονός που αποδεικνύει την καλή κατάσταση στην οποία βρίσκεται. Βέβαια, το ίδιο συνέβη και στα Ράλλυ Μόντε Κάρλο και Μεξικό, με το αποτέλεσμα να μην είναι το επιθυμητό, αφού είναι γνωστό ότι ο αγώνας είναι τελείως διαφορετική ιστορία.
Πίσω από τον Βρετανό, με διαφορά που άγγιξε τα 0.9 δλ., βρέθηκε ο Sebastien Ogier με το Citroen C3 WRC. Ο Γάλλος έξι φορές Πρωταθλητής είναι ικανοποιημένος από το αυτοκίνητο, ενώ δεν είναι μυστικό οτι οι περισσότεροι αντίπαλοι του τον θεωρούν φαβορί, με δεδομένο ότι το C3 είναι εξαιρετικά ανταγωνιστικό στην στεγνή άσφαλτο. Μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον Ogier, βρέθηκε ο Ott Tanak με το Yaris WRC, ο οποίος και θεωρεί ότι δεν θα είναι μακριά από τον Γάλλο αντίπαλο του. Ο Dani Sordo, ήταν ο ταχύτερος με Hyundai, ενώ δεν έκρυψε και αυτός από την πλευρά του ότι οι Γάλλοι είναι το ακλόνητο φαβορί. Οι Jari Matti Latvala και Elfyn Evans συμπλήρωσαν την πρώτη εξάδα, ενώ οι Sebastien Loeb και Thierry Neuville έκαναν μόλις τον 8ο και 9ο χρόνο, αντίστοιχα! Γεγονός που αποδεικνύει εν μέρει αυτό που αναφέραμε σχετικά με τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι οδηγοί της Hyundai με τη συμπεριφορά του i20 στην άσφαλτο.
Κάτι που αξίζει να σημειώσουμε είναι η προσέγγιση των ομάδων για τον αγώνα, αναφορικά με την κατανομή της ισχύος ανάμεσα στους πίσω και εμπρός τροχούς! Οι Citroen και Toyota αποφάσισαν στον αγώνα να ρισκάρουν περισσότερο, επιλέγοντας μία κατανομή της τάξεως του 28% εμπρός και 72% πίσω. Για τους δρόμους της Κορσικής αυτή η επιλογή μοιάζει ιδανική, αφού θα έλεγε κανείς ότι θυμίζει στυλ πίστας. Οι Hyundai και M-Sport έχουν επιλέξει διαφορετική λύση, με το i20 να διαθέτει 32/68 κατανομή και το Fiesta 30/70.
Σήμερα, τα πληρώματα θα περάσουν τη ράμπα της αφετηρίας για την πανηγυρική εκκίνηση, με τον πραγματικό αγώνα να ξεκινάει αύριο. Το πρώτο σκέλος περιλαμβάνει συνολικά 6 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 121 χιλιομέτρων, ενώ το σημαντικότερο είναι πως στο πρόγραμμα δεν περιλαμβάνεται ενδιάμεσο σέρβις, αλλά μόνο ένα flexi service στη Bastia._Π.Τ.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ SHAKEDOWN
1 Meeke-Marshall Τoyota Yaris WRC 3:46.7
2 Ogier – Ingrassia Citroen C3 WRC +0.9
3 Tanak – Jarveoja Toyota Yaris WRC +1.4
4 Sordo – Del Barrio Hyundai i20 WRC +2.2
5 Latvala – Antilla Toyota Yaris WRC +2.3
6 Evans – Martin Ford Fiesta WRC +2.5
7 Lappi – Ferm Citroen C3 WRC +2.7
8 Loeb – Elena Hyundai i20 WRC +2.8
9 Neuville – Gilsoul Hyundai i20 WRC +3.4
10 Suninen-Salminen Ford Fiesta WRC +4.6