Ένα κλαταρισμένο ελαστικό στο Toyota Yaris του Ott Tanak και η βροχόπτωση στις ε.δ. της Ισπανίας, έφεραν τα πάνω-κάτω στον 12ο γύρο του WRC, με τον Dani Sordo να βρίσκεται επικεφαλής μετά την 10η ε.δ.!
Το δεύτερο σκέλος του Ράλλυ Ισπανίας ξεκίνησε με μία σειρά απρόοπτα, αφού επαληθεύτηκαν οι προβλέψεις για βροχή. Κάτι που είχε σαν αποτέλεσμα η επιλογή των ελαστικών να αποκτήσει ιδιαίτερη σημασία. Αν και η προφανής επιλογή, για τις περισσότερες ομάδες, ήταν η μαλακή γόμα της Michelin, στην Toyota αποφάσισαν να ρισκάρουν διαλέγοντας τη βρόχινη. Αυτή η κίνηση έδωσε τεράστιο πλεονέκτημα στους οδηγούς της ιαπωνικής ομάδας. Παρόλο που η πρώτη ε.δ. της ημέρας ακυρώθηκε για λόγους ασφαλείας (πολλοί θεατές σε επικίνδυνα σημεία), στην 9η η επιλογή της Toyota αποδείχθηκε η ενδεδειγμένη. Όμως, στην αμέσως επόμενη, η ατυχία χτύπησε και πάλι τον Ott Tanak, αφού ένα κλατάρισμα στο Toyota Yaris (το οποίο και αναγκάστηκε να το αλλάξει στην ειδική) τον έριξε από την κορυφή στην 9η θέση της γενικής. Κάτι που ουσιαστικά μειώνει δραματικά τις ελπίδες του για διεκδίκηση του τίτλου.
Με αυτόν τον τρόπο επικεφαλής της κατάταξης πέρασε ο Dani Sordo με το Hyundai i20 WRC, αλλά με τον “ιπτάμενο” και σήμερα Jari Matti Latvala, μόλις 0,3 δλ. πίσω του. Ο Φινλανδός δείχνει ικανός να προσπεράσει τον Ισπανό αμέσως μετά το ενδιάμεσο σέρβις που πραγματοποιείται αυτή τη στιγμή. Όμως, πίσω από τους δυο τους και με μικρή διαφορά, ακολουθούν οι Elfyn Evans, Sebastien Loeb και Sebastien Ogier με μικρή διαφορά, ικανοί να διεκδικήσουν τη νίκη με την κατάλληλη επιλογή ελαστικών. Ο Thierry Neuville ανέβηκε 6ος και ουσιαστικά στόχος του είναι να πλησιάσει τον Ogier. Εκτός από τον Tanak προβλήματα αντιμετώπισε και ο Craig Breen, ο οποίος είχε ένα τετ α κε με αποτέλεσμα να χτυπήσει το πίσω μέρος του C3 και να καταστρέψει την αεροδυναμική του αυτοκινήτου. Κάτι που είχε σαν αποτέλεσμα να είναι αδύνατο να οδηγηθεί. Για την ολοκλήρωση του σκέλος, τα πληρώματα θα πραγματοποιήσουν ακόμα ένα πέρασμα από τις τρεις πρωινές ειδικές._Π.Τ.