Πραγματικό Ράλλυ στην Ιαπωνία με τους σύγχρονους σταρ και τα Rally1 όπλα τους, να δίνουν υπεραξία στο θεσμό.
Όλα δείχνουν Hyundai, με την επιστροφή του Neuville στην κανονικότητα αλλά όπως σχολιάσαμε και χθες, «ποτέ μην πεις ποτέ» και πρέπει να ολοκληρώσουν αύριο Κυριακή ώστε να επιβεβαιωθούν οι βαθμοί που κρίνουν τίτλους. Για τον Βέλγο το Πρωτάθλημα Οδηγών και για τους Κορεάτες των Κατασκευαστών, απέναντι στον Ott Tanak και στην Τoyota αντίστοιχα.
Σε ιδιαίτερο αγώνα με την άσφαλτο να επιφυλάσσει εκπλήξεις σε συνδυασμό με τον άστατο καιρό.
Το Σάββατο
Με τη διαφορά της ώρας να παίζει το ρόλο της στην κάλυψη-ενημέρωση και όλοι όσοι πιστοί της σπορ έκφρασης του θεσμού νωρίς το πρωί να ψιθυρίζουν: «Δουλεύει το i20 N». Ότι επιβεβαιώνει ο Thierry Neuville που οδηγεί ως παγκόσμιος, παρά τα προβλήματα με τα φρένα του Hyundai. Λεπτομέρειες όλα αυτά, με τον Ott Tanak που θυμίζει τον Παγκόσμιο Εσθονό σε ασφαλή πτήση από την πρώτη ημέρα, σε σημείο που λογικά κάνει τον Elfyn Evans να νιώθει άβολα σε ένα υψηλού επιπέδου κρυφτό μεταξύ τους. Εκεί που ο Ουαλός νομίζει, απαντάει ο Εσθονός και η διαφορά τους στο τέλος του σκέλους σήμερα ξεπερνάει το μισό λεπτό. Ο καθένας με το πλάνο του και από τη μία ο τίτλος των οδηγών εξαρτάται από τον Thierry Neuville και από την άλλη των κατασκευαστών από το πως θα ολοκληρώσουν ο Sebastien Ogier σε μάθημα αξιοπιστίας παρά την τεράστια εμπειρία του και την κλάση του, αλλά και ο Takamoto Katsuta. Με το βάρος του τοπικού ήρωα που οδηγεί το αυτοκίνητο του Ιάπωνα κολοσσού της αυτοκινητοβιομηχανίας σε παγκόσμιο επίπεδο. Το Yaris του Ιάπωνα σε απόσταση βολής από το Ford Puma του Adrien Fourmaux που στο πρώτο σκέλος της ημέρας είχε τη στιγμή του.
Ο Andreas Mikkelsen; Ίσως το κλειδί της Hyundai στο αυριανό κυνήγι των βαθμών, διαδικασία Κορεάτικο γάντι.
Η βαθμολογία έως τώρα
Με δεδομένη την έως τώρα διαφορά των 25 βαθμών σε σχέση με τον ομόσταβλό του στη Hyundai στο Πρωτάθλημα Οδηγών, αλλά και την έβδομη θέση που απέσπασε στη γενική κατάταξη σήμερα, ο Βέλγος κατοχυρώνει 4 βαθμούς, εφόσον φυσικά ολοκληρώσει αύριο, δημιουργώντας έτσι ένα προβάδισμα της τάξης των 11 βαθμών σε σχέση με τον Εσθονό. Πράγμα που σημαίνει ότι την Κυριακή χρειάζεται -κατ’ ελάχιστο- να συγκεντρώσει μόλις 2 βαθμούς από την κατάταξη της Super Sunday ή/και της Power Stage προκειμένου να στεφθεί Παγκόσμιος Πρωταθλητής, ακόμα και αν ο Ott Tanak, πέραν των 18 βαθμών σήμερα, αποσπάσει τη μέγιστη βαθμολογική συγκομιδή (7 από την Super Sunday και 5 από την Power Stage).
Την ίδια στιγμή, στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, όλα τα σενάρια είναι ανοιχτά, με την Toyota να έχει μειώσει τη διαφορά της από την Hyundai με βάση την έως τώρα κατάταξη, από τους 15 στους 11 βαθμούς.
Στο WRC2
Ουδείς ασχολείται με τις επιδόσεις του Thierry Neuville που ανεβαίνει θέσεις στη γενική όπως ο σίφουνας με συγκλονιστικές διαφορές από τους WRC2…
Φυσιολογικό. Ο Nikolay Gryazin με το «Σε Τρουά» θέλει τη νίκη και ο Sami Pajari με το GR Yaris Rally2 τον τίτλο, ενώ ο Hiroki Arai και Heikki Kovalainen το ζεστό χειροκρότημα του Ιάπωνα θεατή και του λάτρη του motorsport ανά τον κόσμο, για διαφορετικούς λόγους.
Ο Έλληνας, σφίγγει το χέρι του Γιώργου Βασιλάκη και ανταλλάσσει take-five με τον Alan Harriman, gentlemen παντός εδάφους, που συνεχίζουν την προσπάθεια τους, σεμνά και με την αξιοπρέπεια που τους χαρακτηρίζει.
Την Κυριακή
Προσοχή, από τα ξημερώματα δική μας ώρα και να είστε σε θέση τηλεθέασης, από τις 07.15 για το Grand Finale, του WRC-2024._Σ.Χ.