Ο Thierry Neuville κατέκτησε την νίκη στο Ράλλυ Ιαπωνίας, με τον Ott Tanak να κάνει το 1-2 για την Hyundai και τον τοπικό ήρωα, Takamoto Katsuta να ανεβαίνει στο βάθρο.
O Thierry Neuville αναδείχθηκε ο νικητής του αγώνα, βρίσκοντας και πάλι ένα καλό setup και έχοντας τον καλύτερο ρυθμό, παρά την βροχή και την δύσκολη επιλογή ελαστικών. O Βέλγος δεν χρειάστηκε να παλέψει για να διατηρήσει τον Elfyn Evans πίσω του, αφού ο Ουαλός είχε κλατάρισμα στην 16η ειδική και έχασε 1:30, πέφτοντας στην τέταρτη θέση. Ο οδηγός της Toyota δεν κατάφερε να ανακάμψει και δεν είχε την δυνατότητα ούτε να διατηρήσει την τέταρτη θέση, χάνοντάς την από τον ομόσταυλό του, Sebastien Ogier.
O Ott Tanak συμπλήρωσε το 1-2 για την Hyundai, οδηγώντας πολύ συγκεντρωμένα στις τελευταίες πέντε ειδικές, παρά το ότι και πάλι δεν ήταν ευχαριστημένος από την συμπεριφορά του i20 N του. Η έκπληξη του αγώνα ήταν το βάθρο του Takamoto Katsuta, ο οποίος εκμεταλευόμενος τις καταστάσεις και οδηγώντας και πάλι προσεκτικά, αν και είχε την στιγμή του, κατάφερε να ανεβεί στην τριάδα σε βάρος του Evans. Έτσι, ο Ιάπωνας έφτασε τα τρια βάθρα στο WRC.
Πιο πίσω, ο Sebastien Ogier έκλεισε τον αγώνα στην τέταρτη θέση, 12.3 πίσω από τον Katsuta. Ο Γάλλος δεν μπόρεσε να πάρει ένα καλύτερο αποτέλεσμα λόγω του κλαταρίσματος στην 2η ημέρα, όμως οδήγησε καλά από εκεί και έπειτα, πλησιάζοντας την πρωτοπορία. Ο Gus Greensmith είχε μια παρόμοια εμπειρία από το Ράλλυ Ιαπωνίας, τερματίζοντας στην έκτη θέση, έχοντας αντιμετωπίσει διάφορα μικροπροβλήματα τεχνικής φύσης. Ο Βρετανός δήλωσε ότι προσπαθούσε τουλάχιστον να φτάσει στον τερματισμό, υπογραμμίζοντας την δυσκολία των συνθηκών και την κατάσταση των ελαστικών.
Ο Kalle Rovanpera είχε έναν κακό αγώνα, φτάνοντας στον τερματισμό στην 12η θέση. Ο Φινλανδός δεν βοηθήθηκε από την επιλογή των ελαστικών του στις τελευταίες ειδικές, ενώ απείχε έτσι και αλλιώς πολύ από την πρωτοπορία. Ο Graig Breen ολοκλήρωσε τον αγώνα 24ος, κερδίζοντας πάντως την Power Stage σε δύσκολες συνθήκες, οι οποίες έγιναν μόνο δυσκολότερες αφού ολοκλήρωσε την ειδική ο Ιρλανδός.
Με το Ράλλυ Ιαπωνίας το WRC ολοκλήρωσε την σεζόν του για το 2022 και η δράση του 2023 ξεκινά όπως πάντα με το Ράλλυ Μόντε Κάρλο, τον Ιανουάριο.