Η δράση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ συνεχίζεται, με τη διεξαγωγή του ένατου γύρου, στις ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Γερμανίας.
Η δράση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ συνεχίζεται, με τη διεξαγωγή του ένατου γύρου, στις ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Γερμανίας.
Στους οκτώ αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος που έχουν διεξαχθεί μέχρι τώρα, ο πολύ-πρωταθλητής Sebastian Loeb έχει κερδίσει τους έξι. Όπως όλα δείχνουν, βρίσκεται σε πολύ καλό δρόμο για ένα ακόμη τίτλο, με τους αντιπάλους του να πέφτουν συχνά σε λάθη και να έχουν βαθμολογικές απώλειες. Το γεγονός ότι ο Γάλλος έχει κερδίσει το Ράλλυ Γερμανίας οκτώ στις εννέα φορές από το 2002, που ο αγώνας ήταν για πρώτη φορά στο ημερολόγιο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, σίγουρα σημαίνει πολλά. Το Ράλλυ Γερμανίας στοιχειοθετείται από 15 ειδικές διαδρομές, με την τελευταία να είναι super special stage. Αυτές είναι οι εξής (σε παρένθεση το μήκος τους σε χιλιόμετρα).
SS1 Mittelmosel 1 (24,9 Km)
SS2 Moseland 1 (22,79 km)
SS3 Grafshaft 1 (21,23 km)
SS4 Mittelmosel 2 (24,9 Km)
SS5 Moseland 2 (22,79 km)
SS6 Grafshaft 2 (21,23 km)
SS7 Stein & Wein 1 (26,54 km)
SS8 Peterberg 1 (9,37 km)
SS9 Arena Panzerplatte 1 (46,54 km)
SS10 Stein & Wein 2 (26,54 km)
SS11 Peterberg 2 (9,37 km)
SS12 Arena Panzerplatte 2 (46,54 km)
SS13 Dhrontal 1 (30,76 km)
SS14 Dhrontal 2 (30,76 km)
SS15 SSS Circus Maximus Trier (4,37 km)
Όταν κοιτάζουμε από κοντά τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν στον γερμανικό αγώνα, αντιλαμβανόμαστε ότι έχουν μορφή σχεδόν «πίστας»: κράτημα στο έδαφος πολύ περιορισμένο, σκληρές αναρτήσεις, ζάντες και ελαστικά 18 ιντσών. Και εν τούτοις, αυτό το ράλι που εξελίσσεται πάνω σε μικρούς δρόμους ανάμεσα στους αμπελώνες του Μοζέλα, είναι γεμάτο παγίδες, ιδιαιτέρως σε περίπτωση βροχής, όταν εντυπωσιακοί χείμαρροι νερού καταλαμβάνουν το οδόστρωμα. Η ειδική διαδρομή ES9/12 Arena Panzerplatte, που αποτελείται από πλάκες μπετόν σε κακή κατάσταση, εικονογραφεί τις δυσκολίες του γερμανικού αγωνίσματος : αυτό το παλιό πεδίο δοκιμών για τα τεθωρακισμένα άρματα εφόδου, είναι στην πραγματικότητα το μεγαλύτερο σπαστήρι του ράλι, Εξ άλλου, κατά τις ειδικές διαδρομές μέσα σε πόλη, τα αυτοκίνητα «πηδούν» πάνω στα πεζοδρόμια με όλη τους την ταχύτητα! Κατά την διεξαγωγή του 2011 του Γερμανικού Ράλι ADAC, περισσότερες από 130 ζάντες είχαν σπάσει και 22 ελαστικά είχαν χάσει τον αέρα τους εξ αιτίας αυτών των ακραίων καταπονήσεων.
ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ
1982: Erwin Weber Opel Ascona 400
1983: Walter Röhrl Lancia 037
1984: Hannu Mikkola Audi Sport Quattro
1985: Kalle Grundel Peugeot 205 T16
1986: Michèle Mouton Peugeot 205 T16
1987: Jochi Kleint VW Golf GTI
1988: Robert Droogmans Ford Sierra Cosworth
1989: Patrick Snijers Toyota Celica
1990: Robert Droogmans Lancia Delta Integrale
1991: Piero Liatti Lancia Delta Integrale
1992: Erwin Weber Mitsubishi Galant VR-4
1993: Patrick Snijers Ford Escort Cosworth
1994: Dieter Depping Ford Escort Cosworth
1995: Enrico Bertone Toyota Celica
1996: Dieter Depping Ford Escort Cosworth
1997: Dieter Depping Ford Escort Cosworth
1998: Matthias Kahle Toyota Corolla WRC
1999: Armin Kremer Subaru Impreza WRC
2000: Henrik Lundgaard Toyota Corolla WRC
2001: Philippe Bugalski Citroën Xsara WRC
2002: Sébastien Loeb Citroën Xsara WRC
2003: Sébastien Loeb Citroën Xsara WRC
2004: Sébastien Loeb Citroën Xsara WRC
2005: Sébastien Loeb Citroën Xsara WRC
2006: Sébastien Loeb Citroën Xsara WRC
2007: Sébastien Loeb Citroën C4 WRC
2008: Sébastien Loeb Citroën C4 WRC
2010: Sébastien Loeb Citroën C4 WRC
2011: Sébastien Ogier Citroën DS3 WRC