X
Αγώνες

WRC: Πρώτη νίκη του i20!

Με τον Bryan Bouffier στα πηδάλια, η Hyundai Motorsport κατάφερε να σημειώσει την πρώτη της νίκη, έστω και στο γαλλικό Πρωτάθλημα, με τον μετρ της ασφάλτου να επικρατεί στο Ράλλυ Antibes.

Το Ράλλυ Antibes αποτελεί έναν από τους παραδοσιακούς και δύσκολους αγώνες του γαλλικού Πρωταθλήματος, περιλαμβάνοντας ε.δ. που βλέπουμε στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο και θυμίζοντας στο μεγαλύτερο μέρος του το θρυλικό αγώνα. Η Hyundai Motorsport, συμμετείχε στον συγκεκριμένο αγώνα με το i20 WRC με στόχο την εξέλιξη του αυτοκινήτου στην άσφαλτο, έχοντας μάλιστα στα πηδάλια του αυτοκινήτου τον μετρ της ασφάλτου Bryan Bouffier, ουσιαστικά στην πρώτη του με την ομάδα μετά την επίσημη επιστροφή του πριν από μερικούς μήνες. Ο Γάλλος μετρ της ασφάλτου, κατάφερε να επικρατήσει , εκμεταλλευόμενος την εμπειρία του αλλά και τη σοφή επιλογή των ελαστικών του, σε έναν αγώνα που χαρακτηρίστηκε από τα ακραία και συνεχώς μεταβαλλόμενα καιρικά φαινόμενα. Αρχικά, τις εντυπώσεις και την πρώτη θέση, κέρδισε ο Julien Maurin με το Ford Fiesta WRC, καταφέρνοντας μάλιστα να δημιουργήσει μία σημαντική διαφορά από τον Bouffier στο τέλος της πρώτης ημέρας, που άγγιζε τα 45 δευτερόλεπτα. Ο οδηγός της Hyundai, έχασε χρόνο ελέω της επιλογής των ελαστικών, χωρίς να γνωρίζει όμως ότι αυτό το στοιχείο θα τον επανέφερε στη διεκδίκηση της νίκης την επόμενη ημέρα.

Ο Bouffier ήταν αυτός που έκανε σωστή επιλογή ελαστικών στο δεύτερο σκέλος, καταφέρνοντας να καλύψει τη διαφορά που τον χώριζε από τον Maurin, αλλά και να περάσει στην κορυφή επικρατώντας στο τέλος, χαρίζοντας έτσι στο i20 WRC την πρώτη του νίκη, αλλά και προσφέροντας παράλληλα χρήσιμες πληροφορίες αναφορικά με την εξέλιξη του αυτοκινήτου στην άσφαλτο, στους ανθρώπους της κορεάτικης ομάδας. Ο φανερά χαρούμενος Bouffier, δήλωσε στο τέλος σαφώς ικανοποιημένος: “Είμαι πολύ χαρούμενος, αφού καταρχήν καταφέραμε να κάνουμε αυτό που ήθελε η Hyundai από την αρχή του αγώνα, που δεν ήταν τίποτα περισσότερο από το να αποκομίσουμε πληροφορίες για την εξέλιξη του αυτοκινήτου στην άσφαλτο. Στόχος μας δεν ήταν να κερδίσουμε, αλλά τη δεύτερη ημέρα είχαμε πολύ καλή αίσθηση του αυτοκινήτου, κάτι που στο τέλος μας επέτρεψε να πιέσουμε και να επικρατήσουμε. Αισθανθήκαμε όμορφα που επιστρέψαμε στο i20 WRC μετά από μερικούς μήνες, και μπορώ να σας πω ότι το αυτοκίνητο έχει τεράστια διαφορά σε σχέση με την τελευταία φορά που το οδήγησα πέρσι το Νοέμβριο. Η ομάδα έχει κάνει πολύ καλή δουλειά και ανυπομονώ να βρεθώ ακόμα περισσότερη ώρα στο τιμόνι του και να βοηθήσω την ομάδα στο μέλλον”, δήλωσε ο Bouffier μετά το τέλος του αγώνα.

Φυσικά, παρών στον αγώνα ήταν και ο επικεφαλής της ομάδας, Michel Nandan, ο οποίος σαφώς και κράτησε χαμηλούς τόνους αναφορικά με την πρώτη νίκη του i20: “Ήταν ένα καλό Σαββατοκύριακο για εμάς. Κάναμε αρκετά χιλιόμετρα δοκιμών με το αυτοκίνητο στην άσφαλτο και αποκομίσαμε πολύτιμη εμπειρία αλλά και πληροφορίες για τη συνέχεια. Στόχος μας ήταν να δοκιμάσουμε λύσεις, αλλά και διαφορετικά μηχανικά μέρη στην άσφαλτο και αυτό το καταφέραμε. Κυρίως επικεντρωθήκαμε στο σύστημα μετάδοσης, τα φρένα και σε διάφορα προγράμματα χαρτογράφησης του κινητήρα. Ήταν πολύ χρήσιμη δοκιμή εν όψει Γερμανίας και Γαλλίας. Το αποτέλεσμα δεν μας ενδιαφέρει και τόσο, αλλά σίγουρα ήταν ένας αγώνας και ο Bryan είχε πολύ καλό ρυθμό και τις δύο ημέρες κάνοντας καλούς χρόνους. Σίγουρα, ο καιρός και η επιλογή των ελαστικών μας βοήθησαν να κερδίσουμε. Είναι όμορφο συναίσθημα να κερδίζεις, αλλά αυτός δεν ήταν ο στόχος μας. Περισσότερο το βλέπουμε σαν ανταμοιβή της ομάδας για τη σκληρή δουλειά που κάναμε”._Π.Τ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!