X
Αγώνες

WRC: Πως διαμορφώνεται η βαθμολογία μετά το Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης

Ξεκαθαρίζει το τοπίο σχετικά με την κατάκτηση του Πρωταθλήματος Οδηγών και Κατασκευαστών στο WRC, μια μόλις… ασφάλτινη στροφή πριν το πέσιμο της φετινής αυλαίας επί ιαπωνικού εδάφους.

Ολοκληρώθηκε σήμερα το Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης, που είχε ως νικητή τον Ott Tanak, ο οποίος, έστω και μαθηματικά, παραμένει «ζωντανός» στο κυνήγι της κούρσας του Πρωταθλήματος Οδηγών απέναντι στον ομόσταβλό του και επικεφαλής της κούρας Thierry Neuville, που από σήμερα έχει έναν επιπλέον λόγο να χαμογελά μετά και την κατάκτηση της τρίτης θέσης στο «τριεθνές» ασφάλτινο αγώνα.

Ωστόσο, σε επίπεδο βαθμολογικής συγκομιδής, ο μεγάλος κερδισμένος του Central European Rally ήταν ο Elfyn Evans, ο οποίος απέσπασε 24 βαθμούς φέρνοντας το Toyota GR Yaris Rally1 στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης μετά και την άδοξη εγκατάλειψη του Sebastien Ogier στην προτελευταία ε.δ. του αγώνα.

Ο νικητής του αγώνα Ott Tanak συγκέντρωσε 22 βαθμούς, καθώς δεν πήρε ρίσκα στην Power Stage περιοριζόμενος στην έκτη θέση. Τους ίδιους βαθμούς απέσπασε και ο Takamoto Katsuta, που «έγραψε» το όνομά του στη θέση 1 στην τελευταία ε.δ. αλλά και στην τέταρτη της γενικής κατάταξης του αγώνα. Ο Thierry Neuville φεύγει από το Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης με την τρίτη θέση στον αγώνα, την τέταρτη στην Power Stage και συνολικά με μια συγκομιδή 18 βαθμών. Από τα πληρώματα με αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally1, ο μόνος που συγκέντρωσε βαθμούς στο CER (10 στο σύνολο) ήταν ο Gregoire Munster, ο οποίος έφερε το Ford Puma Rally1 Hybrid στην πέμπτη θέση της γενικής κατάταξης μετά και την εγκατάλειψη σήμερα τον Sami Pajari και Sebastien Ogier.

WRC: Η βαθμολογία στα Πρωταθλήματα Οδηγών και Κατασκευαστών

Με το «1-3» στο CER των Ott Tanak και Thierry Neuville, η υπόθεση τίτλος αποτελεί και μαθηματικά πλέον υπόθεση των δύο οδηγών της Hyundai, με τον Βέλγο να έχει πλέον 222 βαθμούς και τον Εσθονό 196 βαθμούς. Με απλά λόγια, αυτό σημαίνει ότι για να στεφθεί για πρώτη φορά στην καριέρα του Παγκόσμιος Πρωταθλητής, ο Thierry Neuville αρκεί να συγκεντρώσει στην Ιαπωνία μόλις 5 βαθμούς με δεδομένο ότι το μέγιστο «σκορ» που μπορεί να αποσπάσει κανείς είναι οι 30 βαθμοί.

Στο σχετικό πίνακα, πίσω από τους δύο οδηγούς της Hyundai, ακολουθούν πλέον ο Elfyn Evans με 179 βαθμούς και ο Sebastien Ogier με 166 βαθμούς.

Ακολουθούν, οι Andrien Fourmaux, Kalle Rovanpera, Takamoto Katsuta, Dani Sordo, Sami Pajari και Gregoire Munster με 141, 114, 95, 44, 41 και 35 βαθμούς αντίστοιχα.

Στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, όλα παραμένουν ανοιχτά με φόντο τον μεγάλο τελικό στην Ιαπωνία, παρά το γεγονός ότι η Hyundai αύξησε το βαθμολογικό της προβάδισμα απέναντι στην Toyota. Πιο συγκεκριμένα, η πρώτη έχει τώρα 519 βαθμούς και η δεύτερη 498 βαθμούς. Τρίτη είναι η M-Sport Ford με 260 βαθμούς.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!