X
Αγώνες

WRC: Πέντε υποψήφιοι για δύο θέσεις

Όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής της Citroen Racing, Yves Matton, οι υποψήφιοι για τα δύο εργοστασιακά DS3 WRC τη νέα χρονιά είναι πέντε, και σε αυτούς δεν περιλαμβάνεται ο Thierry Neuville!

Το τοπίο αναφορικά με το δίδυμο των οδηγών της Citroen στο WRC τη νέα χρονιά παραμένει ακόμα θολό, παρά το γεγονός ότι ο Yves Matton -επικεφαλής της Citroen Racing- είχε δηλώσει ότι θα πάρει τις αποφάσεις του πριν από μερικές εβδομάδες. Για αυτό ευθύνεται το γεγονός ότι ναυάγησαν οι συζητήσεις της γαλλικής ομάδας με τον Thierry Neuville, ο οποίος δεν προτίθεται να επιστρέψει στη Citroen. Ο Βέλγος που είναι ο πλέον περιζήτητος οδηγός αυτή τη στιγμή στο WRC βρίσκεται σε συζητήσεις τόσο με τη Hyundai, όσο και με τη Ford για την νέα χρονιά. Έτσι, με τον Neuville -εκτός συγκλονιστικού απροόπτου- μακριά από την Citroen, o Yves Matton υποστήριξε ότι οι επιλογές του περιορίζονται σε πέντε οδηγούς. Αυτοί είναι το δίδυμο των οδηγών της ομάδας φέτος, δηλαδή οι Mikko Hirvonen και Dani Sordo, αλλά και οι Μads Ostberg, Kris Meeke και Robert Kubica! Με τη γαλλική ομάδα να πρέπει να ζήσει χωρίς τον Sebastien Loeb για πρώτη φορά μετά από μία δεκαετία, ο Matton αναζητά τον οδηγό που θα φέρει νίκες στην ομάδα.

Από εκεί και πέρα, το 2014 το αυτοκίνητο θα είναι ακριβώς ίδιο, αφού έχει αποφασιστεί να “παγώσει” η διαδικασία της ομολογκασιόν για όλες της ομάδες τη νέα χρονιά, κάτι που όμως δεν ισχύει και για το 2015. Αυτό που αναρωτιούνται όλοι, είναι κατά πόσο ο προϋπολογισμός της Citroen θα είναι τέτοιος, που θα της επιτρέψει να παρουσιάσει ένα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο τότε, και εν τέλει αν τα σχέδια της εταιρίας είναι μακροχρόνια στο θεσμό. Ο Yves Matton για ακόμα μία φορά διαβεβαίωσε ότι η ομάδα θα βρίσκεται στο WRC, υποστηρίζοντας ότι η συμφωνία με το Abu Dhabi είναι μέχρι το τέλος του 2015 και μάλιστα με οψιόν ανανέωσης για δύο ακόμα χρόνια. Γεγονός που εξασφαλίζει τη βιωσιμότητα της ομάδας. Όλα αυτά τα ερωτήματα γεννούνται από το γεγονός ότι από τη νέα χρονιά θα συμμετέχει και στο WTCC και παραμένει άγνωστο αν θα μπορεί να αντεπεξέλθει οικονομικά σε δύο σημαντικά προγράμματα. Ο επικεφαλής της Citroen Racing, διαβεβαιώνει ότι οι χορηγοί της ομάδας εξασφαλίζουν την παρουσία της ομάδας και στους δύο θεσμούς. Αρκεί να δούμε κατά πόσο θα καταφέρουν τα DS3 να είναι ανταγωνιστικά και να ακολουθήσουν τις εργοστασιακές VW και Hyundai, αλλά και εν τέλει αν θα αποκτήσουν οδηγό ικανό να αποτελέσει το αντίπαλο δέος του Sebastien Ogier. Αποστολή ιδιαίτερα δύσκολη…_Π.Τ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!