top icon
Αγώνες

WRC: Παιχνίδια στρατηγικής!

Το Ράλλυ Ν. Ζηλανδίας βρίσκεται πλέον σε εξέλιξη, με τη Ford να ρισκάρει μετά την κατατακτήρια δοκιμή, με τους Hirvonen, Solberg, Loeb να εκκινούν στις πρώτες θέσεις και τον Latvala 13ο!

Μετά τις σκληρές ειδικές του Ράλλυ Ακρόπολις, ο θίασος του WRC βρίσκεται στις γρήγορες και εξαιρετικής ποιότητας ε.δ. της Ν. Ζηλανδίας για τον 7ο γύρο του θεσμού. Ο αγώνας βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη (σημ. η διαφορά ώρας με τη Ν. Ζηλανδία αγγίζει τις εννέα ώρες) αφού ήδη έχει ολοκληρωθεί η κατατακτήρια ειδική διαδρομή, ενώ οι οδηγοί επέλεξαν και τις θέσεις τους για τη σειρά εκκίνησης την πρώτη ημέρα. Στην QS, ο Jari Matti Latvala κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας, όντας μόλις 0,3 δλ. ταχύτερος από τον συμπατριώτη του Mikko Hirvonen. Για αρκετούς, ο συγκεκριμένος αγώνας είναι ίσως ο σημαντικότερος της χρονιάς, και ειδικότερα για την ομάδα της Ford, στην οποία γνωρίζουν ότι ένα ακόμα κακό αποτέλεσμα μπορεί να σημάνει τέλος στις οποίες ελπίδες διεκδίκησης των τίτλων. Κάτι που αναγνωρίζει και ο Latvala: «Ήξερα ότι η QS ήταν ζωτικής σημασίας σήμερα, επειδή τα περισσότερα αγωνιστικά χιλιόμετρα του αγώνα θα πραγματοποιηθούν την πρώτη ημέρα. Ήταν πολύ σημαντικό να μπορέσω να διαλέξω την ιδανική σειρά εκκίνησης, ίσως πιο σημαντικό από οπουδήποτε αλλού. Τώρα έχω την καλύτερη ευκαιρία να επιλέξω τη καλύτερη δυνατή σειρά εκκίνησης».
 
Πίσω από τους δύο Φινλανδούς, ακολούθησαν οι Petter Solberg και Sebastien Loeb, με τον Γάλλο οκτάκις Πρωταθλητή να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο στα ελεύθερα περάσματα, αλλά όχι και στον χρονομετρημένο. Την ίδια ώρα, ο μοναδικός οδηγός που αντιμετώπισε πρόβλημα κατά τη διάρκεια της διαδικασίας της QS, ήταν o Dani Sordo, ο οποίος επέστρεψε στο τιμόνι του Mini JCW WRC 01B της Prodrive, αφού ένα πρόβλημα στο anti-lag είχε σαν αποτέλεσμα να σβήσει ο κινητήρας στην εκκίνηση της QS.
 
Το ενδιαφέρον, όμως, έγινε μεγαλύτερο μετά το τέλος της QS και συγκεκριμένα κατά τη διάρκεια της επιλογής της σειράς εκκίνησης. Με δεδομένο ότι η κατατακτήρια ειδική σήμερα πραγματοποιήθηκε σε λασπωμένη επιφάνεια (αν και δεν έβρεξε κατά τη διάρκεια τέλεσης της), αλλά και πως αύριο αναμένονται βροχοπτώσεις, οι περισσότεροι κορυφαίοι οδηγοί επέλεξαν να εκκινήσουν στις μπροστινές θέσεις της εκκίνησης. Εκεί, όμως, ήρθε η Ford να κάνει τη μεγάλη έκπληξη! Η ομάδα του Malcolm Wilson αποφάσισε να «χωρίσει» τους δύο οδηγούς της, βάζοντας τον Latvala να εκκινήσει 13ος, ακολουθώντας ουσιαστικά λογική στεγνού αγώνα. Έτσι, πρώτος θα εκκινήσει ο Mikko Hirvonen, έχοντας πίσω του τους Petter Solberg και Sebastien Loeb. Σε αυτή την περίπτωση, αν δεν βρέξει, ο Latvala θα έχει μεγάλο πλεονέκτημα, ενώ αν υπάρξουν βροχοπτώσεις είναι πολύ πιθανό να «καταστραφεί» ο αγώνας του. Μεγάλο το ρίσκο που παίρνει ο Wilson. Πάντως, αξίζει να σημειώσουμε ότι η τελευταία φορά που οι δύο εργοστασιακές ομάδες είχαν επιλέξει διαφορετική στρατηγική ήταν στο Ράλλυ Πορτογαλίας, με τους οδηγούς να εκκινούν πρώτοι και αυτούς της Ford στις τελευταίες θέσεις. Τότε, με τα τερτίπια του καιρού, είχαν δικαιωθεί και οι δύο πλευρές! Απομένει να δούμε τι θα γίνει στη Νέα Ζηλανδία.
 
Ο Hirvonen, πάντως, ήταν σαφής στις δηλώσεις του: «Και να μην βρέξει, οι ειδικές είναι βρεγμένες, κάτι που σημαίνει ότι το να ξεκινήσεις από τις πίσω θέσεις δεν είναι η ενδεδειγμένη επιλογή. Σήμερα τα μεσάνυχτα, λοιπόν, που θα ξεκινήσει ο αγώνας θα έχουμε και τις απαντήσεις που θέλουμε._Π.Τ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ