top icon
Αγώνες

WRC: Ostberg ο δεύτερος!

Ενάντια στα προγνωστικά, ο Mads Ostberg θα διατηρήσει τη θέση του στη Citroen και θα αποτελέσει τον δεύτερο οδηγό της γαλλικής ομάδας και το 2015.

Η απόδοση του από το δεύτερο μισό της χρονιάς και έπειτα δεν ήταν η αναμενόμενη, με αποτέλεσμα οι φήμες να θέλουν τον Mads Ostberg να είναι με το ένα πόδι εκτός Citroen. Παρόλα αυτά, ενάντια στα προγνωστικά, η γαλλική ομάδα αποφάσισε να διατηρήσει τον Νορβηγό στη συνθέση της, όπως ανακοινώθηκε και σήμερα επίσημα από την Citroen Racing. Ο Ostberg θα λάβει μέρος και στους δεκατρείς αγώνες του θεσμού με το DS3 WRC, αν και στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο δικαίωμα συγκομιδής βαθμών για την ομάδα στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών θα έχει ο Sebastien Loeb. Ο επικεφαλής της ομάδας, Yves Matton, προσπάθησε να δικαιολογήσει την επιλογή του, αναφερόμενος στην εμπειρία του Νορβηγού. “Στα 27 του χρόνια, ο Mads είναι ένας από τους πλέον έμπειρους οδηγούς του WRC. Την πρώτη του χρονιά με το DS3, μας έδειξε τι μπορεί να καταφέρει. Σημείωσε μερικές πολύ καλές επιδόσεις, παρά το γεγονός ότι σε κάποιες περιπτώσεις ήταν άτυχος. Η 5η θέση που κατέκτησε στο Πρωτάθλημα αποδεικνύει ότι η επένδυση μας απέδωσε. Πλέον, με δεδομένη την εμπειρία του στην ομάδα, μπορεί τη νέα χρονιά να ξεκινήσει με σαφώς καλύτερες επιδόσεις. Όπως και ο Kris Meeke, στόχος τους πρέπει να είναι να αποδώσουν σύμφωνα με την δουλειά που έχουν κάνει τους τελευταίους μήνες.”

Ο Ostberg που για μερικές εβδομάδες ήταν ουσιαστικά χωρίς πληροφόρηση για το μέλλον του, και οι φήμες τον ήθελαν να μιλάει με την ομάδα της Ford, εμφανίζεται εμφανώς ικανοποιημένος μετά την ανακοίνωση της συμφωνίας. “Είμαι πολυ΄χαρούμενος που θα εξακολουθώ να δουλεύω με την ομάδα. Τους τελευταίους μήνες ειδικά αισθανόμουν πολύ άνετα με την ομάδα. Έχω μάθει πολύ από την συνεργασία τους μαζί μου και αισθάνομαι πολύ καλύτερος οδηγός. Με το DS3 WRC αυτό που χρειαζόταν ήταν να προσαρμόσω το οδηγικό μου στυλ. Πλέον, θα χρησιμοποιήσ όλη την εμπειρία που έχω αποκομίσει για να πάμε ακόμα πιο μακριά το 2015. Παράλληλα, ανυπομονώ να οδηγήσω το αναβαθμισμένο αυτοκίνητο του 2015. Με τη δουλειά που έχουμε κάνει όλο το χρόνο, την νέα εξέλιξη του αυτοκινήτου, θέλω να είμαι σε θέση να μπορώ να διεκδικήσω τη νίκη όσο πιο συχνά γίνεται.”

Με αυτόν τον τρόπο, ουσιαστικά έκλεισαν και οι θέσεις των ομάδων που θα ακολουθήσουν το WRC, και συγκεκριμένα των VW (Ogier, Latvala, Mikkelsen), Citroen (Meeke, Ostberg), Hyundai (Neuville, Sordo) και VW (Τanak, Evans), με ουσιαστικά αλλαγή τον Tanak στη θέση του Hirvonen στην Ford. Βέβαια, ακόμα απομένουν αρκετές εβδομάδες μέχρι την έναρξη του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, και απομένει να δούμε ποιες ομάδες (Citroen, Hyundai) θα έχουν και αν, τρίτο αυτοκίνητο, αλλά και τι θα γίνει με ιδιώτες όπως ο Martin Prokop ή ο Lorenzo Bertelli που εξετάζουν να ακολουθήσουν το θεσμό ως ιδιωτικές συμμετοχές.

 

Αναφορικά με τον Ostberg, η Citroen εξέτασε όλα τα ενδεχόμενα και ουσιαστικά δεν βρήκε καλύτερη λύση από αυτή του Νορβηγού. Με την εμπειρία του δεδομένη, αλλά και την απουσία κάποιου ταλέντου ικανού να κάνει τη διαφορά (Esappeka Lappi; ) οι Γάλλοι προτίμησαν την σίγουρη λύση του Mads. Πάντως, στο σχετικό δελτίο τύπου όπου και ανακοινώθηκε η ανανέωση της συμφωνίας με τον Mads, η Citroen Racing γνωστοποίησε ότι θα προχωρήσει σε νέες ανακοινώσεις μέσα στην επόμενη εβδομάδα σχετικά με τη συμμετοχή της στο WRC. Κάποιοι λένε, ότι πιθανότατα η γαλλική ομάδα να έχει και τρίτο αυτοκίνητο στους αγώνες του θεσμού, με τους Robert Kubica και Hayden Paddon να έχουν δηλώσει ανοικτά ότι συζητούν με την γεαλλική ομάδα._Π.Τ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ