top icon
Αγώνες

WRC: Ολική ρήξη!

Το ρεπορτάζ συνεχίζεται και από ότι φαίνεται πλέον βρισκόμαστε σε ολική ρήξη μεταξύ Κατασκευαστών και promoter, με τα προβλήματα να γιγαντώνονται μετά από αντιθέσεις τόσο με τη FIA, όσο και τις οργανωτικές επιτροπές των αγώνων.

Μερικές πληροφορίες ήταν αρκετές για να ακολουθήσει μία σειρά από αλυσιδωτές αντιδράσεις και νέες… διαρροές. Όπως φαίνεται πλέον, η κόντρα μαίνεται στο μέτωπο του WRC με τα προβλήματα να διαδέχονται το ένα το άλλο. Ξεκινώντας από όσα διέρρευσαν από τη συνάντηση, το format που αναφέραμε νωρίτερα της μίας ημέρας και ειδικής, μόνο αστείο είναι και δεν υπάρχει περίπτωση να εφαρμοστεί επ’ ουδενί. Το κακό είναι ότι δεν υπάρχει καμία απολύτως σκέψη για το πως θα είναι το νέο format. Κανείς δεν γνωρίζει και κανείς δεν προτείνει. Η πρόταση της VW, για την τελευταία ημέρα που θα κρίνει τον τελικό νικητή, όντως απορρίφθηκε από τον promoter, αλλά μετά από πίεση της FIA. Αυτή, ήταν η πρώτη ανοικτή κόντρα του promoter με τη γερμανική εταιρία και την Ομοσπονδία. Η δεύτερη που έφερε και την αποχώρηση του εκπροσώπου της VW από τη συνάντηση, ήταν η νέα σειρά εκκίνησης που επιθυμούν να καθιερωθεί, με την αντίστροφη σειρά εκκίνησης να ισχύει μόνο την τελευταία ημέρα. Αυτό είναι κάτι που έβγαλε από τα ρούχα τους, τους Γερμανούς, οι οποίοι απείλησαν ότι θα αποχωρήσουν το 2015!

Η κόντρα, όμως, με τον promoter δεν τελειώνει εδώ. Όλες οι εταιρίες και οι Κατασκευαστές είναι απόλυτα δυσαρεστημένοι από τη συμπεριφορά και τον τρόπο χειρισμού της εταιρίας και δεν το κρύβουν. Μάλιστα, το γεγονός ότι στην τελευταία συνάντηση, ήταν απών ο Oliver Ciesla της Media House τον οποίο αντικατέστησε κάποιος υφιστάμενος του, ήταν η τελευταία σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι. Η Media House δεν έχει φέρει μέχρι σήμερα ούτε ένα ευρώ στο θεσμό, ούτε καν μέσα από κάποιον μεγάλο χορηγό, με αποτέλεσμα οι εταιρίες και οι οργανωτικές επιτροπές να είναι αυτές που πληρώνουν μέχρι και σήμερα τα σπασμένα. Μάλιστα, είναι φανερό ότι ο promoter παίζει το ρόλο του εκβιαστή με τους οργανωτές, κάτι που βιώσαμε και με το δικό μας Ακρόπολις. Δεν είναι τυχαίο ότι αντίστοιχο πρόβλημα βιώνει πλέον και το Ράλλυ Σουηδίας, το οποίο καλείται να πληρώσει σύμφωνα με πληροφορίες 180.000 ευρώ κάθε χρόνο με συμβόλαιο τριετούς διάρκειας για την τηλεοπτική κάλυψη (τρεις ε.δ. κάθε ημέρα ζωντανά), διαφορετικά θα βρεθεί εκτός προγράμματος, με το Ράλλυ Ρωσίας να είναι ο πιθανός αντικαταστάτης του! Οι οργανωτές έχουν αρχίσει και αυτοί με τη σειρά τους να εναντιώνεται στον promoter, ενώ δεν είναι μακριά η εποχή του κινήματος… “δεν πληρώνω” που είχαν δημιουργήσει.

Για να αναλογιστούμε το μέγεθος του προβλήματος, και της απόστασης ανάμεσα στις απόψεις των εμπλεκόμενων πλευρών, είναι ότι ο promoter πρότεινε το Ράλλυ Ακτής Ελεφαντοστού για αγώνα που θα μπορούσε να περιληφθεί μελλοντικά στο πρόγραμμα του θεσμού! Money talks εν ολίγοις. Σε κάθε περίπτωση, αυτό που ενοχλεί και ράγισε το γυαλί μεταξύ των δύο πλευρών, δεν είναι μόνο η συμπεριφορά, αλλά και το γεγονός ότι ο promoter δεν έχει σαφές πλάνο για τα επόμενα χρόνια. Ακόμα δεν έχουν εξασφαλίσει τα κανάλια τα οποία και θα έχουν τα δικαιώματα τη νέα χρονιά, κάτι που οι Κατασκευαστές περιμένουν με αγωνία και αποτελεί σημαντικό στοιχείο της στρατηγικής τους, δεν πρέπει να λησμονούμε ότι οι Κατασκευαστές επιθυμούν ελεύθερα κανάλια και μεγάλης εμβέλειας να προβάλλουν το WRC, ενώ μέχρι σήμερα ισχύει το αντίθετο.

Σίγουρα, όσα ακούμε και μαθαίνουμε δεν είναι ιδιαίτερα θετικά, και εν τέλει αποδεικνύεται ότι η Media House προσπαθεί να λειτουργήσει με το δικό της τρόπο, αφήνοντας στην άκρη βασικές αρχές του WRC. Η τηλεόραση είναι το Α και το Ω όπως αποδεικνύεται και όλα εκεί περιστρέφονται. Απλά, όπως όλα δείχνουν o promoter έχει αναλάβει το ρόλο του προαγωγού, ο οποίος μάλιστα δεν μπορεί να κάνει και κουμάντο… Τουλάχιστον ακόμα η μέρα που τα Ράλλυ θα γίνουν Rallycross είναι μακριά και δεν ήταν παρά ένα κακό αστείο._Π.Τ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ