X
Αγώνες

WRC: Οι βελτιώσεις του Mini 01Β!

Όπως σας είχαμε αναφέρει, την προηγούμενη εβδομάδα η Prodrive βρέθηκε στην Ισπανία, όπου και δοκίμασε τη νέα εκδοχή του Mini JCW WRC. Ας δούμε ποιες είναι οι σημαντικότερες διαφορές του 01B, όπως ονομάζεται.

Στο Ράλλυ Πορτογαλίας, η Prodrive θα παρουσιάσει την εξελιγμένη έκδοση του Mini JCW WRC, η οποία και θα διαθέτει μία σειρά από βελτιώσεις, και μάλιστα σε αρκετά σημεία! Όπως αναφέρουν οι άνθρωποι της βρετανικής εταιρίας, που μπορεί να μην αποτελεί την επίσημη ομάδα που εκπροσωπεί τη Mini στο θεσμό, αλλά είναι αυτή που εξακολουθεί και εξελίσσει το αυτοκίνητο, οι αλλαγές που έχει δεχθεί το Mini με τη νέα του ομολογκασιόν, ξεπερνούν τις 100! Έτσι, με την έκδοση της νέας ομολογκασιόν να αναμένεται μέσα στην εβδομάδα που διανύουμε, η Prodrive γνωστοποίησε μερικά από τα σημεία που οι Βρετανοί τεχνικοί έχουν προχωρήσει σε βελτιώσεις. Ο πρώτος που δέχθηκε τις περιποιήσεις των τεχνικών ήταν ο 1.600άρης κινητήρας, με αποτέλεσμα να έχει κατά 3% αυξημένη ισχύ. Συγκεκριμένα, επανασχεδιασμένη είναι η εισαγωγή, ενώ νέος είναι και ο περιοριστής. Παράλληλα, βελτιωμένο είναι το σύστημα ψύξης και η ηλεκτρονικά –πλέον- ελεγχόμενη αντλία νερού, η οποία όχι απλά μειώνει τις απώλειες, αλλά επιτρέπει τον πιο ακριβή έλεγχο της θερμοκρασίας του κινητήρα. Πρόβλημα, που η βρετανικά ομάδα είχε αντιμετωπίσει στις αρχές. Από εκεί και πέρα, από την στιγμή που δεν υπάρχει ανάγκη ιμάντα για την κίνηση της αντλίας νερού, το δυναμό έχει μετακινηθεί, έτσι ώστε ο αντίστοιχος ιμάντας που δίνει κίνηση στο δυναμό να είναι μικρότερος, πιο αξιόπιστος και πιο εύκολος στην αντικατάσταση.
Η μοναδικές αισθητικές αλλαγές στο αυτοκίνητο, εντοπίζονται στον εμπρός προφυλακτήρα, ο οποίος και έχει νέα σχεδίαση, με αποτέλεσμα να είναι βελτιωμένη τόσο η αεροδυναμική του Mini, όσο και η ψύξη του κινητήρα. Μάλιστα, με τη χρήση του νέου προφυλακτήρα, είναι δυνατή η επιλογή ακόμα πιο χαμηλού ύψους του αμαξώματος. Ακόμα, σε συνεργασία με την Ohlins που είναι και ο αποκλειστικός προμηθευτής αμορτισέρ της Mini, εξελίχθηκε και παρουσιάζεται και μία νέα ανάρτηση, ειδικά σχεδιασμένη για πολύ σκληρές ειδικές διαδρομές, όπως το δικό μας Ακρόπολις. Τέλος, η νέα και πιο ελαφριά πίσω αεροτομή, σε συνδυασμό μίας νέας μπαταρίας λιθίου, έχουν σαν αποτέλεσμα το αυτοκίνητο είναι κατά δέκα κιλά ελαφρύτερο.
Μετά από τέσσερις δοκιμών στην Ισπανία, ο επικεφαλής της ομάδας, Dave Wilcock, εμφανίστηκε άκρως ικανοποιημένος και αισιόδοξος! «Τόσο ο Dani (Sordo), όσο και ο Kris (Meeke), είναι απόλυτα ικανοποιημένοι με την εξέλιξη του αυτοκίνητου, και μπόρεσαν να διαπιστώσουν άμεσα τη διαφορά στην απόδοση τόσο σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς, όσο και επιδόσεων του κινητήρα. Αυτή η εξέλιξη του αυτοκίνητου είναι μεγάλο βήμα προς τα μπροστά, αλλά η δουλειά μας δεν σταματάει εδώ. Ήδη εξετάζουμε τους τομείς που θα εξελίξουμε το Mini στο άμεσο μέλλον»._Π.Τ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!