H Hyundai Motorsport συνεχίζει την εξέλιξη του νέου Hyundai i20 N Rally2 και ο Craig Breen έγινε ακόμη ένας οδηγός, μετά από τους Ott Tanak και Jari Huttunen, που οδήγησε το αυτοκίνητο.
Οι δοκιμές του Craig Breen με το νέο Hyundai i20 N Rally2 πραγματοποιήθηκαν στη Γαλλία σε συνθήκες ράλλυ Μόντε Κάρλο (στεγνή άσφαλτος, βρεγμένη άσφαλτος, χιόνι, πάγος) και είχαν τριήμερη διάρκεια. Στην προσπάθεια συλλογής όσο το δυνατόν περισσότερων δεδομένων, η ομάδα του Andrea Adamo θέλει να αποκτήσει feedback από αρκετούς οδηγούς και για αυτό, έχουν ήδη επιστρατευθεί δύο εργοστασιακοί οδηγοί (Ott Tanak, Craig Breen), καθώς επίσης και ο Jari Huttunen.
Όπως έχει ανακοινωθεί, την εκπροσώπηση της Hyundai στο WRC 2, για ομάδες με αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally2, έχουν “αναλάβει” οι Oliver Solberg και Ole Christian Veiby, οι οποίοι θα είναι από τους πρώτους που θα οδηγήσουν το νέο αγωνιστικό, στο WRC.
Ο Breen, που έχει οδηγήσει σε πολλούς αγώνες και Hyundai i20 R5, θεωρεί πως το νέο αυτοκίνητο αποτελεί σαφή βελτίωση σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, τονίζοντας πως ο έλεγχος και η διαχείριση του γκαζιού, αλλά και η οδηγησιμότητά του σε ευμετάβλητες συνθήκες πρόσφυσης, είναι καλύτερη.
“Η αίσθηση από το αυτοκίνητο είναι πολύ καλή. Είναι προβλέψιμο και σταθερό. Ως νέο αυτοκίνητο, υπήρξε η δυνατότητα να γίνει δουλειά στη γεωμετρία και αυτό έχει κάνει διαφορά”, δήλωσε ο Craig Breen. “Πρόκειται για ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο και αποτελεί πραγματικά μεγάλο βήμα – δίνει τόση αυτοπεποίθηση στον οδηγό. Όταν υπάρχει αυτό, μπορείς να πιέσεις περισσότερο και να έχεις καλή αίσθηση”.
Όσον αφορά στα στοιχεία που καθιστούν το Hyundai i20 N Rally2 καλύτερο από πλευράς οδηγησιμότητας, ο 30χρονος Ιρλανδός ανέφερε: “Όταν οι συνθήκες είναι στεγνές και άρα σταθερές, μπορείς να ρυθμίσεις το αυτοκίνητο στο δρόμο και να κινείσαι όλο και ταχύτερα. Όμως, όταν οι συνθήκες και η πρόσφυση αλλάζουν όμως εδώ, αυτό γίνεται πιο περίπλοκο. Οπότε, η δυνατότητα να κάνουμε αυτά τα βήματα από πλευράς στησίματος και ταχύτητα, με κάνει χαρούμενο”.
O Craig Breen, που θα μοιράζεται το τρίτο εργοστασιακό i20 Coupe WRC με τον Dani Sordo, χωρίς ακόμη να έχουν γνωστοποιηθεί οι αγώνες που θα συμμετάσχει, εμφανίστηκε θετικός να οδηγήσει και το i20 Rally2, εφόσον του δοθεί η ευκαιρία μέσα στη σεζόν.
Το 2020, ο Craig Breen ισοφάρισε το καλύτερό του αποτέλεσμα στο WRC, τερματίζοντας στη 2η θέση του Ράλλυ Εσθονίας (που θα βρίσκεται στο WRC και το 2022) με συνοδηγό τον Paul Nagle, επίδοση που πρακτικά του εξασφάλισε το εργοστασιακό μπάκετ στη Hyundai ενόψει 2021.