top icon
Αγώνες

WRC: Οι πρώτες εντυπώσεις από το Fiesta!

Οι M. Hirvonen και J. M. Latvala πήραν μία πρώτη γεύση από τις ικανότητες του νέου Ford Fiesta WRC, αφού οδήγησαν το νέο όπλο της βρετανικής ομάδας για 1.200 αγωνιστικά χιλιόμετρα!

Οι Mikko Hirvonen και Jari Matti Latvala πήραν μία πρώτη γεύση από τις ικανότητες του νέου Ford Fiesta WRC, αφού οδήγησαν το νέο όπλο της βρετανικής ομάδας, με το οποίο και θα αγωνιστούν τη νέα χρονιά, καλύπτοντας σε επτά ημέρες 1.200 αγωνιστικά χιλιόμετρα! 

Η δοκιμή έλαβε χώρα στην Ισπανία και τη Γαλλία, με το Fiesta να είναι εφοδιασμένο με τον κινητήρα των 1.600 κ.εκ., ουσιαστικά στην πιο κοντινή μορφή με αυτό που θα δούμε στις ειδικές διαδρομές της Σουηδίας τη νέα χρονιά. Οι δύο οδηγοί ανέφεραν ότι δεν είχαν συναντήσει τόσο σκληρές επιφάνειες τα τελευταία χρόνια (κάτι που επίτηδες επέλεξαν οι άνθρωποι της Ford), ενώ το πλέον ενθαρρυντικό στοιχείο ήταν ότι το αυτοκίνητο δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα.

Ο Hirvonen ήταν αυτός που πήρε πρώτος τα πηδάλια στην Ισπανία και οδήγησε το Fiesta για τρεις ημέρες, ενώ στη συνέχεια μεταφέρθηκε στην Ισπανία, όπου ο Hirvonen συνέχισε για ακόμα τρεις ημέρες, καλύπτοντας 1.000 χιλιόμετρα δοκιμών! Την τελευταία ημέρα ανέλαβε ο Latvala, ο οποίος κάλυψε 220 ακόμα χιλιόμετρα. «Ανυπομονούσα να οδηγούσα το Fiesta», δήλωσε ενθουσιασμένος ο Hirvonen και συνέχισε: «Είμαι πολύ χαρούμενος. Το αυτοκίνητο είναι όσο διασκεδαστικό ευχόμουν να είναι και είμαι ενθουσιασμένος από αυτά που μπορούμε να πετύχουμε στις ειδικές. Βέβαια, ακόμα έχουμε πολύ δουλειά να κάνουμε, αλλά οι πρώτες μου εντυπώσεις είναι πολύ καλές. Έχει τη δική του ξεχωριστή αίσθηση και μπορώ να πω ότι μοιάζει με θυμωμένη μέλισσα»! Ο Hirvonen υποστήριξε ότι η σημαντικότερη διαφορά με το Focus είναι η ροπή του κινητήρα. «Η ροπή είναι μικρότερη από ότι στο Focus. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να απαιτεί και διαφορετικό τρόπο οδήγησης. Ο κινητήρας απαιτεί να διατηρείς ο οδηγός ψηλά τις στροφές του κινητήρα. Θέλει πιο επιθετικό τρόπο οδήγησης, ειδικά στις κλειστές στροφές, όπου ο οδηγός πρέπει να αναλάβει και να έχει πιο επιθετική διάθεση και να μην αφήνει το αυτοκίνητο να κάνει όλη τη δουλειά».

Βέβαια, μετά από τον Hirvonen, σειρά πήρε ο Latvala, ο οποίος αρχικά έκανε λόγο για την ποιότητα του οδοστρώματος: «Η διαδρομή, συνήθως, χρησιμοποιείται από αυτοκίνητα που κάνουν δοκιμές για το Ράλλυ Ντακάρ. Ήταν γεμάτη πέτρες, άλματα και τρύπες. Απαιτούσε πολλά από το αυτοκίνητο, και εγώ το πίεσα όσο περισσότερο μπορούσα, αφού αυτό ήθελε η ομάδα από εμένα, για να δούμε πως συμπεριφέρεται το Fiesta σε αυτές τις συνθήκες. Και η αλήθεια είναι ότι με εντυπωσίασε από το πόσο γρήγορα κατάφερα να βρω καλή αίσθηση πίσω από το τιμόνι του. Είχε πολύ καλή ισορροπία, ενώ δεν σας κρύβω ότι ο κινητήρας ήταν πού καλύτερος από ότι περίμενα».

Τέλος, για τη συγκεκριμένη δοκιμή μίλησε και ο επικεφαλής της M-Sport, Malcolm Wilson, ο οποίος δήλωσε: «Οι δοκιμές που έχουμε κάνει ως τώρα έχουν ως κύριο σκοπό την αξιοπιστία. Το αυτοκίνητο δεν παρουσίασε κανένα σημαντικό πρόβλημα και τώρα μπορούμε να επικεντρωθούμε στο στήσιμο του. Ο Mikko και ο Jari Matti έχουν πλέον μεγάλη εμπειρία από τους αγώνες του WRC και μπορούν να μας βοηθήσουν να έχουμε ένα βασικό set up, το οποίο εν συνεχεία θα αλλάζουμε από αγώνα σε αγώνα». _Π.Τ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ