H M-Sport Ford έγινε η πρώτη ομάδα που δημοσιεύει εικόνες από δοκιμές ενόψει 2022, στις οποίες απεικονίζεται ο νέος κλωβός ασφαλείας.
Οι τρεις ομάδες που συμμετέχουν στο WRC έχουν δηλώσει τη συμμετοχή τους στην υβριδική εποχή του θεσμού, από το 2022. Αν και η Hyundai Motorsport βρίσκεται λίγο πιο πίσω από πλευράς χρονοδιαγράμματος, οι M-Sport Ford και Toyota Gazoo Racing έχουν ήδη κάνει τα πρώτα τους τεστ.
Η μεν M-Sport προχώρησε σε εκτενείς δοκιμές του Ford Rally1 στις εγκαταστάσεις δοκιμών της, στο Greystoke της Μεγάλης Βρετανίας. Η δε Toyota, ταξίδεψε στη Νότια Γαλλία, για τις δοκιμές του Yaris Rally1.
Αυτή η διαδικασία δοκιμών με τα επονομαζόμενα “test mules”, δεν περιλαμβάνει την τελική μορφή των αυτοκινήτων, από πολλές απόψεις. Συγκεκριμένα, δεν υπόκεινται σε δοκιμές τα υβριδικά συστήματα, τα οποία έχουν ανακληθεί προσωρινά από την Compact Dynamics.
Ακόμη, όσον αφορά στην M-Sport Ford, οι πληροφορίες που δεν έχουν επιβεβαιωθεί -ή διαψευστεί- επίσημα, αναφέρουν πως για τη νέα εποχή του WRC, θα χρησιμοποιήσει το Puma .
Το γεγονός ότι στις φωτογραφίες απεικονίζεται ένα Ford Fiesta WRC με τις τρέχουσες προδιαγραφές, δεν αναιρεί την παρουσία του Puma Rally1 το 2022. Γιατί; Όπως προαναφέραμε, τα αυτοκίνητα δεν έχουν πάρει την οριστική τους μορφή, οπότε αυτή την περίοδο οι ομάδες εστιάζουν στη δοκιμή νέων στοιχείων.
Ανάμεσα σε αυτά συγκαταλέγονται ο νέος κλωβός ασφαλείας, που έχει σχεδιαστεί από αυτές σε συνεργασία με τη FIA, καθώς και σημεία διαφοροποίησης πέραν του κινητηρίου συνόλου. Τέτοια είναι μεταξύ άλλων το 5τάχυτο κιβώτιο όπως στα αυτοκίνητα Rally2, η έλλειψη κεντρικού διαφορικού, η μειωμένη διαδρομή των αναρτήσεων και απλοποιήσεις σε επίπεδο αεροδυναμικής.
Ως τώρα, τα πάντα συνέβαιναν υπό άκρα μυστικότητα. Η πρώτη ομάδα που έδωσε στη δημοσιότητα εικόνες από τις δοκιμές ήταν η M-Sport Ford, με αφορμή την ολοκλήρωση του πρώτου σταδίου δοκιμών, στη Μεγάλη Βρετανία, με οδηγό τον Matthew Wilson.
Αν και στο αμάξωμα δεν υπάρχουν σημαντικές διαφορές σε σύγκριση με το τρέχον αυτοκίνητο της ομάδας στο WRC, η διαφοροποίηση αφορά στον αναθεωρημένο κλωβό ασφαλείας, ο οποίος φαίνεται από τα παράθυρα του αυτοκινήτου.
Με βάση τον υπάρχοντα προγραμματισμό, οι δοκιμές των αυτοκινήτων με την τελική τους μορφή και δομή, αναμένεται να ξεκινήσουν το καλοκαίρι.
Δείτε τη δημοσίευση της M-Sport Ford στα social media
Having completed testing on all surfaces and weather conditions here in the UK, we’re about to start the next phase of our 2022 research and development. Watch this space as the next step of hybrid-era testing gets underway! #WRC #FordPerformance #BringOnTomorrow pic.twitter.com/FB1SHRxkUo
— M-Sport (@MSportLtd) April 27, 2021