Η Hyundai ενδέχεται να αλλάξει την τακτική που ακολουθεί έως τώρα στο WRC για το τρίτο της αυτοκίνητο εν όψει 2025.
Σύμφωνα με φήμες που τις τελευταίες μέρες κάνουν τον γύρο του διαδικτύου, η Hyundai σχεδιάζει να διαφοροποιήσει τη στρατηγική της στο WRC για την επόμενη σεζόν έχοντας μόνο έναν μόνιμο οδηγό για το τρίτο της αυτοκίνητο προδιαγραφών Rally1.
Ο Adrien Fourmaux, ο οποίος φέτος διάγει μια αρκετά ικανοποιητική σεζόν στο WRC με τα χρώματα της ημι-εργοστασιακής M-Sport Ford, προβάλλει ως υποψήφιος προκειμένου να «καταλάβει» τη θέση του τρίτου μόνιμου οδηγού πίσω από το πηδάλιο του i20 N Rally1 εν όψει 2025, δίπλα στους Thierry Neuville και Ott Tanak.
Ο Γάλλος οδηγός, ήδη πλέον στα 29 του χρόνια, έχει εξασφαλίσει τέσσερις τερματισμούς στο βάθρο αυτή τη σεζόν, προσφέροντας παράλληλα αρκετούς πολύτιμους βαθμούς στην ομάδα του.
Για το 2025, η Hyundai έχει «μοιράσει» στους Esapekka Lappi, Dani Sordo και Andreas Mikkelsen το τρίτο της αυτοκίνητο.
Ο ίδιος ο Adrien Fourmaux δεν επιβεβαιώνει ούτε όμως και διαψεύδει τις φήμες για την πιθανή μετακίνησή του στη Hyundai την επόμενη σεζόν. Σε σχετικές δηλώσεις του στο dirtfish.com, o Γάλλος οδηγός είπε τα εξής:
«Είναι πάντα πολλές φήμες αυτή τη στιγμή της σεζόν. Προς το παρόν, θέλω απλώς να επικεντρωθώ στους τέσσερις επόμενους αγώνες που ακολουθούν. Αλλά σίγουρα, είναι καιρός να συζητήσουμε και για το μέλλον, για την επόμενη χρονιά, αλλά και για τα χρόνια που ακολουθούν. Σίγουρα λοιπόν, έχουμε συζητήσει, αλλά θα το μάθετε αργότερα».
Ο στόχος του Adrien Fourmaux για το υπόλοιπο της φετινής σεζόν του WRC είναι να προσπαθήσει να εξασφαλίσει την τρίτη θέση στο Πρωτάθλημα Οδηγών.
«Είμαι σίγουρος ότι είναι ακόμα δυνατό. Νομίζω ότι το να παλέψω για το πρωτάθλημα μπορεί να είναι πολύ δύσκολο, αλλά τουλάχιστον το να παλέψω για το βάθρο του πρωταθλήματος, είναι ο μεγάλος μου στόχος τώρα».
Εν όψει του φετινού ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ο Adrien Fourmaux είπε:
«Φέραμε τέσσερα βάθρα, αλλά σίγουρα θέλω να ανέβω πιο ψηλά τώρα. Είναι ένα ράλλυ [το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις] που νομίζω ότι μου αρέσει. Η οδήγησή μου είναι κατάλληλη και για αυτόν τον αγώνα Έχω λοιπόν πολύ μεγάλες προσδοκίες, αλλά σίγουρα θα έχω την ίδια προσέγγιση όπως πριν. Θα βάλω τα δυνατά μου και μετά θα δούμε.
«Πέρυσι ήμασταν πραγματικά ανταγωνιστικοί με το [αυτοκίνητο προδιαγραφών] Rally2. Συμμετείχα στο παρελθόν και με World Rally Car, και ήταν μια ωραία εμπειρία. Ήμουν τέταρτος στη γενική πριν από το πρόβλημα στον κινητήρα, επομένως ήμουν αρκετά ανταγωνιστικός στην Ελλάδα, οπότε αισθάνομαι αρκετά άνετα σε αυτούς τους δρόμους.
«Αλλά ξέρω ότι θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί με τα ελαστικά, με την ανάρτηση… γιατί θα είναι ένας δύσκολος αγώνας».