X
Αγώνες

WRC: Οι αλλαγές του 2014

Οι αλλαγές στο WRC από την επόμενη χρονιά γνωστοποιήθηκαν μετά τη συνεδρίαση της FIA, και εντοπίζονται στη σειρά εκκίνησης, αλλά και στους οδηγούς που θα δηλώνει κάθε ομάδα στους αγώνες του θεσμού.

Σημαντικές αλλαγές θα έχουμε τη νέα χρονιά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, οι οποίες και επισημοποιήθηκαν μετά από την χθεσινή συνεδρίαση του συμβουλίου της FIA στο Παρίσι. Η σημαντικότερη από αυτές έχει να κάνει με τη σειρά εκκίνησης και την κατάργηση της κατατακτήριας ειδικής πριν τον αγώνα. Έτσι, από το 2014 την πρώτη ημέρα τα πληρώματα θα εκκινούν σύμφωνα με τη βαθμολογία του Πρωταθλήματος και τις υπόλοιπες δύο σύμφωνα με την κατάταξη του αγώνα, αλλά με αντίστροφη σειρά. Όσοι συμμετέχοντες εγκαταλείπουν και επανέρχονται κάνοντας χρήση Rally2 (superally) θα εκκινούν μετά από τους οδηγούς πρώτης και δεύτερης προτεραιότητας.

Μία δεύτερη και σημαντική αλλαγή, είναι το γεγονός ότι οι ομάδες δεν είναι υποχρεωμένες να δηλώσουν πριν την έναρξη του Πρωταθλήματος έναν οδηγό που θα πρέπει να συμμετάσχει και στους 13 αγώνες του θεσμού, όπως ίσχυε μέχρι πρότινος. Από τη νέα χρονιά, οι ομάδες θα είναι υποχρεωμένες να δηλώσουν έναν οδηγό που θα κάνει το λιγότερο δέκα αγώνες. Αυτό επιτρέπει στις ομάδες να έχουν τη δυνατότητα να μπορούν να αλλάζουν τους οδηγούς με μεγαλύτερη ευκολία, εκμεταλλευόμενοι τις ικανότητες τους ανά επιφάνεια. Από εκεί και πέρα, συγκεκριμένο θα είναι από τη νέα χρονιά το χρονοδιάγραμμα ενός αγώνα, με στόχο να βοηθήσει την εταιρία προώθησης να εκμεταλλευθεί συγκεκριμένες δραστηριότητες κατά τη διάρκεια του τριημέρου. Συγκεκριμένα, θα υπάρχει η πανηγυρική εκκίνηση την Πέμπτη, ενώ η τελευταία ε.δ. την Κυριακή θα πρέπει να διεξάγεται στους ευρωπαϊκούς αγώνες στις 12:00 το μεσημέρι. Μάλιστα, η τελευταία ε.δ. θα πρέπει να έχει το χαρακτήρα της Power Stage και να έχει μήκος το λιγότερο 10 χιλιόμετρα. Παράλληλα, το Ράλλυ Σαρδηνίας άλλαξε ημερομηνία και θα πραγματοποιηθεί μία εβδομάδα αργότερα και συγκεκριμένα στις 6-8 Ιουνίου.

Ακόμα, από το 2014 τα αυτοκίνητα των κατηγοριών WRC, WRC2, WRC3 και Junior WRC θα φέρουν αυτοκόλλητο στο εμπρός παρμπρίζ, το οποίο και θα αναφέρει την κατηγορία στην οποία προσμετρούν και διεκδικούν βαθμούς. Τέλος, διαφορετική θα είναι από τη νέα χρονιά και η ονομασία των κατηγοριών των αυτοκινήτων, στην οποία ανήκουν. Έτσι, ο μεγαλύτερος ο αριθμός που συνοδεύει μία κατηγορία, θα ακολουθεί και τις κορυφαίες προδιαγραφές. Συγκεκριμένα τα WRCars θα ανήκουν στην RC1, τα R5-S2000-RCC-R4 και N/4 θα ανήκουν στην RC2, τα R3T-R3-S1600 στην RC3, τα R2 στην RC4 και τα R1 στην RC5. Μπέρδεμα; Ίσως, αλλά μικρό το κακό._Π.Τ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!