X
WRC

O Ogier θέλει να αγωνιστεί στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2022

Αν και έχει ανακοινώσει την αποχώρησή του από το WRC στο τέλος της χρονιάς, ο Sebastien Ogier ενδιαφέρεται για επιλεκτικές συμμετοχές το 2022, αρχής γενομένης από το Ράλλυ Μόντε Κάρλο.

Ο Sebastien Ogier έχει ανακοινώσει ότι θα σταματήσει την πλήρη εμπλοκή του στα τέλη του 2021, όμως όπως όλα δείχνουν, δε θα αποσυρθεί οριστικά από τη σκηνή του WRC.

Αυτή η εξέλιξη έχει πυροδοτήσει το ενδιαφέρον, όσον αφορά στην ομάδα με την οποία θα προτιμήσει να ακολουθήσει επιλεκτικούς αγώνες το 2022.

Με τα υπάρχοντα δεδομένα, η Toyota δείχνει να βρίσκεται σε “pole position”, αφού ο 7 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Ράλλυ δεν έχει κρύψει το ενδιαφέρον του για συμμετοχή στις 24 Ώρες του Le Mans (όπως μπορείτε να θυμηθείτε και από τη συνέντευξη που μας είχε παραχωρήσει περσινό καλοκαίρι).

Ωστόσο, η M-Sport του Malcolm Wilson καιροφυλακτεί, με “όπλο” την εξαιρετική συνεργασία με τους Ogier-Ingrassia, κατά τη διετία 2017-2018.

Sebastien Ogier: Η ώρα των αποφάσεων πλησιάζει

Μιλώντας στο DirtFish, ο Sebastien Ogier αναφέρθηκε στο μέλλον του, το οποίο πάντως δεν είναι ακόμη ξεκάθαρο.

“Είναι αλήθεια πως δεν κλείνω τις πόρτες να κάνω ορισμένους αγώνες, όμως μέχρι στιγμής το μόνο που έχω αναφέρει είναι το Μόντε Κάρλο”, δήλωσε ο Ogier. “Για περισσότερους αγώνες, πρέπει σίγουρα να συζητήσουμε με την ομάδα να δούμε ποια είναι η στρατηγική για το μέλλον, για τη σύνθεση της ομάδας και πως θα μπορούσα να ταιριάξω σε αυτήν”.

Ένας λόγος που η Toyota φαίνεται πως έχει πλεονέκτημα στην κρίση του Ogier, είναι η διάθεση του Γάλλου να συμμετάσχει στις 24 Ώρες του Le Mans: “Το όνειρό μου είναι να μείνω στην Toyota, να κάνω το Le Mans, όπως ξέρετε.

“Πάντως δεν υπάρχει κάτι, αυτή η συζήτηση σχεδόν δεν έχει αρχίσει καθώς έχουμε εστιάσει στη φετινή χρονιά, όμως ευχή μου είναι να μείνω στην ομάδα. Συχνά αναφέρω ότι θα ήθελα να έχω την ευκαιρία να συμμετάσχω σε αγώνες πίστας και στο Le Mans. Δεν είμαι σίγουρος αν αυτό είναι εφικτό ακόμη και μάλιστα από την επόμενη χρονιά, όμως είναι κάτι που θα ήθελα”.

Σύντομα ξεκινούν οι διαπραγματεύσεις Toyota-Ogier

Από τη στιγμή που οι Thierry Neuville και Ott Tanak ανανέωσαν τα συμβόλαιά τους με τη Hyundai, οι επιλογές σε κορυφαίους οδηγούς, έχουν μειωθεί.

Ο επικεφαλής της Toyota Gazoo Racing, Jari Matti Latvala, που πρόσφατα ανέφερε πως θα ήθελε να διατηρήσει αναλλοίωτη τη σύνθεση της ομάδας του για το 2022, προφανώς και βλέπει θετικά το ενδεχόμενο παρουσίας του Ogier, έστω και με μειωμένο πρόγραμμα.

“Έχει ήδη πει ότι θα ήθελε να κάνει μερικούς αγώνες του χρόνου και ναι, έχουμε μιλήσει λίγο για αυτό”, είπε στο DirtFish ο Latvala. “Το σχέδιο είναι να αρχίσουμε σύντομα τις διαπραγματεύσεις μαζί του, σχετικά με τους αγώνες που θα ήθελε να κάνει. Φυσικά, θα μας βοηθούσε να γνωρίζαμε το πρόγραμμα για την επόμενη χρονιά, ώστε όταν πει ποιους αγώνες θέλει να κάνει, να δούμε ποιος θα είναι ο οδηγός που θα κάνει τους υπόλοιπους”.

Στη διεκδίκηση του Ogier και ο Wilson

Πέραν του Jari Matti Latvala, ενδιαφέρον για τον Sebastien Ogier διατηρεί και η M-Sport Ford του Malcolm Wilson. Ο Βρετανός manager, που έχει θέσει ως στόχο να διαμορφώσει μια δυναμική σύνθεση ομάδας ενόψει 2022 , βλέπει τις επιλογές του να λιγοστεύουν. Ουσιαστικά, από τους κορυφαίους οδηγούς μόνο ο Elfyn Evans δεν έχει υπογράψει συμβόλαιο για την επόμενη χρονιά.

“Νομίζω πως η προτεραιότητα είναι να προσπαθήσουμε να πάρουμε έναν κορυφαίο οδηγό και να κάνουμε ότι κάναμε το 2017-2018”, σχολίασε στο ίδιο Μέσο, κατά το περιθώριο του Ράλλυ Πορτογαλίας, ο Wilson.

“Αν δεν το πετύχουμε αυτό και ο Sebastien αποφασίσει να ακολουθήσει μειωμένο πρόγραμμα, προφανώς (ενδιαφερόμαστε). Έχουμε συνεργαστεί πολύ καλά στο παρελθόν, οπότε είναι κάτι που θα κοιτάξουμε όμως πρέπει να πω ότι ο κύριος στόχος μου είναι να έχουμε κάποιον που θα είναι ηγέτης της ομάδας σε όλη τη σεζόν”.

Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, η M-Sport Ford έχει κάνει συζητήσεις με τον Andreas Mikkelsen, ο οποίος αναμένεται να οδηγήσει το Fiesta WRC φέτος, ενώ στο τραπέζι υπάρχουν ακόμη των ονόματα των υπαρχόντων οδηγών της ομάδας και του Esapekka Lappi.

Photos: Toyota Gazoo Racing, Red Bull Content Pool

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!