Γνωρίζαμε ότι στην M-Sport περιμένουν την απάντηση της Ford, αλλά τώρα είναι η σειρά του Sebastien Ogier να μιλήσει για την επόμενη μέρα του στο WRC.
Πριν από καιρό σας είχαμε αναφέρει ότι στην M-Sport αναμένουν την απάντηση-αντίδραση της Ford αναφορικά με την εργοστασιακή υποστήριξη που πιθανολογείται να προσφέρει στην ομάδα του Malcolm Wilson. Αυτή η απόφαση, αναμένεται να είναι σημαντική όχι μόνο για τον Βρετανό μάνατζερ, αλλά και για τον Sebastien Ogier. Ο Γάλλος τετράκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής έχει κάνει γνωστό στην ομάδα του ότι θέλει να ξέρει νωρίς ποιες θα είναι οι συνθήκες την επόμενη χρονιά, αφού για το 2018 θέλει να βρίσκεται σε εργοστασιακή ομάδα. Αν αυτό συμβεί με την M-Sport δεν θα έχει κανένα απολύτως πρόβλημα να συνεχίσει τη συνεργασία του μαζί τους. Σήμερα, ο Γάλλος μίλησε ανοικτά και πιο εκτεταμένα για το μέλλον του στο WRC. “Ήδη σκέφτομαι την επόμενη χρονιά. Δεν είναι μυστικό ότι θέλω να συνεχίσω σε μία ομάδα με τις καλύτερες δυνατές συνθήκες”, είπε ο τέσσερις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής και συνέχισε: “Δεν λέω ότι οι συνθήκες δεν είναι καλές αυτή τη στιγμή, αλλά ξέρω ότι σε βάθος χρόνου η M-Sport δεν θα έχει την οικονομική δυνατότητα να ακολουθήσει τις εργοστασιακές ομάδες και να παλέψει απέναντι τους. Όμως, μου αρέσει η σταθερότητα και θα ήθελα πολύ η Ford συμφωνήσει και να μας υποστηρίξει. Αν η Ford εμπλακεί νομίζω ότι θα μείνω στην ομάδα. Πρέπει να περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει και ποιες θα είναι οι συνθήκες, αλλά αν επιστρέψουν με αξιοπρεπή υποστήριξη θα πρέπει να βελτιώσουμε κάποια πράγματα. Σε αυτή την περίπτωση θα είναι η πρώτη μου επιλογή, αλλά φυσικά και έχω αρχίσει να εξετάζω άλλες περιπτώσεις. Δεν μπορώ να περιμένω μέχρι τον Οκτώβριο ή το Νοέμβριο όπως πέρσι”, είπε ολοκληρώνοντας ο Ogier μεταφέροντας πλέον την πίεση στη πλευρά του Malcolm Wilson.
Ο Βρετανός μάνατζερ θα ήθελε όσο τίποτα άλλο να διατηρήσει την ίδια τριάδα οδηγών και τη νέα χρονιά, αλλά γνωρίζει ότι χωρίς την κατάλληλη οικονομική στήριξη είναι σχεδόν απίθανο να διατηρήσει τον τετράκις Πρωταθλητή στις τάξεις της ομάδας του. “Σίγουρα, θέλουμε να διατηρήσουμε την ίδια σύνθεση οδηγών και τη νέα χρονιά. Γνωρίζω πολύ καλά από που προέρχεται ο Sebastien και για αυτό κάνουμε ότι μπορούμε για να φέρουμε μία συμφωνία που θα κάνει πραγματικότητα την επιθυμία μας. Για να κρατήσουμε τον Seb θα πρέπει να συμβούν δύο πράγματα. Το ένα είναι να βρούμε σημαντική οικονομική ενίσχυση, και για αυτό εργαζόμαστε πυρετωδώς για να αποκτήσουμε ένα μεγάλο και ονομαστικό χορηγό. Ή σε διαφορετική περίπτωση να έχουμε την υποστήριξη της Ford. Αν δεν συμβεί τίποτα από τα δύο, τότε θα είναι αδύνατο να τον κρατήσουμε. Φέτος ρισκάραμε, αφού θεώρησα ότι είναι μία χρυσή ευκαιρία να φέρουμε στο αυτοκίνητο έναν οδηγό που πάντα ήθελα στην ομάδα μου. Εκτιμώ την τεχνική υποστήριξη αλλά και την πολύχρονη σχέση που έχουμε, αλλά να διατηρήσουμε τον Seb υπό τη σκέπη της M-Sport με τις ίδιες συνθήκες όπως φέτος θα ήταν κάτι οικονομικά ανεύθυνο εις βάρος της ομάδας μου.”
Στο βρετανικό Autosport, δηλώσεις έκανε και ο Dave Pericak, διευθυντής της Ford Perfomance, ο οποίος ανέφερε συγκεκριμένα: “Ο κόσμος δεν αντιλαμβάνεται πόσο σημαντική συνεργασία και εμπλοκή έχει ήδη η Ford με την M-Sport. Είναι συνεργάτες για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα, τους βοηθήσαμε να εξελίξουν το νέο αυτοκίνητο, και γενικότερα τους παρείχαμε τεχνική υποστήριξη. Δεν συζητάμε την οικονομική κατάσταση. Ας απολαύσουμε τι συμβαίνει σήμερα. Έχουμε ένα πλάνο και αυτό είναι να κατακτήσουμε τον τίτλο.”
Το τοπίο παραμένει θολό και κανείς δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα τι θα συμβεί στο μέλλον. Η πραγματικότητα είναι πως χωρίς χρήματα, ο Wilson όχι μόνο θα χάσει τον Ogier, αλλά πιθανότατα και τον Tanak, ο οποίος ήδη αποτελεί μήλο της έριδος για τις ομάδες του WRC. Ενώ και ο Wilson για να μπορέσει να διατηρήσει την ομάδα του στο θεσμό, θα πρέπει να επιστρέψει στην παλιά προσφιλή του τακτική, όπου ο οικονομικά ισχυρότερος θα έχει μία θέση στην M-Sport. Ας ελπίσουμε, ότι η Ford θα κάνει στροφή στις απόψεις της και θα την δούμε πίσω στο θεσμό με πλήρη εργοστασιακή εμπλοκή. Κάτι που όπως και να έχει θα μάθουμε σύντομα, αφού ο Wilson πιέζει όσο περισσότερο μπορεί. Ίσως μετά την ολοκλήρωση των 24 Ωρών του Λε Μαν να μπορούμε να πούμε περισσότερα…_Π.Τ.