X
Αγώνες

WRC: O Makinen θα προτιμούσε το Ράλλυ Κροατίας, από Εσθονία και Βέλγιο

O Tommi Makinen εξέφρασε τον προβληματισμό του για την είσοδο των Ράλλυ Εσθονίας και -πιθανώς- Ypres Βελγίου στο φετινό πρόγραμμα του WRC, θεωρώντας πως το ασφάλτινο Ράλλυ Κροατίας θα ήταν μια πιο δίκαιη επιλογή για οδηγούς και ομάδες.

Ο επικεφαλής της Toyota Gazoo Racing WRT, Tommi Makinen, δεν παρουσιάστηκε ιδιαίτερα ευχαριστημένος από την προοπτική εισόδου, πέραν του Ράλλυ Εσθονίας, και του Ράλλυ Ypres Βελγίου στο φετινό WRC, χαρακτηρίζοντας αυτή την κίνηση ως “όχι 100% δίκαιη”.

Αυτή η αντίδραση του Φινλανδού manager δεν είναι τυχαία, αφού η γνώση των συγκεκριμένων αγώνων θα προσφέρει σαφές πλεονέκτημα σε δύο οδηγούς της Hyundai, τον Ott Tanak για το Ράλλυ Εσθονίας και τον Thierry Neuville, εφόσον το Ράλλυ Ypres ενταχθεί στο πρωτάθλημα. Για αυτό το λόγο, ο Makinen θεωρεί πως η είσοδος του ασφάλτινου Ράλλυ Κροατίας, που με βάση την πρόσφατη ανακοίνωση του αναθεωρημένου προγράμματος, έχει λάβει μαζί με τον βελγικό αγώνα, χρίσμα αναπληρωματικού εφόσον κάποιο από τα προγραμματισμένα ράλλυ δε διεξαχθεί, θα ήταν πιο δίκαιη.

Υπενθυμίζεται, πως ο Ott Tanak έχει επικρατήσει στο Ράλλυ Εσθονίας τα τελευταία δύο χρόνια, όταν ο αγώνας πραγματοποιήθηκε ως promotional event του WRC, με τη συμμετοχή όλων των ομάδων. Από την άλλη, ο Thierry Neuville έχει λάβει μέρος στον αγώνα της πατρίδας του 6 φορές, με τη διαφορά εμπειρίας που προκύπτει, να μπορεί από μόνη της να κάνει τη διαφορά στο υψηλότερο επίπεδο των ράλλυ. Οι παραπάνω λόγοι, ώθησαν τον Makinen να προτείνει την είσοδο του Ράλλυ Κροατίας στο πρωτάθλημα, προφανώς θέλοντας να “προλάβει” ενδεχόμενη ένταξη του Ράλλυ Ypres (2-4 Οκτωβρίου), το οποίο αναμένει είτε μεταφορά ημερομηνίας κατά μία εβδομάδα, είτε ακύρωση του Ράλλυ Τουρκίας (25-27 Σεπτεμβρίου).

“Το Ράλλυ Κροατίας είναι ένας αγώνας που κανείς δεν έχει συμμετάσχει και θα μου φαινόταν πολύ πιο δίκαιο να πάμε σε αυτόν”, δήλωσε στο DirtFish ο Tommi Makinen. “Για παράδειγμα, το Ράλλυ Εσθονίας είναι ένας αγώνας που αποτελεί ήδη τον αγώνα της χώρας ενός οδηγού, ενώ κανείς άλλος δεν έχει αντίστοιχη εμπειρία. Αν έρθει και το Ypres, τότε θα υπάρχουν δύο νέοι αγώνες, που είναι εντός έδρας για οδηγούς της Hyundai. Δεν είμαι βέβαιος πως αυτό είναι 100% δίκαιο για τους υπόλοιπους. Δεν είμαι απόλυτα ευχαριστημένος με αυτούς τους δύο αγώνες, αλλά αν αυτή είναι η μόνη δυνατότητα που είχουμε, τότε εντάξει”.

“Από ότι μου είπαν, η Κροατία δεν έχει πρόβλημα για την ημερομηνία – μπορούν να τον διοργανώσουν ανά πάσα στιγμή. Δεν έχω πάει εκεί μόνος μου στο παρελθόν, όμως μου έχουν πει πως υπάρχουν πολλοί φίλοι των αγώνων και θα μπορούσε να αποτελέσει έναν ωραίο αγώνα και μια ενδιαφέρουσα πρόκληση”.

Με βάση το πρόγραμμα, η επανέναρξη του WRC θα γίνει με το Ράλλυ Εσθονίας (4-6 Σεπτεμβρίου), ενώ θα ακολουθήσουν τα Ράλλυ Τουρκίας (25-27 Σεπτεμβρίου), Ιταλίας (29 Οκτωβρίου-1 Νοεμβρίου), Γερμανίας (15-18 Οκτωβρίου) και Ιαπωνίας (19-22 Νοεμβρίου). Ωστόσο, τίποτα δεν είναι βέβαιο, λόγω και των υγειονομικών περιορισμών. Βλέπετε, κάποιες χώρες επιβάλλουν καραντίνα 14 ημερών σε όσους επισκέπτες επιστρέφουν από την Τουρκία, οπότε σε συνδυασμό με τα οικονομικά προβλήματα της γειτονικής χώρας, η διεξαγωγή του Ράλλυ Τουρκίας θεωρείται αμφίβολη, με τις οριστικές αποφάσεις να αναμένονται σύντομα.

Παράλληλα, οι πρόσφατες εξελίξεις με την αύξηση κρουσμάτων κορονοϊού στην Ιαπωνία, έχουν φέρει αβεβαιότητα και για τον τελευταίο αγώνα της φετινής χρονιάς, ενώ χαρακτηριστικά το GP Ιαπωνίας, που είχε προγραμματιστεί στο πλαίσιο της F1 για τον Οκτώβριο, έχει ήδη ακυρωθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!