top icon
Αγώνες

WRC: Ο Latvala αφήνει πίσω του το Μόντε

Ο Jari Matti Latvala προσπαθεί να αφήσει πίσω του την εγκατάλειψη στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, εστιάζοντας πλέον την προσοχή του στον επόμενη γύρο του θεσμού, στο Ράλλυ Σουηδίας.

Η χρονιά για τον Jari Matti Latvala δεν ξεκίνησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, αφού ο Φινλανδός στην «πρώτη» του ως πρώτος οδηγός της Ford εγκατέλειψε πολύ νωρίς τον αγώνα, μη καταφέρνοντας να αποκομίσει βαθμούς από τον εναρκτήριο αγώνα του θεσμού στο Μόντε Κάρλο. Βλέπετε, η οργανωτική επιτροπή του Ράλλυ Μόντε Κάρλο επέλεξε να μην χρησιμοποιήσει superally στον αγώνα, με αποτέλεσμα όποιος εγκατέλειψε να μην είχε δικαίωμα να επανεκκινήσει στον αγώνα. Κάτι που σημειώστε ότι δεν συμβεί στο Ράλλυ της Σουηδίας.
 
Ο Latvala αναγκάστηκε να εγκαταλείψει μετά από έξοδο, η οποία προήλθε από δικό του οδηγικό λάθος. Παρόλα αυτά, ήδη στρέφει την προσοχή του για τη συνέχεια, αφού δεν υπάρχει χρόνος να σκέφτεται τι έγινε πριν από μερικές ημέρες. «Προφανώς δεν ήταν η αρχή που ήθελα για τη νέα χρονιά. Ευτυχώς, έχουμε μία σειρά δοκιμών τις επόμενες ημέρες, την εβδομάδα πριν το Ράλλυ της Σουηδίας. Πριν από αυτό θα μείνω στο σπίτι μου και θα προσπαθήσω να ξεχάσω για λίγο τους αγώνες και όλα όσα έγιναν στο Μόντε. Μετά από αυτό θα προετοιμαστώ και θα σκέφτομαι μόνο τη Σουηδία. Με τις δοκιμές πριν τον αγώνα θα αποκτήσω και πάλι την καλή αίσθηση που έχω με το αυτοκίνητο και θα προχωρήσω μπροστά. Θα είμαι καλύτερα όταν οδηγήσω στο χιόνι και γενικά σε συνθήκες πιο οικείες σε μένα».
 
Παράλληλα, στο πλευρό του Latvala είναι και ο επικεφαλής της Ford WRT, Malcolm Wilson, ο οποίος είναι σίγουρος ότι ο Φινλανδός δεν θα έχει πρόβλημα και πολύ γρήγορα θα βρει το ρυθμό του και μαζί την αυτοπεποίθηση του. «Αν ο θεσμός μεταφερόταν σε έναν αγώνα με δύσκολες, μεταβαλλόμενες συνθήκες όπως το Μόντε Κάρλο, τότε θα περιμέναμε να είναι πιο προσεκτικός. Όμως, από τη στιγμή που η συνέχεια θα δοθεί στη Σουηδία δεν θα έχει πρόβλημα. Είμαι σίγουρος ότι ο Jari Matti θα είναι το ίδιο γρήγορος από την αρχή του αγώνα. Επίσης, πριν τον αγώνα έχουμε και τις δοκιμές, και ουσιαστικά θα περάσει τη ράμπα της αφετηρίας έχοντας στην πλάτη του δύο γεμάτες ημέρες δοκιμών στο χιόνι. Αναφορικά με την έξοδο στο Μόντε, δεν ήταν τόσο μεγάλη καταστροφή, ενώ με τα πλάνα αλλά και τις πληροφορίες από το αυτοκίνητο, μπορεί να δει τι ακριβώς συνέβη. Πάντα είναι καλύτερα όταν μπορείς να εξηγήσεις του λόγους της εξόδου. Γενικά, δεν ανησυχώ για τη συνέχεια»._Π.Τ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ