Όπως αναμενόταν, η Citroen θα συνεχίσει με τον Mads Ostberg στο δεύτερο C3 WRC μέχρι το τέλος της χρονιάς.
Mετά την απομάκρυνση του Kris Meeke στα μέσα της χρονιάς, η Citroen έπρεπε να αντικαταστήσει τον Βρετανό έως και το τέλος της χρονιάς. Με δεδομένο ότι οι περισσότεροι οδηγοί δεσμεύονται με συμβόλαιο μέχρι το τέλος του 2018, η λογική έδειχνε ότι ο Mads Ostberg θα ήταν αυτός που θα έπαιρνε το χρίσμα μέχρι να ολοκληρωθεί η φετινή σεζόν. Κάτι που ανακοινώθηκε και επίσημα από τη γαλλική ομάδα σήμερα. Ο Νορβηγός, που έχει λάβει φέτος μέρος σε τρεις αγώνες με το C3 WRC (Σουηδία, Πορτογαλία, Σαρδηνία), θα συμμετάσχει σε όλους τους εναπομείναντες αγώνες του θεσμού για το 2018, με εξαίρεση αυτόν της Ισπανίας. Εκεί τη θέση του θα πάρει ο Sebastien Loeb για την 3η και τελευταία του φετινή εμφάνιση, όπως αρχικά είχε ανακοινωθεί. Ο Khalid Al Qassimi θα κάνει τρεις ακόμα εμφανίσεις με τρίτο αυτοκίνητο, στα Ράλλυ Φινλανδίας, Τουρκίας και Ισπανίας.
Αξίζει να σημειώσουμε, πως ο Pierre Boudar και η Citroen προσπάθησαν να πείσουν τον Loeb να συμμετάσχει σε περισσότερους αγώνες, αλλά ο Γάλλος εννιά φορές Πρωταθλητής δεν άλλαξε γνώμη. Ο Γάλλος team manager, είπε σχετικά με την συνεργασία της Citroen με τον Ostberg. “Βρισκόμαστε σε μία φάση ανοικοδόμησης και δεν είναι μυστικό ότι έχουμε το μυαλό μας στο 2019. Όμως, πριν από αυτό πρέπει να ολοκληρώσουμε τη χρονιά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Και ο Mads έχει την εμπειρία από το WRC, το αυτοκίνητο, έτσι ώστε να μας βοηθήσει να ολοκληρώσουμε τις υποχρεώσεις μας με ήρεμο τρόπο. Είναι αξιόπιστος και αυτό αποδεικνύεται και με τις φετινές του εμφανίσεις με την ομάδα μας. Επίσης, επειδή είχε συνεργαστεί μαζί μας στο παρελθόν, η προσαρμογή του ήταν άμεση και ιδανική”.
Φυσικά, ο Ostberg δεν μπορούσε να κρύψει τον ενθουσιασμό του, αφού με αυτόν τον τρόπο κατάφερε να επιστρέψει σε μία εργοστασιακή ομάδα. “Είμαι πολύ ικανοποιημένος που θα έχω την ευκαιρία να συνεχίσω τη συνεργασία μου με τη Citroen. Είναι τιμή μου που με εμπιστεύονται, και συγκεκριμένα για αυτή που δείχνει ο Pierre (Boudar) στο πρόσωπο μου. Θα κάνω ότι μπορώ για να να ανταποδώσω την εμπιστοσύνη τους στους επόμενους αγώνες. Και ειδικά τώρα που έχω αρχίσει να συνηθίζω το C3, αλλά και με δεδομένο το γεγονός ότι ακολουθεί το Ράλλυ Φινλανδίας, το οποίο και είναι ένας από τους αγαπημένους αγώνες. Είμαι πεπεισμένος ότι έχουμε όλες τις προϋποθέσεις να κάνουμε κάτι πολύ καλό στους αγώνες που απομένουν.”
Η αλήθεια είναι ότι με τα σημερινά δεδομένα, και στα μέσα της χρονιάς, ο Pierre Boudar δεν είχε πολλές επιλογές. Ο Ostberg ήταν ο μοναδικός έμπειρος και ενεργός οδηγός στο WRC, ο οποίος είχε σχέσεις με την ομάδα από το παρελθόν, ενώ έχει οδηγήσει και το C3 σε τρεις αγώνες φέτος. Η μοναδική εναλλακτική θα ήταν η επιλογή ενός νεαρού οδηγού, πιθανότατα από το WRC2, με τον Pontus Tidemand να έμοιαζε ιδανικός για αυτή την περίπτωση. Κάτι τέτοιο, όμως, προφανώς δεν πέρασε από το μυαλό των Γάλλων, οι οποίοι επέλεξαν τον όχι τόσο γρήγορο, αλλά αξιόπιστο Ostberg. Τα σπουδαία για τη γαλλική ομάδα, όμως, θα έρθουν στο τέλος της χρονιάς, οπότε και πρέπει να αποδείξουν ότι θέλουν να επιστρέψουν στην κορυφή διεκδικώντας έναν οδηγό-νικητή, που θα τους βοηθήσει να βρεθούν και πάλι στο δρόμο των επιτυχιών. Όπως το 2017, έτσι και φέτος, η χρονιά τελείωσε πολύ νωρίς για τους Γάλλους…_Π.Τ.