Η M-Sport Ford αποκάλυψε το πρώτο μη υβριδικό Puma Rally1 με το οποίο ο Martin seeks θα κάνει το ντεμπούτο του στο WRC την επόμενη εβδομάδα στο Ράλλυ Πολωνίας.
Όπως είχε ανακοινωθεί ήδη από τον περασμένο Απρίλιο, ο 24χρονος Λετονός Martin Sesks θα πραγματοποιήσει φέτος το ντεμπούτο του με αγωνιστικό αυτοκίνητο προδιαγραφών Rally1 σε δύο αγώνες του φετινού πρωταθλήματος, έχοντας την υποστήριξη της M-Sport Ford αλλά και του promoter του WRC.
Πιο συγκεκριμένα, ο Λετονός θα συμμετάσχει πίσω από το τιμόνι ενός μη υβριδικού Ford Puma Rally1 στο Ράλλυ Πολωνίας (27-30 Ιουνίου) και με ένα «full-spec» Ford Puma Rally1 Hybrid στο Ράλλυ Λετονίας (18-21 Ιουλίου).
Έχοντας τερματίσει δεύτερος το 2020 στα πλαίσια του FIA Junior WRC, ο Martin Sesks έχει εξελιχθεί σε έναν από τους κορυφαίους οδηγούς του FIA European Rally Championship (ERC), ειδικά σε χωμάτινες επιφάνειες. Ο Λετονός έχει ανέβει στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου τα προηγούμενα δύο χρόνια στο Tet Rally Liepāja, που έλαβε χώρα σε διαδρομές παρόμοιους με εκείνες του φετινού Ράλλυ Λετονίας. Κέρδισε επίσης τη νίκη το περασμένο καλοκαίρι στο Ράλλυ Πολωνίας, όταν ο αγώνας εντάχθηκε στο καλεντάρι του ERC.
Σήμερα, εν όψει της συμμετοχής του την επόμενη εβδομάδα στο Ράλλυ Πολωνίας, η M-Sport Ford αποκάλυψε για πρώτη φορά το μη υβριδικό Puma Rally1. Θυμίζουμε ότι η FIA ψήφισε νέους κανονισμούς φέτος που επιτρέπουν στις ομάδες του WRC να «κατεβάζουν» αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally1 χωρίς υβριδικές μονάδες, με την προσθήκη έρματος ωστόσο να αντισταθμίσει το βάρος που αντιστοιχεί σε εκείνο του plug-in υβριδικού συστήματος.
Με τον Λετονό οδηγό στο παλμαρέ της στην Πολωνία, η M-Sport Ford θα συμμετάσχει στον αγώνα με τρία Puma Rally1 – τα υβριδικά Rally1 της ομάδας θα οδηγούν όπως και στους προηγούμενους αγώνες του WRC οι Andrien Fourmaux και Gregorie Munster.
Κατά τα ειωθότα, τρία θα είναι και τα Rally1 αυτοκίνητα των Toyota (Evans, Katsuta, Ogier) και Hyundai (Neuville, Tanak, Mikekelsen).