Μπορεί να μην υπάρχουν νεότερα σχετικά με την εμπλοκή της Toyota στο WRC, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι η εξέλιξη του 1.6 turbo παγκόσμιου κινητήρα της εταιρείας δε συνεχίζεται
Μετά από μία σειρά έντονης φημολογίας για εμπλοκή της Toyota στο WRC, ακολούθησε μία σχετική σιωπή αναφορικά με τις τάσεις της ιαπωνικής εταιρίας. Όμως, όπως αναφέρουν οι τελευταίες πληροφορίες, ο 1.600άρης υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας, του οποίου την εξέλιξη έχει ξεκινήσει εδώ και αρκετούς μήνες η Toyota, αναμένεται στο επόμενο διάστημα να τοποθετηθεί στο Toyota Yaris για να δοκιμαστεί και σε πραγματικές συνθήκες. Αυτό, βέβαια, δεν σημαίνει ότι η Toyota θα εμπλακεί άμεσα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, και συγκεκριμένα στην κορυφαία κατηγορία με εργοστασιακή εμπλοκή. Το πράσινο φως από το διοικητικό συμβούλιο της Toyota δεν έχει ανάψει ακόμα, αλλά παρόλα αυτά οι τεχνικοί του αγωνιστικού τμήματος στην Κολωνία δεν έχουν σταματήσει να εργάζονται επάνω στον νέο κινητήρα. Η εξέλιξη του συνεχίζεται και την άνοιξη του 2014 αναμένεται να τοποθετηθεί στο αμάξωμα του Yaris S2000 για να δοκιμαστεί σε πραγματικές συνθήκες, την ώρα που θα ξεκινήσει και η εξέλιξη σε αμορτισέρ και το σύστημα ανάρτησης γενικότερα.
Ο Alastair Moffit της Toyota Motorsport, όμως, ήταν αυτός που έδωσε την είδηση ξεκαθαρίζοντας το τοπίο, και αναφέροντας ότι όλα τα παραπάνω δεν αφορούν κάποιο πρόγραμμα πελατών, αλλά την πιθανή εμπλοκή της Toyota στο WRC στο άμεσο μέλλον. “Πρόκειται για δοκιμές εξέλιξης, και όχι για πρόγραμμα πελατών και ιδιωτών, έτσι ώστε να είμαστε έτοιμοι για μία πιθανή εμπλοκή μας στο WRC στο μέλλον. Αν μας δοθεί το πράσινο φως από το διοικητικό συμβούλιο στην Ιαπωνία, θέλουμε να είμαστε έτοιμοι.” Η Toyota όμως, δεν σταματάει στο Yaris, αφού συνεχίζεται η εξέλιξη και της Toyota GT86 προδιαγραφών R3! Το ιαπωνικό κουπέ θα είναι στην ίδια κατηγορία με τα Citroen DS3 και Renault Clio, και με την κίνηση να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς δύσκολα θα μπορέσει να διεκδικήσει τη νίκη, αλλά σίγουρα θα προσφέρει θέαμα!_Π.Τ.