X
Αγώνες

WRC: Η νεότερη εκδοχή του i20 WRC!

Η Hyundai παρουσίασε στην έκθεση της Γενεύης την τελευταία εκδοχή του i20 WRC, η οποία έχει σημαντικές αλλαγές σε σχέση με την αρχική έκδοση που είδαμε πριν από μερικούς μήνες.

Μπορεί στη Hyundai να κρατούν χαμηλούς τόνους αναφορικά με την εμπλοκή τους στο WRC, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι Κορεάτες δεν εργάζονται πυρετωδώς για την εμπλοκή τους στο WRC. Μετά τη μεταφορά στο νέο αρχηγείο της Hyundai Motorsport στο Alzena και την προσθήκη σημαντικών τεχνικών στις τάξεις της ομάδας, όπως ο Bertrand Vallat ο οποίος και είχε την ευθύνη για το Peugeot 207 S2000, η Hyundai παρουσίασε στην έκθεση της Γενεύης το i20 WRC τελευταίων προδιαγραφών. Όπως γνωστοποίησαν οι άνθρωποι της κορεάτικης εταιρίας, η ομάδα θα εμπλακεί επίσημα από το 2014 και συγκεκριμένα με το ντεμπούτο να έχει οριστεί για τις αρχές του επόμενου έτους στις ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Μόντε Κάρλο. Μέχρι τότε, όμως, μεσολαβούν αρκετοί μήνες, τους οποίους ο επικεφαλής της αγωνιστικής ομάδας, Michel Nandan, θέλει να εκμεταλλευθεί, με τις πρώτες δοκιμές εξέλιξης να έχουν προγραμματιστεί για τα τέλη Ιουνίου, ή αρχές Ιουλίου.
Στην Γενεύη, είχαμε την ευκαιρία να δούμε το i20 WRC με το νέο και τελευταίο αεροδυναμικό πακέτο, αλλά και διαφορετικό χρωματισμό σε σχέση με το λευκό μοντέλο που είδαμε πέρσι στο Παρίσι. «Στην τελευταία εκδοχή που βλέπετε, έχουμε επικεντρώσει την προσοχή μας στην αεροδυναμική, αλλά και την καλύτερη δυνατή ψύξη του κινητήρα», είπε ο Nandan και συνέχισε: «Η νέα πίσω αεροτομή σε συνδυασμό με τον νέο εμπρός προφυλακτήρα, σίγουρα μας έδωσαν καινούργια εικόνα, την ώρα που κάτω από το αμάξωμα υπάρχουν επίσης μία σειρά από σημαντικές βελτιώσεις, τόσο στην στιβαρότητα του αυτοκινήτου, όσο και στον τομέα της ανάρτησης. Βλέπετε, σε λίγο καιρό θα ξεκινήσει και η πρώτη σειρά δοκιμών στις ειδικές διαδρομές. Έχουμε δουλειά ακόμα τόσο με το αυτοκίνητο, όσο και με την ομάδα που ουσιαστικά τώρα χτίζεται στο Alzenau».

Το τελευταίο στοιχείο, σίγουρα αποτελεί πρόκληση για την Hyundai, αφού εκτός από το i20 WRC, η κορεάτικη εταιρία προσπαθεί να στήσει από το μηδέν την αγωνιστική της ομάδας. «Το γεγονός ότι κατασκευάζουμε μία τελείως καινούργια αγωνιστική ομάδα, σε νέες εγκαταστάσεις είναι ένα φιλόδοξο σχέδιο που αποτελεί πρόκληση για μένα, αλλά και όλους στην Hyundai. Ήδη έχουμε προσθέσει στην ομάδα μας σημαντικούς ανθρώπους που έχουν μεγάλη εμπειρία στο μηχανοκίνητο αθλητισμό και συγκεκριμένα τα Ράλλυ. Τώρα βρισκόμαστε στο χτίσιμο της ομάδας και είμαι πολύ ικανοποιημένος που όλα κυλούν σύμφωνα με τον προγραμματισμό που είχαμε θέσει. Ακόμα το πρόγραμμα μας στο WRC βρίσκεται στα πρώτα του στάδια και αυτό που έχει σημασία αυτή τη στιγμή είναι η εξέλιξη του αυτοκινήτου», είπε ο Γάλλος όταν ρωτήθηκε αναφορικά με τους στόχους της ομάδας.
Πάντως, ο Nandan δεν αποφάσισε να ανοίξει τα χαρτιά του αναφορικά με τους οδηγούς που θα ήθελε στην ομάδα, αλλά δεν έκρυψε ότι ιδανικά επιθυμεί κάποιον με εμπειρία στο χώρο, έτσι ώστε να βοηθήσει στην εξέλιξη του αυτοκινήτου. Μέχρι σήμερα, ο μοναδικός που έχει συνδεθεί με την Hyundai, αλλά σε επίπεδο φήμης, είναι ο Αυστραλός Chris Atkinson, ο οποίος αυτό το Σαββατοκύριακο θα λάβει μέρος στο Ράλλυ του Μεξικό, οδηγώντας ένα Citroen DS3 WRC στα χρώματα του Abu Dhabi._Π.Τ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!