Ο Malcolm Wilson υποστήριξε ότι είναι έτοιμος να δεχθεί πίσω στην M-Sport τον Mikko Hirvonen, ενώ αποκάλυψε ότι γνωρίζει τον τρόπο με τον οποίο θα επαναφέρει τον Φινλανδό στο δρόμο των επιτυχιών.
Για την ολοκλήρωση του φετινού Πρωταθλήματος απομένει μόλις ένας αγώνας, αυτός της Μ. Βρετανίας, αλλά με τους τίτλους Οδηγών και Κατασκευαστών να έχουν βρει ήδη τους κατόχους τους, στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος είναι τα μεταγραφικά σενάρια για το 2014. Με εξαίρεση την VW, καμία ομάδα δεν έχει επιβεβαιώσει τους οδηγούς της για τη νέα χρονιά. Ένας από τους οδηγούς που μένει ελεύθερος στο τέλος του 2013 είναι ο Mikko Hirvonen. Ο Φινλανδός ακόμα δεν έχει υπογράψει με καμία ομάδα, ενώ το μέλλον του στη Citroen μόνο επιβεβαιωμένο δεν είναι. Η γαλλική ομάδα δεν έχει αποκλείσει το ενδεχόμενο συνεργασίας, ενώ ο ίδιος δεν έχει κρύψει ότι έχει μιλήσει και με τη Hyundai. Τα τελευταία σενάρια, τον θέλουν να μιλάει και με την M-Sport, γεγονός που επιβεβαίωσε και ο επικεφαλής της βρετανικής ομάδας, Malcolm Wilson. Ο Φινλανδός ήταν οδηγός της Ford για έξι συνεχόμενα χρόνια, βοηθώντας στην κατάκτηση του τίτλου των Κατασκευαστών το 2006 και το 2007, ενώ κατέκτησε συνολικά 14 νίκες και φτάνοντας να χάσει τον τίτλο Οδηγών μόλις για ένα βαθμό το 2009.
Το 2012 μεταπήδησε στην Citroen, κατακτώντας σε δύο χρόνια μόλις μία νίκη και ουσιαστικά θυμίζοντας σκιά του παλιού καλού του εαυτού. Ο Wilson δεν κρύβει ότι θα τον ήθελε πίσω στην ομάδα: “Εδώ είναι το δεύτερο σπίτι του”, ανέφερε ο Βρετανός μάνατζερ και συνέχισε: “Θα ήταν πολύ καλό αν ερχόταν πίσω. Θα ήθελα να τον κάνω να σταματήσει να κυκλοφορεί στα σέρβις με κατεβασμένο το κεφάλι. Ο Mikko έκανε σπουδαία δουλειά τα χρόνια που ήταν σε εμάς, βοηθώντας μας να κατακτήσουμε τίτλους. Ήταν χαρούμενος μαζί μας και εμείς όταν ήταν κοντά μας.”
Οι φήμες αναφέρουν ότι ο Wilson του έχει κάνει προσφορά για τριετές συμβόλαιο(!), και πηγές από τη μεριά του Φινλανδού αναφέρουν ότι αν ανανέωνε με τη Citroen θα το έκανε μόλις για έναν χρόνο, λόγω της δεδομένης στροφής που κάνει η γαλλική ομάδα προς το WTCC. “Από τη νέα χρονιά, η Citroen θα έχει σε πρώτο πλάνο της εμπλοκής της τους αγώνες πίστας. Για αυτό πρέπει να γνωρίζω ποιο θα είναι ακριβώς το πρόγραμμα της ομάδας στο WRC”, είπε ο Mikko και συνέχισε: “Αυτό που θέλω είναι να βρεθώ σε μία ομάδα που θα μπορώ να διεκδικήσω άμεσα το Πρωτάθλημα, αλλά και στο μέλλον. Αυτό είναι το πλέον σημαντικό. Δεν θέλω απλά να βρίσκομαι στο χώρο και να συμμετέχω. Θέλω να είμαι ανταγωνιστικός, και σίγουρα να δουλέψω πιο σκλήρα από φέτος για να παλεύω για τη νίκη.”, δήλωσε ο Φινλανδός που φέτος ήταν απογοητευτικός.
Πάντως, ένα σίγουρο. Μπορεί να υπάρχει έντονη φημολογία το τελευταίο διάστημα, αλλά καμία ανακοίνωση, κάτι που θα αλλάξει από τη στιγμή που θα γνωστοποιήσει τις προθέσεις του Thierry Neuville. Ο νεαρός Βέλγος είναι στο επίκεντρο και η δική του απόφαση θα κρίνει σε μεγάλο βαθμό τις υπόλοιπες θέσεις στις ομάδες. Αυτό αναμένεται να γίνει μέσα τις επόμενες εβδομάδας, με τις πιθανότητες να καταλήξει ο Neuville στη Hyundai να αυξάνονται όλο και περισσότερο._Π.Τ.