Η βρετανική ομάδα ήταν έτοιμη να παρουσιάσει μια εξέλιξη στον κινητήρα των Ford Fiesta WRC, εγχείρημα που έχει αναβληθεί επ’ αόριστον μετά τις εξελίξεις με τον κορονοϊό.
Πριν το μπαράζ αναβολών ή ακυρώσεων αγωνιστικών δραστηριοτήτων λόγω της εξάπλωσης του COVID-19, οι ομάδες του WRC έκαναν κανονικά τον προγραμματισμό τους για τη συνέχεια. Ο οποίος, στην περίπτωση της M-Sport Ford, περιλάμβανε την παρουσίαση μιας εξελιγμένης έκδοσης του κινητήρα του Ford Fiesta WRC, αλλά και βελτιώσεων στην αεροδυναμική του εμπρός μέρους, το καλοκαίρι.
Με δηλώσεις του στην επίσημη ιστοσελίδα του WRC, ο Esapekka Lappi μίλησε για τις εντυπώσεις του από το Ford Fiesta WRC μέχρι στιγμής, καθώς και για τη νέα έκδοση του αυτοκινήτου, όταν με το καλό προκύψει επανεκκίνηση των αγώνων.
Αναλυτικά, ο Esapekka Lappi αναφέρθηκε:
Στη βελτιωμένη έκδοση του κινητήρα: “Δεν έχω οδηγήσει το αυτοκίνητο με τον νέο κινητήρα ακόμη, όμως ο Malcolm (Wilson) είπε πως οι αριθμοί είναι καλοί και σίγουρα, δε θα πρόκειται για βήμα πίσω. Σχετικά με τη βελτίωση του αυτοκινήτου, είχαμε αναφερθεί σε κινητήρα, αεροδυναμική και ανάρτηση, οπότε τώρα μένει μόνο η ανάρτηση.”
Στην αίσθηση με το Fiesta WRC στο Μεξικό, μέχρι τη στιγμή της εγκατάλειψης: “Αλλάξαμε το διαφορικό στο shakedown και θα το αλλάζαμε ξανά στο τέλος της πρώτης ημέρας, ωστόσο δεν φτάσαμε ποτέ εκεί. Η αίσθηση με το σωστό σύστημα μετάδοσης ήταν πραγματικά καλή. Χρησιμοποιούσα αντίστοιχες ράμπες διαφορικών με εκείνες που είχα στο περσινό Ράλλυ Φινλανδίας με τη Citroen. Αυτό λειτούργησε θετικά και μου έδωσε αυτοπεποίθηση.”
Στην οδηγησιμότητα του αυτοκινήτου: “Ο χειρισμός του είναι πραγματικά ωραίος, το μόνο σημείο που θα μπορούσαμε να βελτιωθούμε είναι τα αμορτισέρ. Δεν είναι σε καμία περίπτωση κακά, απλώς έχουμε ήδη προχωρήσει με τη γεωμετρία, τα διαφορικά και όλα τα υπόλοιπα, οπότε είναι τα μόνα που απομένουν.”
Υπενθυμίζουμε, πως το Ράλλυ Μεξικού δεν εξελίχθηκε καθόλου καλά για τους Esapekka Lappi-Janne Ferm, οι οποίοι εγκατέλειψαν κατά την πρώτη ημέρα, μετά από φωτιά που κατέστρεψε ολοσχερώς το Ford Fiesta WRC. Σύμφωνα με δηλώσεις από τη μεριά της M-Sport, η αιτία της φωτιάς δεν έχει εντοπιστεί και είναι πολύ δύσκολο, αν όχι αδύνατο, να εντοπιστεί.