O Andreas Mikkelsen θα επιστρέψει σε αγωνιστικό μπάκετ μετά από καιρό, αφού στοχεύει να λάβει μέρος στους δύο τελευταίους αγώνες του WRC και σε δύο εβδομάδες, θα συμμετάσχει σε αγώνα του ERC.
Ο Andreas Mikkelsen, εκ των πρωταγωνιστών του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ τα τελευταία χρόνια, που φέτος έμεινε χωρίς εργοστασιακό μπάκετ, ετοιμάζεται να επιστρέψει στην αγωνιστική δράση. Από την αρχή του καλοκαιριού, ο Νορβηγός είχε συνεργασία με την Pirelli, ως οδηγός-εξελιγκτής των νέων ελαστικών, με τα οποία η ιταλική εταιρεία θα αποτελέσει, από το 2021 μέχρι τουλάχιστον το 2024, το μοναδικό προμηθευτή ελαστικών της κορυφαίας κατηγορίας του WRC.
Ο Mikkelsen, βρέθηκε στο αριστερό μπάκετ του Citroen C3 WRC, κατά τη διάρκεια του shakedown στο πρόσφατο Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, ενώ κατά τη διάρκεια της Power Stage μεταπήδησε δεξιά, ως συνοδηγός του Petter Solberg, σε συμμετοχή-επίδειξη. Αμέσως μετά το Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, βρέθηκε στο Βέλγιο, στο πλαίσιο δοκιμών εξέλιξης με Skoda Fabia R5. Η συνέχεια για τον 3 φορές νικητή αγώνων στο WRC, αναμένεται να είναι αμιγώς αγωνιστική.
O πρώην εργοστασιακός οδηγός των Skoda, Volkswagen, Citroen και Hyundai βρίσκεται πολύ κοντά σε συμφωνία για επιστροφή σε αγώνες του WRC, με την αρχή να γίνεται στο Ράλλυ Ypres Βελγίου. Εκεί, καλώς εχόντων των πραγμάτων, θα οδηγήσει Skoda Fabia R5, ενώ η συνέχεια αναμένεται να δοθεί στον επίλογο της χρονιάς, το Ράλλυ Monza. Με βάση τα δεδομένα που υπάρχουν αυτή τη στιγμή και εφόσον δεν υπάρξουν διαφοροποιήσεις, ο 31χρονος Νορβηγός στοχεύει να επιστρέψει στο μπάκετ του Citroen C3 WRC, έχοντας τη χορηγία της Pirelli, στον πρώτο επίσημο αγώνα των νέων ελαστικών, πριν το ντεμπούτο τους με τις εργοστασιακές ομάδες, στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2021.
Γράφουμε “καλώς εχόντων των πραγμάτων” και “εφόσον δεν υπάρξουν διαφοροποιήσεις”, καθώς τα νέα δεδομένα με τον κορονοϊό έχουν καταστήσει τη διεξαγωγή του Ράλλυ Ypres (20-22 Νοεμβρίου) ιδιαίτερα αμφίβολη, μετά και την ακύρωση των Ράλλυ Νοτίου Βελγίου και Hemicuda αυτό το Σαββατοκύριακο, όπου είχαν προγραμματίσει τη συμμετοχή τους οι εργοστασιακές ομάδες της Hyundai και της Toyota. Σύμφωνα με πληροφορίες μας, οριστικές αποφάσεις αναμένονται εντός της ερχόμενης εβδομάδας.
“Έχω μιλήσει με τη Skoda για το Ypres”, δήλωσε στο DirtFish ο Mikkelsen. “Θα ήθελα πραγματικά να το κάνω, όπως θα μου άρεσε πραγματικά να κάνω και το Ράλλυ Monza, όμως τίποτα δεν έχει αποφασιστεί ακόμη”.
“Οδήγησα το Skoda σε πρόσφατες δοκιμές εξέλιξης. Μου ζήτησαν να τους προσφέρω την αίσθησή μου για το αυτοκίνητο και αυτή ήταν πολύ καλή. Η συμμετοχή στη Monza με την Pirelli είναι κάτι που συζητούμε. Θα είχε νόημα, αφού πρόκειται για αγώνα στη χώρα της Pirelli. Θα ήταν φανταστικό να οδηγήσω το αυτοκίνητο με αυτά τα ελαστικά στον τελευταίο γύρο της χρονιάς για το WRC”.
Πάντως, η επιστροφή του Andreas Mikkelsen στη δράση θα γίνει νωρίτερα. Συγκεκριμένα, ο Νορβηγός θα αγωνιστεί στο Ράλλυ Ουγγαρίας, 4ο γύρο του φετινού ERC, στις 6-8 Νοεμβρίου, με Skoda Fabia R5 της ουγγρικής Topp-Cars Rally Team, ώστε να αποκτήσει ξανά αγωνιστικά χιλιόμετρα πριν την επάνοδο στο WRC. Συνοδηγός του σε όλους τους αγώνες, θα είναι ο έμπειρος συμπατριώτης του, Ola Floene, με τον οποίο έχουν αγωνιστεί μαζί και στο παρελθόν.