Το όνομα του Sebastien Ogier βρίσκεται στην κορυφή της λίστας του Pierre Budar για την ομάδα της Citroen, με τον Γάλλο team manager να υποστηρίζει ότι οι συζητήσεις έχουν ήδη ξεκινήσει.
Η ανάγκη της Citroen για έναν κορυφαίο οδηγό είναι δεδομένη, και σε αντίθεση με τον Yves Matton, ο νέος επικεφαλής της γαλλικής ομάδας αναγνωρίζει την ανάγκη για ένα πρωτοκλασάτο όνομα στις τάξεις της ομάδας. Με τον προϋπολογισμό να είναι συγκεκριμένος, ο Pierre Boudar ξέρει ότι εκτός από το υψηλό συμβόλαιο που πρέπει να προσφέρει σε κάποιον οδηγό, επιβάλλεται να διαθέτει και ένα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο. Η επίδοση του Mads Ostberg στη Φινλανδία και οι χρόνοι του Citroen C3 με τη νέα γεωμετρία της ανάρτησης εμπρός, προκάλεσε εντύπωση στο σέρβις παρκ. Η ψαλίδα με τον ανταγωνισμό δείχνει να έχει κλείσει και πλέον το C3 δεν απέχει από τις κορυφαίες κατασκευές του χώρου.
Ακόμα και έτσι, όμως, η προσπάθεια του Budar να προσελκύσει κάποιο κορυφαίο όνομα δεν είναι εύκολη. Στην κορυφή της λίστας του υφίσταται ο Sebastien Ogier, με τον Γάλλο μάνατζερ να έχει παραδεχθεί ότι οι συζητήσεις έχουν ξεκινήσει. “Μιλάμε με όλους”, είπε ο Budar και συνέχισε: “Θα ήμασταν πολύ ικανοποιημένοι να τον έχουμε και πάλι στην ομάδα μας”. Οι αντικειμενικές δυσκολίες είναι αρκετές. Καταρχήν, όπως γράψαμε και στην ανάλυση του Ράλλυ Φινλανδίας πριν από μερικές ημέρες, ο Γάλλος υπογράφει αποκλειστικά μονοετή συμβόλαια, αφού κάθε χρόνο είναι δεδομένη η πίεση που δέχεται από τη σύζυγο του να αποχωρήσει. Αν αυτό το εμπόδιο ξεπεραστεί και οι δύο μεριές τα βρουν για έναν μόλις χρόνο, ο Ogier θα πρέπει να αμειφθεί με ένα ιδιαίτερα πλουσιοπάροχο συμβόλαιο. Αλλιώς, δεν θα αλλάξει εύκολα στρατόπεδο, αφού είναι ικανοποιημένος στην M-Sport παρά τους όποιους… “τριγμούς” διαπιστώσαμε στο Ράλλυ Φινλανδίας και τα παράπονα του Γάλλου για το Fiesta. Η αλήθεια είναι πως το στοιχείο που κάνει τον Ogier να σοβαρά σκέφτεται τη μεταπήδηση του στη Citroen (εκτός από ένα υψηλό συμβόλαιο), είναι ότι θα έχει τη δυνατότητα να σημειώσει ένα μοναδικό ρεκόρ, αφού θα μπορέσει να κερδίσει τίτλο με τρεις διαφορετικούς Κατασκευαστές. Και είναι σίγουρο πως αυτό υπάρχει στην άκρη του μυαλού του.
Βέβαια, με δεδομένο ότι μόνο οι Ott Tanak και Andreas Mikkelsen έχουν συμβόλαιο τη νέα χρονιά, ο Budar έχει μιλήσει-προσεγγίσει κι άλλους οδηγούς σε περίπτωση που δεν ευδοκιμήσει η υπόθεση Ogier. Ο Thierry Neuville είναι μία περίπτωση, αν ο Βέλγος αποφασίσει να αναζητήσει μία νέα πρόκληση μετά από μία πενταετία στη Hyundai. Η άποψη μας είναι πως αυτό θα συμβεί μόνο στην περίπτωση που χάσει τον τίτλο, διαφορετικά δύσκολα θα αφήσει την ομάδα που τον καθιέρωσε, η οποία και συγκεντρώνει το καλύτερο πακέτο, προσφέροντας του υψηλό συμβόλαιο και ανταγωνιστικό αυτοκίνητο.
Αυτό που μάθαμε και ακούσαμε στο σέρβις παρκ του Ράλλυ Φινλανδίας, είναι ότι ο Budar έχει μιλήσει και με τον Esappekka Lappi! Ο νεαρός Φινλανδός είναι το next big thing του WRC και ίσως να αποτελεί την ευκαιρία της Citroen να επενδύσει σε κάποιον που έχει προοπτικές να στεφθεί Πρωταθλητής στο άμεσο μέλλον. Αν και θεωρούμε πως είναι λίγο νωρίς για να σηκώσει το βάρος του πρώτου οδηγού ενός Κατασκευαστή όπως η Citroen, με ιδιαίτερα υψηλές απαιτήσεις. Το μόνο σίγουρο είναι ότι στη γαλλική ομάδα θα έχουμε σημαντικές αλλαγές τη νέα χρονιά._Π.Τ.