top icon
Αγώνες

WRC: Ένσταση VW σε Ford!

Μία σειρά από φήμες θέλουν την VW να έχει κάνει ένσταση στη Ford αναφορικά με τον επιλογέα ταχυτήτων που θα χρησιμοποιεί ο Kubica τη νέα χρονιά, με τον Malcolm Wilson της M-Sport να δηλώνει ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.

Τις τελευταίες ημέρες, κυκλοφόρησε μία έντονη φημολογία που ήθελε την VW Μοtorsprort να κάνει ένσταση στην M-Sport αναφορικά με τη χρήση πεταλούδας στον επιλογέα του κιβωτίου του Robert Kubica. Ο Πολωνός, μετά από το ατύχημα που είχε το 2011, που ουσιαστικά του κόστισε την καριέρα του στην F1, έχει δυσκολίες στην κίνηση και τις δυνατότητες του δεξιού του χεριού. Για αυτόν ακριβώς το λόγο, πέρσι που συμμετείχε στο WRC2 με το Citroen DS3 RRC, είχε πάρει άδεια από την FIA έτσι ώστε να χρησιμοποιεί την πεταλούδα-επιλογέα ταχυτήτων πίσω από τη στεφάνη του τιμονιού που χρησιμοποιούσαν στην προηγούμενη γενιά των δίλιτρων WRCars. Ο Kubica και η Citroen πήραν τη σχετική άδεια και ο Πολωνός αγωνίστηκε με αυτό το σύστημα όλη τη χρονιά, όπως και στο Ράλλυ Μ. Βρετανίας όπου και αγωνίστηκε με το DS3 WRC!

Τώρα, με δεδομένο το γεγονός ότι ο Kubica θα αποτελέσει μέρος της M-Sport τη νέα χρονιά, η ομάδα του Malcolm Wilson ζήτησε άδεια να ομολογκάρει αντίστοιχο επιλογέα για το Fiesta του Πολωνού. Και εκεί, εμφανίστηκε η VW, η οποία και ένσταση στην M-Sport, έτσι ώστε ν α διαπιστωθεί ότι ο Πολωνός δεν θα έχει κάποιο συγκεκριμένο πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού. Με τη φημολογία να είναι έντονη, ο Malcolm Wilson μίλησε σε γερμανικό μέσο, αναφέροντας ότι δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα: “Η αρμόδια επιτροπή ψήφισε υπέρ των αλλαγών στο αυτοκίνητο του Kubica, και συγκεκριμένα με συντριπτική πλειοψηφία, με τα 13 από τα 14 μέλη να συμφωνούν και δίνουν το πράσινο φως. Ο επικεφαλής της VW Motorsport, Jost Capito, έθεσε το συγκεκριμένο ζήτημα για να επιβεβαίωσει ότι δεν θα υπάρχει αγωνιστικό πλεονέκτημα. Από τη στιγμή, όμως, που είχε πάρει σχετικά άδεια πέρσι, αλλά και με δεδομένο ότι θα χρησιμοποιήσουμε αντίστοιχο σύστημα με αυτό που διέθετε στο Citroen DS3 RRC, με το οποίο και κατέκτησε τον τίτλο στο WRC2, το θέμα ήταν απλά τυπικό. Δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα και ανυπομονούμε να δούμε τον Robert στην M-Sport και στο Fiesta WRC”.

Το κιβώτιο, σύμφωνα με τεχνικούς, δεν προσφέρει κάποιο προτέρημα στον Kubica, αφού οι αλλαγές δεν απαιτούν λιγότερο χρόνο. Επίσης το υδραυλικό κάθετα τοποθετημένο χειρόφρενο, δεν λειτουργεί τραβώντας το, αλλά σπρώχνοντας το προς τα εμπρός, αφού το δεξί του χέρι δεν έχει την απαιτούμενη δύναμη για να το τραβήξει. Υπενθυμίζουμε ότι όλα τα παραπάνω υπήρχαν στο DS3 WRC με το οποίο και συμμετείχε στο Ράλλυ Μ. Βρετανίας. Σε κάθε περίπτωση, η αντίδραση της VW προκάλεσε ποικίλες αντιδράσεις στον κόσμο του WRC, και δεν άρεσε στους περισσότερους από τους φίλους των Ράλλυ, με την γερμανική ομάδα ουσιαστικά να χάνει επικοινωνιακά._Π.Τ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ