top icon
Αγώνες

WRC: Εκτός κάδρου το Ράλλυ Ypres;

Παρά τη μετακίνηση στην ημερομηνία διεξαγωγής του Ράλλυ Τουρκίας, οι δυσκολίες ένταξης του Ράλλυ Ypres Βελγίου στο φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, παραμένουν μεγάλες.

Οι αλλαγές δεδομένων όσον αφορά στον οριστικό καταρτισμό του φετινού προγράμματος του WRC, φαίνεται πως συνεχίζονται. Αν και η διεξαγωγή του Ράλλυ Τουρκίας μεταφέρθηκε μία εβδομάδα νωρίτερα από τον αρχικό προγραμματισμό, με στόχο τη δημιουργία κενού ώστε να “χωρέσει” και το Ράλλυ Ypres Βελγίου (2-4 Οκτωβρίου), οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως το εγχείρημα δε θα καταστεί εφικτό.

Μετά την ένταξη του Ράλλυ Εσθονίας -πατρίδα του Ott Tanak- στο πρωτάθλημα, ο Tommi Makinen είχε ήδη εκφράσει τη διαφωνία του για την είσοδο και του Ράλλυ Ypres, αγώνα στην ιδιαίτερη πατρίδα του Thierry Neuville. Αν και αυτό θα μπορούσε να είναι επίσης μια σημαντική αιτία, το κύριο πρόβλημα αυτή τη στιγμή είναι η δυσκολία μεταφοράς εξοπλισμού και ανθρώπων, από την Τουρκία προς το Βέλγιο σε μικρό χρονικό διάστημα. Σύμφωνα με πρόσφατες πληροφορίες, όσοι κάνουν το συγκεκριμένο ταξίδι -όχι μόνο λόγω των αγώνων- θα πρέπει να τεθούν σε καραντίνα, γεγονός που δυσχεραίνει ακόμη περισσότερο το έργο των ομάδων.

Για να είναι πραγματοποιήσιμος ο προγραμματισμός με το Ράλλυ Ypres να εντάσσεται στο WRC, θα έπρεπε άπαντες να βρίσκονται στο δρόμο από τα τέλη Αυγούστου, καθώς τα Ράλλυ Εσθονίας (4-6 Σεπτεμβρίου), Τουρκίας (18-20 Σεπτεμβρίου) και Ypres (2-4 Οκτωβρίου) απέχουν λίγες ημέρες. Αυτό, θα έκανε τη ζωή των μηχανικών δύσκολη, αφού τα αγωνιστικά δε θα επέστρεφαν στη βάση τους και οι επισκευές θα έπρεπε να γίνουν σε ενδιάμεσους προορισμούς, ενώ πιθανή ένταξη του βελγικού αγώνα θα απαιτεί τη μετατροπή των αυτοκινήτων από χωμάτινα, σε ασφάλτινα. Τις δυσκολίες που προκύπτουν όσον αφορά στις μεταφορές εφόσον το Ράλλυ Ypres εντασσόταν στο πρωτάθλημα, έχουν ήδη διαπιστώσει ο τεχνικός διευθυντής της Toyota, Tom Fowler και ο επικεφαλής της M-Sport, Richard Millener.

Tom Fowler

“Χαιρόμαστε να πάμε στην Ypres, αλλά όχι αν έχουμε ήδη πάει στην Τουρκία”, δήλωσε στο DirtFish ο Fowler. “Η πρόταση να κάνουμε τα Ράλλυ Εσθονίας, Τουρκίας και Ypres σχεδόν το ένα μετά το άλλο, είναι δύσκολη. Λειτουργεί από πλευράς μεταφορών μόνο αν ισχύσει το βέλτιστο σενάριο, ότι τα πάντα συμβαίνουν σωστά στην κατάλληλη στιγμή. Αλλά δε νομίζω ότι βρισκόμαστε σε μια περίοδο που πρέπει να θέτουμε στους εαυτούς μας δύσκολες προκλήσεις από πλευράς μεταφορών”.

Richard Millener

“Μη με παρεξηγήσετε, θα είμαστε χαρούμενοι να το κάνουμε, όμως δεν είναι απλό”, είπε από την πλευρά του ο Millener. “Δε μπορούμε να το κάνουμε να δουλέψει. Πρέπει να πάρουμε τα ίδια φορτηγά από την Εσθονία στην Τουρκία και έπειτα στην Ypres, πριν πάμε σε Γερμανία και Σαρδηνία. Οι μεταφορές θα είναι τουλάχιστον, περίπλοκες. Θα πρέπει να προετοιμάσουμε τα αυτοκίνητα δύο φορές στο δρόμο. Μπορεί κοιτώντας το ημερολόγιο να φαίνεται πως υπάρχουν δύο εβδομάδες πριν το Ypres, όμως για να κάνουν τα φορτηγά το ταξίδι, περισσεύουν δύο ημέρες. Το έχουμε ξανακάνει, μεταξύ Αργεντινής και Χιλής, χωρίς όμως να πρέπει να αλλάξουμε το στήσιμο των αυτοκινήτων από χωμάτινο σε ασφάλτινο μακριά από τη βάση μας”.

Το βέβαιο είναι πως η κατάσταση αυτή τη στιγμή είναι ρευστή και τα πάντα μπορούν να αλλάξουν με ταχύτατους ρυθμούς. Κατά συνέπεια, όσο δεν υπάρχουν επίσημες ανακοινώσεις τίποτα δε θεωρείται δεδομένο, οπότε μένουμε στον υπάρχοντα προγραμματισμό με βάση τον όποιον, μετά το Ράλλυ Τουρκίας οι ομάδες θα ετοιμαστούν για το διήμερο Ράλλυ Γερμανίας. Λέτε να υπάρξει για ακόμη μια φορά ανατροπή των δεδομένων; Ίδωμεν…

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ