Ο Yves Matton μίλησε για πρώτη φορά σχετικά με την απώλεια του Sebastien Ogier, δηλώνοντας ότι η πρόταση της Citroen δεν ήταν αντίστοιχη με άλλες που είχε στα χέρια του!
Στο περιθώριο του Ράλλυ Αυστραλίας, ο πέντε φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής του WRC Sebastien Ogier, δήλωσε και επίσημα πως τη νέα χρονιά δεν πρόκειται να αγωνιστεί με τα χρώματα της Citroen. Οι δύο πλευρές ήταν σε διαπραγματεύσεις από τα μέσα της χρονιάς, με τον Γάλλο να αποτελεί τον μεγάλο στόχο της ομάδας του Yves Matton. Όμως, αυτές ολοκληρώθηκαν χωρίς επιτυχία με τον Ogier να δηλώνει ότι έχει πλέον έχει μόνο δύο επιλογές. Την M-Sport ή να αποσυρθεί από την ενεργό δράση. Ο επικεφαλής της Citroen Racing μίλησε για πρώτη φορά σχετικά, με τις δηλώσεις του να δημιουργούν νέα ερωτήματα: “Δεν μπορέσαμε να ακολουθήσουμε άλλες προσφορές που είχε στα χέρια του ο Sebastien”, είπε ο Matton και συνέχισε: “Κάναμε μία πρόταση, αλλά δεν ήταν αντίστοιχου επιπέδου. Από την πλευρά μου, αυτό που εύχομαι είναι να αποτελέσει μέρος του θεσμού και τη νέα χρονιά, αφού η παρουσία του είναι πολύ σημαντική για την αξία του WRC.”
Τα ερωτήματα που δημιουργούνται είναι δύο: Καταρχήν, ποιες ήταν οι άλλες προσφορές που είχε στα χέρια του Ogier; Αν εννοεί μία εκ των Hyundai ή Toyota, θα έχει ενδιαφέρον να μάθουμε το ύψος αυτών και εν τέλει για ποιο λόγο ο Ogier τις απέρριψε, κρατώντας μόνο αυτή της M-Sport. Από την άλλη, πόσο σοβαρή ήταν η πρόταση της Citroen, αν δεν μπόρεσε να του προσφέρει ένα καλύτερο ποσό σε σχέση με την M-Sport; Και εδώ δημιουργείται το δεύτερο και μεγαλύτερο ερώτημα, που έχει να κάνει με την γαλλική ομάδα και την εμπλοκή της. Αν ένας Κατασκευαστής αυτού του επιπέδου και βεληνεκούς δεν κατάφερε να προσελκύσει τον κορυφαίο οδηγό αυτή τη στιγμή στο θεσμό για οικονομικούς λόγους, σίγουρα δεν αποτελεί καλό μήνυμα για το μέλλον. Το καλoκαίρι η λογική ήθελε τους Γάλλους να προσφέρουν στον συμπατριώτη τους ότι θα ζητούσε, θα τον έφερναν στην ομάδα και θα επέστρεφαν στο προσκήνιο όπως τους αρμόζει. Όμως, όσα λέει ο Matton μαρτυρούν ότι η Citroen περιορίζεται πλέον σε ρόλο κομπάρσου. Αν δεν μπόρεσαν να κάνουν μία ελκυστική πρόταση σε σχέση με την M-Sport, πως θα καταφέρουν να ανταγωνιστούν τις Hyundai και Toyota που επενδύουν υπέρογκα ποσά στο πρόγραμμα του WRC;
Με αυτά τα δεδομένα δύσκολα θα αλλάξει η εικόνα της γαλλικής ομάδας στο θεσμό, ειδικά από τη στιγμή που όχι μόνο δεν εξασφάλισε τον Ogier, αλλά έχασε πριν από μερικούς μήνες και τον Andreas Mikkelsen. Κάτι που σημαίνει πως ακόμα και αν θέλει να ενισχύσει σήμερα την σύνθεση της, να μην υπάρχει ελεύθερος οδηγός στην αγορά ικανός να κάνει τη διαφορά. Δύσκολοι καιροί για την άλλοτε αυτοκράτειρα του WRC…_Π.Τ.