X
Αγώνες

WRC: Χωρίς σημαντικές αλλαγές

Η επιθυμία των Κατασκευαστών που εμπλέκονται στο WRC θα γίνει πραγματικότητα, αφού δεν αναμένονται σημαντικές αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς το 2017.

Αρκετή συζήτηση έγινε το τελευταίο διάστημα, αναφορικά με τις αναμενόμενες αλλαγές που θα γίνουν στους τεχνικούς κανονισμούς που θα διέπουν την κορυφαία κατηγορία των WRCars από το 2017 και έπειτα. Η FIA επιθυμούσε αυτές να είναι δραστικές, προτείνοντας νέες τεχνολογίες (υβριδικά) αλλά και χρήση μεγαλύτερης κατηγορίας αυτοκίνητα! Όμως, κάτι τέτοιο βρήκε αντίθετους τους Κατασκευαστές που εμπλέκονται στο σπορ, οι οποίοι θεωρούν μία τόση μεγάλη στροφή θα έχει σαν αποτέλεσμα την κατακόρυφη αύξηση του κόστους, αφού ουσιαστικά πρόκειται για εξέλιξη τελείως νέων αυτοκινήτων. Αξίζει να σημειώσουμε ότι οι φήμες αναφέρουν πως οι σκέψεις για υβριδικές τεχνολογίες αφορούν την Toyota, και το ενδεχόμενο εμπλοκής της. Η ιαπωνική εταιρία είναι γνωστό ότι εξετάζει το ενδεχόμενο εμπλοκής της στο θεσμό και πως μέσα από τα αγωνιστικά της προγράμματα προωθεί τις υβριδικές τεχνολογίες, στις οποίες και δίνει δέουσα σημασία στα μοντέλα παραγωγής της. Πολλοί μάλιστα, ανέφεραν ότι αυτό αποτελεί ένα από τα μέτρα πίεσης του ιαπωνικού κολοσσού για εμπλοκή στο θεσμό.

Ο Rally directort του θεσμού από πλευράς FIA, Jarmo Mahonen, γνωστοποίησε ότι εν τέλει οι αλλαγές δεν θα είναι τόσο δραστικές όσο περιμένουν οι περισσότεροι, αλλά και πως η χρήση υβριδικών τεχνολογιών δεν αποτελεί μέτρο πίεσης της Toyota σε ενδεχόμενη εμπλοκή της στο θεσμό. “Δεν πιστεύω ότι θα έχουμε υβριδικά αυτοκίνητα, και δεν είναι αλήθεια ότι η Toyota επιθυμεί επιτακτικά κάτι τέτοιο. Οι περισσότεροι Κατασκευαστές έχουν διαφορετικά θέλω, αλλά πλέον όλοι είμαστε στο ίδιο πνεύμα. Είναι πολύ νωρίς να έχουμε υβριδικά αυτοκίνητα στους αγώνες Ράλλυ. Συζητήσαμε το ενδεχόμενο αλλαγών στους κινητήρες στα πρότυπα της F1, αλλά σε αυτό το στάδιο κάτι τέτοιο θα εκτόξευε το κόστος στα ύψη, ενώ θα είχαμε σοβαρά θέματα αξιοπιστίας. Αυτό που θα δούμε το 2017 θα είναι εξέλιξη των σημερινών αυτοκινήτων. Εγώ από την πλευρά μου θα ήθελα να δω επαναστατικές αλλαγές. Σε όλες μας τις συναντήσεις έλεγα ότι θα ήθελε να δω πρωτότυπα αυτοκίνητα κατασκευασμένα για αγώνες Ράλλυ, με ιπποδυνάμεις 600 ίππων, αλλά ακολουθούσε σιωπή. Σίγουρα, λοιπόν, οι νέοι κανονισμοί δεν θα είναι επαναστατικοί.” Από εκεί και πέρα, οι όποιες επίσημες ανακοινώσεις δεν αναμένονται στο άμεσο μέλλον, όπως αρχικά είχε ανακοινωθεί. “Δεν είναι μυστικό ότι είναι λίγο αργά για να οριστικοποιήσουμε κάτι, αλλά θα πρέπει τώρα να αποφασίσουμε τις βασικές αρχές, έτσι ώστε είμαστε έτοιμοι στο συνέδριο της FIA το Μάρτιο”._Π.Τ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!