top icon
Αγώνες

WRC: Αυστηρή θεωρεί την ποινή στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο o Tanak

Ο Ott Tanak κρίνει την ποινή που του επιβλήθηκε μετά από το Ράλλυ Μόντε Κάρλο ως αυστηρή, ιδιαίτερα σε σύγκριση με το πρόστιμο 400 ευρώ στον Sebastien Ogier και δύο συνοδηγούς, για λυμένο κράνος κατά τη διάρκεια ειδικής διαδρομής.

Στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, αγώνα με τον οποίο άνοιξε η αυλαία του WRC την προηγούμενη εβδομάδα, ο Ott Tanak εγκατέλειψε την τρίτη ημέρα, μετά από δύο κλαταρίσματα, ενώ διέθετε μία ρεζέρβα στο Hyundai i20 Coupe WRC. Ολοκληρώνοντας το loop ειδικών διαδρομών, ο Εσθονός τοποθέτησε στο αυτοκίνητό του ένα από τα κλαταρισμένα ελαστικά που είχαν ακόμη λίγη γόμα, καθώς οι κανονισμοί απαγορεύουν την κίνηση σε δημόσιους δρόμους, δηλαδή στην απλή διαδρομή, αυτοκινήτων στα οποία δεν κινούνται και οι 4 τροχοί.

Καθώς οι Ott Tanak-Martin Jarveoja επέστρεψαν στο σέρβις παρκ με τη ζάντα στον έναν τροχό, το πλήρωμα της Hyundai αναγκάστηκε να εγκαταλείψει. Μετά από την ολοκλήρωση του αγώνα, ο Tanak έλαβε ποινή αποκλεισμού από έναν αγώνα με αναστολή, λόγω αυτής της παράβασης του κανονισμού. O Εσθονός θεωρεί πως η ποινή ήταν αυστηρή, ιδιαίτερα σε σύγκριση με το πρόστιμο 400 ευρώ που επιβλήθηκε στους Sebastien Ogier, Martijn Wydaeghe (συνοδηγός του Thierry Neuville) και Carlos Del Barrio (συνοδηγός του Dani Sordo)  -τους οποίους ο Εσθονός δεν κατονόμαστε- επειδή το λουρί του κράνους τους είχε λυθεί κατά τη διάρκεια της 10ης ειδικής διαδρομής του αγώνα.

Ott Tanak

“Η πρώτη μου αίσθηση είναι πως η ποινή είναι αρκετά αυστηρή”, δήλωσε στο DirtFish που αποτελεί και προσωπικό του χορηγό, ο Ott Tanak. “Θα έλεγα πως ήδη η απόφαση να εγκαταλείψω ήταν αρκετά σκληρή. Να λαμβάνεις αποκλεισμό μετά από τον αγώνα, σίγουρα είναι σκληρό. Έλαβα αποκλεισμό ενώ οδήγησα προσεκτικά σε ανοιχτό δρόμο, με 50 χλμ./ώρα και παρά το κλατάρισμα. Δεν κινούμασταν στην απλή διαδρομή με τη ζάντα, το ελέγχαμε συχνά. Ερχόμασταν αρκετά αργά, σίγουρα δεν κάναμε κάτι τρελό. Προσπαθήσαμε να είμαστε όσο πιο προσεκτικοί γινόταν”.

Συγκρίνοντας την ποινή του με εκείνη που δόθηκε στους αγωνιζόμενους για το λυμένο κράνος, ο Tanak ήταν ευθύς και δε μάσησε τα λόγια του: “Άλλοι άνθρωποι οδήγησαν με ανοιχτό κράνος σε ειδική, που θα μπορούσε να είναι θανατηφόρο σε περίπτωση ατυχήματος. Μια ανθρώπινη ζωή κοστίζει 400 ευρώ, σε σύγκριση με αυτό που κάναμε.

“Δε λέω πως θα έπρεπε να υπάρχει αποκλεισμός και για εκείνους, όμως σίγουρα αυτό δεν είναι σωστό, εγώ έλαβα ποινή αποκλεισμού και άλλοι όχι. Βγήκα εκτός αγώνα, πήραν μηδέν βαθμούς, κάτι που στο πρωτάθλημα είναι σκληρό. Να συγκρίνουμε στο ίδιο Σαββατοκύριακο τέτοια πράγματα δε φαίνεται έξυπνο, αλλά εντάξει, έγινε. Να παλεύεις με τους ανθρώπους της FIA είναι χάσιμο ενέργειας. Οπότε, ας μείνει έτσι. Όμως σίγουρα, δε φαίνεται πολύ έξυπνο από έναν εξωτερικό παρατηρητή”.

Παρά την αντίθεσή του για την ποινή, ο Ott Tanak επιβεβαίωσε πως δεν προτίθεται να καταθέσει έφεση ενάντια στην απόφαση αυτή.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ