Σύμφωνα με δημοσιεύματα από τη σκανδιναβική χώρα, η συνεργασία μεταξύ της φινλανδικής εταιρείας πετρελαιοειδών Neste και του Ράλλυ Φινλανδίας, φτάνει στο τέλος της.
Ενώ άπαντες αναζητούν την επιστροφή στον κανονικό τους ρυθμό, οι επιπτώσεις της κρίσης που προκάλεσε η πανδημία του COVID-19, φαίνεται πως θα είναι πολύπλευρες. Όπως αναφέρουν πηγές από τη Φινλανδία, η συνεργασία μεταξύ του Ράλλυ Φινλανδίας και της εταιρείας πετρελαιοειδών Neste, οδεύει προς τη λήξη της.
Η σχέση της Neste με το Ράλλυ Φινλανδίας χρονολογείται από το μακρινό 1994, όταν και έγινε για πρώτη φορά χορηγός ονομασίας του αγώνα. Έκτοτε, η Neste και ο αγώνας συμπορεύονταν ανεξάρτητα από την ακριβή ονομασία, που έχει υπάρξει Neste 1000 Lakes Rally (1994-1996), Neste Rally Finland (1997-2006), Neste Oil Rally Finland (2007-2015) και ξανά Neste Rally Finland, από το 2016 μέχρι φέτος. Το ενδιαφέρον για το Ράλλυ Φινλανδίας, που θεωρείται από τους κορυφαίους αγώνες του WRC, είναι πολύ μεγάλο κάθε χρόνο, οπότε η φετινή του ακύρωση, ως επίπτωση της πανδημίας του κορονοϊού, αποτέλεσε σημαντική απώλεια για ολόκληρο το WRC. Άλλωστε, αυτή ήταν η πρώτη φορά που συνέβη κάτι τέτοιο από το 1973, χρονιά κατά την οποία το Ράλλυ Φινλανδίας εντάχθηκε στο εναρκτήριο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, στο ημερολόγιο του οποίου παραμένει ανελλιπώς.
Οι πληροφορίες από τη σκανδιναβική χώρα λοιπόν, αναφέρουν πως από το 2021, το Ράλλυ Φινλανδίας -που έχει ήδη συμβόλαιο με το WRC τουλάχιστον έως το 2023- θα πρέπει να αναζητήσει νέο χορηγό ονομασίας. Με βάση την πληροφόρηση που υπάρχει, οι τρέχουσες εξελίξεις με τον κορονοϊό, οδήγησαν την Neste σε μια νέα εταιρική στρατηγική, η οποία επηρεάζει και τη στρατηγική της στον τομέα των χορηγιών. Αν και από την πλευρά της εταιρείας δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση, τα φινλανδικά Μέσα θεωρούν την αποχώρησή της από το Ράλλυ Φινλανδίας, ως περισσότερο από απλά, πιθανή.
Η συγκεκριμένη εξέλιξη μόνο θετική δεν είναι, αφού καταδεικνύει το κλίμα που υπάρχει διεθνώς και αποκτά μεγαλύτερη διάσταση, από τη στιγμή που συμβαίνει στη Φινλανδία, χώρα με τεράστια παράδοση στα ράλλυ. Από την άλλη όμως, τα έσοδα του Ράλλυ Φινλανδίας βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στα εισιτήρια των θεατών, οπότε η αποχώρηση του χορηγού ονομασίας, δε συνεπάγεται αυτομάτως και οικονομική καταστροφή, ειδικά εφόσον προκύψει άμεσα αντικατάσταση. Μένει να δούμε, αν αυτό που ως τώρα μεταφέρεται υπό μορφή πληροφόρησης, μετατραπεί σε επίσημη ενημέρωση…