X
Αγώνες

WRC: Αντίστροφη μέτρηση

Ώρες απομένουν για την έναρξη του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, με τους οδηγούς να πραγματοποιούν το shakedown και να ετοιμάζονται για το ταξίδι τους ως το Μονακό.

Αγωνία τέλος για τους απανταχού φίλους του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, αφού πλέον απομένουν ώρες για την έναρξη του θεσμού για το 2015 στις ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Μόντε Κάρλο. Οι αναγνωρίσεις ολοκληρώθηκαν, ενώ πριν από λίγη ώρα τα πληρώματα έλαβαν μέρος στο shakedown, πραγματοποιώντας έτσι την τελευταία τους δοκιμή πριν τον αγώνα και μάλιστα σε νυκτερινές συνθήκες έτσι ώστε να ετοιμαστούν για τις αυριανές βραδυνές ε.δ. Πλέον άνθρωποι και μηχανές ετοιμάζονται να αφήσουν την Gap που θα αποτελέσει το επίκεντρο του αγώνα μέχρι την Παρασκευή το βράδυ και να ταξιδέψουν μέχρι το Μονακό. Εκεί αύριο, θα πραγματοποιηθεί η πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα, ενώ το βράδυ θα αγωνιστούν σε δύο νυκτερινές ειδικές διαδρομές επιστρέφοντας στην Gap.

Όπως είναι αναμενόμενο, στην γαλλική πόλη όλα τα φλας ήταν στραμμένα σήμερα στον Sebastien Loeb, ο οποίος και επιστρέφει στο τιμόνι του DS3 WRC για έναν και μοναδικό αγώνα. Ο Γάλλος εννιά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής επιστρατεύτηκε από την γαλλική ομάδα έτσι ώστε να βοηθήσει στην προώθηση του brand DS, στο οποίο και θα δώσει μεγάλη έμφαση φέτος η Citroen. Ο Seb, εκτός του ότι δείχνει άνετος και ευδιάθετος, εμφανίστηκε «ζεστός» στο shakedown πραγματοποιώντας τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας! Βέβαια, ο Γάλλος έκανε τον συγκεκριμένο χρόνο πολύ νωρίς, εκκινώντας στα πρώτα αυτοκίνητα, έχοντας ιδανικές συνθήκες μπροστά του. Κάτι που ιπποτικά παραδέχθηκε στη συνέχεια και ο ίδιος. Βλέπετε, η διαδρομή είχε αρκετή λάσπη, με το πρόβλημα να μεγαλώνει όσο πέρναγαν τα αγωνιστικά και πλήθαιναν οι μπούκες. Πάντως, ο ίδιος έδειξε σε καλή κατάσταση! Το ίδιος ισχύει και για τον Kris Meeke, ο οποίος έκανε τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο, την ώρα που ο Sebastien Ogier συμπλήρωσε την πρώτη τριάδα.
 

Φυσικά, τίποτα από τα παραπάνω δεν έχει σχέση με τον πραγματικό αγώνα. Το μεγάλο ερωτηματικό είναι οι καιρικές συνθήκες που θα επικρατήσουν. Αν επαληθευτούν οι προβλέψεις που θέλουν χιονοπτώσεις απόψε το βράδυ, τότε όσοι εκκινούν στις πρώτες θέσεις θα έχουν σημαντικό μειονέκτημα. Αντίθετα, αν οι δρόμοι παραμείνουν στην κατάσταση που είναι σήμερα, τότε όσο πιο πίσω εκκινεί κάποιος, τόσο μεγαλύτερο μειονέκτημα θα έχει από τη λάσπη που θα υπάρχει στο δρόμο μετά τις μπούκες. Αλλά εξάλλου αυτό ήταν πάντα το Ράλλυ Μόντε Κάρλο, ένας αγώνας ο οποίος κρίνεται μετά από μία σειρά διαφορετικών παραγόντων.
 

Κάπου εδώ, αξίζει να σημειώσουμε για τους περισσότερο μυημένους, ότι οι Ogier και Latvala συμμετέχουν με Polo WRC προδιαγραφών 2015, σε αντίθεση με τον Mikkelsen που αγωνίζεται με Polo του 2014, χωρίς μάλιστα το νέο κιβώτιο με την πεταλούδα πίσω από το τιμόνι. Στη Citroen με DS3 2015 θα ξεκινήσουν οι Loeb και Meeke, ενώ περσινό αυτοκίνητο θα έχει στη διάθεση του ο Mads Ostberg. Στη Ford, ο Malcolm Wilson δήλωσε ότι τα νέα Fiesta πιθανότατα να παρουσιαστούν στην πορτογαλία, και μέχρι τότε η μοναδική αλλαγή που θα έχουν θα είναι ο νέος επιλογές πίσω από το τιμόνι, του οποίου θα κάνει χρήση και ο Bryan Bouffier! Τέλος στο στρατόπεδο της Hyundai, τα i20 WRC διαθέτουν βελτιώσεις στον κινητήτα και την ανάρτηση, ενώ το κιβώτιο παραμένει ακόμα ίδιο με αυτό του 2014. Το νέο τρίθυρο i20 WRC αναμένεται να παρουσιαστεί στα μέσα του καλοκαιριού. Φινλανδία ή Γερμανία θα λέγαμε εμείς. Επίσης, όπως γνωστοποίησε ο Yves Matton ο νεαρός Stephan Lefebvre θα λάβει μέρος σε όλους τους αγώνες του θεσμού με εξαίρεση το Ράλλυ Αυστραλίας, έχοντας την υποστήριξη της Red Bull! Μάλιστα, στη Γερμανία και τη Γαλλία θα λάβει μέρος με το DS3 WRC, ενώ δεν αποκλείεται να τον δούμε και σε άλλο αγώνα._Π.Τ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!