Σύμφωνα με δημοσίευμα από το εξωτερικό, η Hyundai θα επιθυμούσε καθυστέρηση της εφαρμογής των νέων κανονισμών, χωρίς παράλληλα να αποκλείει τη στροφή στους αγώνες sportscars.
Με βάση πληροφορίες του DirtFish, η Hyundai Motorsport έχει αρχίσει να επεξεργάζεται σχέδια συμμετοχής σε αγώνες sportscars από το 2023, γεγονός που αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο αποχώρησης από το WRC, στα τέλη της επόμενης σεζόν.
Αυτό, έρχεται σε συνέχεια προηγούμενων ρεπορτάζ, βάσει των οποίων η καθυστέρηση στη διανομή του υβριδικού συστήματος που εξελίσσεται από την Compact Dynamics θα οδηγήσει σε καθυστέρηση της έναρξης δοκιμών, η οποία φαίνεται ότι δε θα συμβεί πριν από τον Φεβρουάριο του 2021. Παράλληλα, όπως έχει γίνει γνωστό η προθεσμία δήλωσης συμμετοχής στο πρωτάθλημα του 2022 για τους Κατασκευαστές έχει παραταθεί, με τη Hyundai να μην έχει ακόμη δηλώσει τη συμμετοχή της. Με βάση την πληροφόρηση που επικαλείται το DirtFish, σε περίπτωση που η Hyundai όντως στραφεί στις 24 Ώρες του Le Mans ή άλλους αγώνες sportscars, τα ηνία στον τομέα των ράλλυ θα αναλάβει το τμήμα Customer Racing, μέσω του οποίου θα εξελιχθούν τα εντελώς νέα Hyundai i20 προδιαγραφών Rally2 και αργότερα, Rally3.
Από την πλευρά του, ο επικεφαλής της Hyundai Motorsport, Andrea Adamo, δεν τοποθετήθηκε επίσημα στο συγκεκριμένο θέμα, αναφέροντας πάντως στο DirtFish πως ανησυχεί αναφορικά με το υβριδικό σύστημα, καθώς το χρονικό διάστημα μέχρι την εφαρμογή του, είναι πολύ μικρό.
Καθώς η Hyundai, αλλά και οι υπόλοιπες ομάδες του WRC, είναι γνωστό πως θα επιθυμούσαν την καθυστέρηση της εφαρμογής των νέων κανονισμών, δε θα αποκλείαμε το εν λόγω δημοσίευμα να αποτελεί μορφή πίεσης προς την FIA. Όπως και να ‘χει, οι εξελίξεις αναμένονται με ενδιαφέρον.