Μετά από τρία χρόνια, ο Chris Atkinson ετοιμάζει την επιστροφή του στον θεσμό του WRC, χωρίς μάλιστα να κρύβει την αισιοδοξία του για το αποτέλεσμα που θα προκύψει!
Μετά από τρία χρόνια, ο Chris Atkinson ετοιμάζει την επιστροφή του στο θεσμό του WRC, χωρίς μάλιστα να κρύβει την αισιοδοξία του για το αποτέλεσμα που θα προκύψει!
Ο Chris Atkinson αποτελούσε έναν από τους ταλαντούχους οδηγούς του WRC, ο οποίος μάλιστα σύμφωνα με κάποιους διέθετε και αυτό που ονομάζεται στόφας του νικητή, έτσι ώστε να διεκδικήσει το κάτι παραπάνω. Από το 2005 έως και το 2008 που εντάχθηκε στην ομάδα της Subaru, μπορεί να μην κατάφερε να σημειώσει μία νίκη μετά από συνολικά 67 συμμετοχές, αλλά ανέβηκε συνολικά έξι φορές στο βάθρο. Όταν στα τέλη του 2008 η ιαπωνική εταιρία ανακοίνωσε την αποχώρηση της από το θεσμό, ο Atkinson έμεινε εκτός νυμφώνος, με μοναδική του παρουσία το Ράλλυ Ιρλανδίας του 2009 όταν και είχε λάβει μέρος με τη Citroen C4 WRC. Φέτος, όμως, και συγκεκριμένα στο Ράλλυ του Μεξικό την επόμενη εβδομάδα, ο Αυστραλός θα κάνει την επιστροφή του στο WRC, οδηγώντας ένα Ford Fiesta WRC στα χρώματα της Monster WRT, της ομάδας του φίλου του, Ken Block.
Ο Atkinson, οδήγησε την προηγούμενη εβδομάδα το Ford Fiesta WRC στις εγκαταστάσεις της M-Sport στη Μ. Βρετανία, και δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό του για το αυτοκίνητο. Μάλιστα, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο Αυστραλός βρέθηκε για πρώτη φορά στο τιμόνι της νέας γενιάς αυτοκινήτων του WRC, εφοδιασμένα με τους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες των 1.600 κ.εκ. Μάλιστα, μιλώντας στο βρετανικό Τύπο μετά από τη δοκιμή, μίλησε για τις διαφορές των δύο «γενέων». «Η δύναμη του κινητήρα δεν απέχει πολύ από τα παλιά WRCars. Αυτό μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση. Αυτό που χρειάστηκε να συνηθίσω περισσότερο είναι ο τρόπος που συμπεριφέρεται το Fiesta στο δρόμο, αφού είναι πιο ευαίσθητη η οδική του συμπεριφορά στο δρόμο. Η Ford έχει επιλέξει για το Fiesta μεγάλη διαδρομή στην ανάρτηση, αλλά γενικότερα πιο μαλακές ρυθμίσεις, οι οποίες βέβαια είναι φανερό ότι λειτουργούν ιδανικά. Μην ξεχνάμε ότι το αυτοκίνητο κέρδισε τον τελευταίο γύρο του WRC στη Σουηδία. Δεν σας κρύβω ότι πριν τις δοκιμές δεν είχα συνηθίσει αυτού του είδους τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου, αλλά δεν πέρασε αρκετή ώρα πριν το συνηθίσω. Πλέον αισθάνομαι άνετα και πραγματικά το απολαμβάνω! Αυτά τα αυτοκίνητα είναι απολαυστικά στην οδήγηση και είναι πιο εύκολο να είσαι ταχύς στο τιμόνι τους, παρά με την παλαιότερη γενιά αυτοκινήτων. Η προσαρμογή είναι κάτι που δεν με ανησυχεί για το Μεξικό».
Βέβαια, ένα στοιχείο που βοήθησε τον Αυστραλό να προσαρμοστεί πιο γρήγορα στις απαιτήσεις του Fiesta, είναι το γεγονός ότι το τελευταίο διάστημα αγωνιζόταν για λογαριασμό της Proton, οδηγώντας το Satria S2000. «Το σύστημα μετάδοσης, αλλά και το κιβώτιο χωρίς τις πεταλούδες πίσω από το τιμόνι, είναι σχεδόν ίδιας φιλοσοφίας με ότι χρησιμοποιούσα στο Satria. Για αυτό και δεν είχα πρόβλημα να το συνηθίσω». Για αυτόν ακριβώς το λόγο, δεν κρύβει και την αισιοδοξία του για τον αγώνα του Μεξικό. «Ιδανικά θα ήθελα να τερματίσω δεύτερος, περίπου ένα λεπτό πίσω από τον Seb (Loeb). Αλλά, ας είμαστε ρεαλιστές. Αυτό είναι δύσκολο. Οι υπόλοιποι οδηγοί έχουν σαφώς περισσότερα χιλιόμετρα από εμένα και ξέρω ότι αυτό δεν είναι εφικτό. Θέλω να σημειώσω κάποιες καλές επιδόσεις και από εκεί και πέρα θα δούμε τι θα γίνει».
Ο Αυστραλός, πάντως, θέλει να κάνει και άλλες εμφανίσεις στο θεσμό με τα χρώματα της Monster, και θεωρεί ότι μία πολύ καλή εμφάνιση στο Μεξικό θα τον βοηθήσει να λάβει μέρος και στα Ράλλυ Ν. Ζηλανδίας, Φινλανδίας, δίπλα στον Ken Block. «Αυτό που θέλω είναι λάβω μέρος σε τρεις ή τέσσερις αγώνες φέτος. Ας δούμε τι θα γίνει στο Μεξικό και μετά βλέπουμε. Πάντως, καταλαβαίνω το λόγο που ο Κen θέλει να τρέξει σε Ν. Ζηλανδία και Φινλανδία, αφού είναι δύο αγώνες που είναι πολύ υψηλά και στη δική μου λίστα»._Π.Τ.