Μετά τον Malcolm Wilson, ήταν η σειρά του Mikko Hirvonen να δηλώσει ότι η VW φέτος θα είναι αχτύπητη και δύσκολο να την κερδίσουν τόσο η ομάδα της M-Sport, όσο και οι υπόλοιπες ομάδες του WRC.
H VW έχει κυριαρχήσει στους μέχρι τώρα αγώνες του θεσμού, δείχνοντας ως το απόλυτο φαβορί για την κατάκτηση των τίτλων Οδηγών και Κατασκευαστών. Μετά τον Malcolm Wilson (επικεφαλής της M-Sport) ο οποίος δήλωσε ανοικτά ότι η VW είναι αχτύπητη φέτος, ήρθε η σειρά του Mikko Hirvonen να παραδεχθεί το ίδιο, συμπληρώνοντας ότι μοναδική ελπίδα να γίνει κάτι διαφορετικό, είναι η σειρά εκκίνησης στους χωμάτινους αγώνες. Σας θυμίζουμε, ότι στο πρώτο σκέλος κάθε αγώνα, τα πληρώματα θα εκκινούν σύμφωνα με την κατάταξη του Πρωταθλήματος, κάτι που σημαίνει ότι ο επικεφαλής στην βαθμολογία θα καθαρίζει το δρόμο για τους υπόλοιπους έχοντας μειονέκτημα, τουλάχιστον την πρώτη ημέρα. Βλέπετε, το δεύτερο και τρίτο σκέλος, η σειρά εκκίνησης θα είναι αντίστροφη όπως πέρσι. Έτσι, στο Μεξικό ο Hirvonen πιστεύει ότι το μειονέκτημα που θα έχουν οι οδηγοί της VW την πρώτη ημέρα, είναι ο μοναδικός τρόπος που μπορεί να τους κερδίσει: “Όταν ξεκινούν πρώτοι σε κάποιους αγώνες όπως το Μεξικό, η Πορτογαλία και η Σαρδηνία, τότε ίσως οι υπόλοιποι να έχουμε μία ελπίδα να κερδίσουν, αν και ακόμα έτσι θα είναι πολύ δύσκολο”, είπε ο Mikko και συνέχισε: “Αυτό είναι το μοναδικό σχέδιο που μπορούμε να έχουμε. Η Volkswagen είναι σε δικό της επίπεδο. Είναι ξεκάθαρο ότι μπορούν να κάνουν ότι θέλουν με τα τρία αυτοκίνητα που έχουν. Κατά τη γνώμη μου, το αυτοκίνητο είναι ένα ή δύο βήματα εμπρός από κάθε άλλο, ενώ φυσικά διαθέτουν και εξαιρετικούς οδηγούς. Εγώ από την πλευρά μου, αυτό που θα κάνω είναι να προσπαθήσω να διεκδικήσω μία θέση στο βάθρο με τους υπόλοιπους. Αν συμβεί κάτι στα VW τότε θα είναι δύσκολο να κερδίσεις οποιονδήποτε αγώνα μέσα στη χρονιά.”
Ανάλογες όμως είναι οι σκέψεις και του Malcolm Wilson, ο οποίος δήλωσε: “Συμφωνώ με τον Mikko, και όπως είπε, οι περισσότερες ελπίδες μας προέρχονται από τη σειρά εκκίνησης, ειδικότερα σε αγώνες που έχουν μειονέκτημα όσοι βρίσκονται μπροστά.” Τέλος, όπως σας είχαμε πληροφορήσει μερικές ημέρες νωρίτερα, η Ford δεν πρόκειται να παρουσιάσει στο Μεξικό την ανανεωμένη εκδοχή του Fiesta, με την εμπρός μάσκα της τελευταίας γενιάς. Μπορεί το αυτοκίνητο δοκιμών με το οποίο η ομάδα προετοιμάστηκε τόσο για τους αγώνες του Μόντε Κάρλο και της Σουηδίας, όσο και για αυτόν του Μεξικό, να διαθέτει το νέο εμπρός μέρος, αλλά σύμφωνα με τον Malcolm Wilson ακόμα δεν είναι ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα, αφού δεν πρόκειται απλά για έναν νέο προφυλακτήρα: “Δυστυχώς, το να αποκτήσει το Fiesta το εμπρός μέρος της ανανεωμένης έκδοσης, δεν είναι ένα απλό facelift το οποίο γίνεται με την αλλαγή ενός προφυλακτήρα. Οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί μας δουλεύουν σκληρά έτσι ώστε το αυτοκίνητο να είναι όπως πρέπει. Τα αυτοκίνητα δοκιμών μας έχουν το ανανεωμένο εμπρός μέρος και έχουμε αντιμετωπίσει προβλήματα τα οποία δεν περιμέναμε. Και εμείς από την πλευρά μας θέλουμε να δούμε το συντομότερο το Fiesta με το νέο look στις ειδικές, αλλά δεν πρόκειται να το κάνουμε αν δεν είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι από τις επιδόσεις και την αξιοπιστία του.”_Π.Τ.