top icon
WRC

To βάθρο που επαναφέρει τον Breen στον “ίσιο δρόμο”

Η δεύτερη θέση στο Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, αποτέλεσε ένεση ηθικού για τον Craig Breen, ο οποίος είχε αρχίσει να αισθάνεται πίεση μετά από τους πρώτους αγώνες της σεζόν.

Αν και ξεκίνησε την πρώτη του πλήρη σεζόν με την M-Sport Ford τερματίζοντας στην τρίτη θέση του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, πίσω μόνο από τους δύο Sebastien, Loeb και Ogier, φτάνοντας στη Σαρδηνία για τον 5ο γύρο της χρονιάς, ο Craig Breen είχε ήδη αρχίσει να αισθάνεται πίεση.

Η δεύτερη θέση αλλά κυρίως, η πρώτη πραγματικά θετική εμφάνιση των Breen-Nagle με το Ford Puma Rally1, αφού στο Μόντε είχαν ορθά επιδοθεί στην αποφυγή προβλημάτων, βοήθησε τον 32χρονο οδηγό ώστε να ανακτήσει την αυτοπεποίθησή του για τη συνέχεια.

Άλλωστε, είναι γνωστό πως ο Ιρλανδός αποτελεί οδηγό ψυχολογίας, οπότε αυτό το αποτέλεσμα μόνο θετικό αντίκτυπο μπορεί να έχει για εκείνον στη συνέχεια.

Θυμίζουμε, πως στο Ράλλυ Σουηδίας οι Breen-Nagle τέθηκαν εκτός από έξοδο, ενώ στα Ράλλυ Κροατίας και Πορτογαλίας τερμάτισαν στην 4η και 8η θέση, με τον Ιρλανδό να δείχνει χαμένος, αφού δεν ένιωθε την απαραίτητη σε αυτό το επίπεδο, αυτοπεποίθηση ώστε να πιέσει στο όριο.

Craig Breen Sardinia 04

Η αλλαγή “τροχιάς” του Breen

Όταν ρωτήθηκε τι πρέπει να αλλάξει μετά από το Ράλλυ Πορτογαλίας, ο Breen απάντησε πως δε χρειάζεται να επανεφεύρει τον τροχό, εννοώντας πρακτικά πως δεν πρέπει να υπεραναλύει όσα συμβαίνουν και να αφήσει το αυτοκίνητο να λειτουργήσει.

Ένας ακόμη παράγοντας που δυσκόλεψε τις προσπάθειες των Breen-Nagle στους πρώτους αγώνες της σεζόν, ήταν πως επειδή τα τελευταία χρόνια συμμετείχαν στο WRC με επιλεκτικό πρόγραμμα, σε ορισμένους εξ αυτών είχαν μειονέκτημα εξαρχής απέναντι στους αντιπάλους τους.

Τα Ράλλυ Μόντε Κάρλο, Πορτογαλίας και Σαρδηνίας εντάσσονται σε αυτή την “κατηγορία”, αφού ο Breen αγωνιστεί εκεί από το 2018.

Κατά συνέπεια, η δεύτερη θέση στο ιταλικό νησί αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία, αφού μάλιστα οι Ιρλανδοί επικράτησαν “καθαρά” στη μάχη της δεύτερης θέσης, διατηρώντας έναν σταθερά ταχύ ρυθμό σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και σημειώνοντας έναν ταχύτερο χρόνο.

Craig Breen Sardinia 02

“Ήταν μερικά δύσκολα ράλλυ, όπου πάλευα και ίσως είχα βρεθεί σε “μαύρη τρύπα” όπου δεν ήθελα να μπω”, δήλωσε ο Craig Breen στο DirtFish. “Έτσι καταφέραμε να το γυρίσουμε όλο αυτό. Ήδη από την αρχή του αγώνα ένιωθα αυτοπεποίθηση. Απλά προσπάθησα να χαλαρώσω και να αφήσω το αυτοκίνητο να κάνει τη δουλειά του”.

Η τελευταία πρόταση έχει ιδιαίτερη σημασία, αφού από την αρχή της σεζόν ο Breen αναφέρει διαρκώς πως το Ford Puma Rally1 είναι εξαιρετικό, ωστόσο μέχρι τη Σαρδηνία δεν είχε καταφέρει να κινηθεί σε ρυθμούς κορυφής.

Στους επόμενους αγώνες, αρχής γενομένης από το Ράλλυ Σαφάρι στις 23-26 Ιουνίου, ο Breen θα μπορεί να αισθάνεται πιο άνετα, αφού πέραν του καλού αποτελέσματος στη Σαρδηνία,  δε μειονεκτεί ιδιαίτερα σε εμπειρία από τους αντιπάλους του.

Μετά από τον αγώνα στην Κένυα, που επέστρεψε πέρυσι στο WRC ακολουθούν τα Ράλλυ Εσθονίας (14-17 Ιουλίου), Φινλανδίας (4-7 Αυγούστου) και Ypres Βελγίου (18-21 Αυγούστου), στα οποία συμμετείχε κανονικά με την Hyundai τα προηγούμενα χρόνια.

Craig Breen Sardinia 01

“Είμαι ενθουσιασμένος για τη συνέχεια, ειδικά για την Κένυα”, ανέφερε ο Breen. “Ένιωσα ότι στα πιο σκληρά κομμάτια είχαμε καλύτερη απόδοση και δεν είχα ποτέ αρκετή αυτοπεποίθηση σε αυτές τις συνθήκες.

“Οπότε αυτό φαίνεται εποικοδομητικό ενόψει των επόμενων αγώνων. Προφανώς μετά από την Κένυα, πρόκειται για αγώνες που έχω εμπειρία.

“Οπότε σίγουρα ήταν ένας πολύ καλός τρόπος να τελειώσει αυτό το κομμάτι του πρωταθλήματος και ανυπομονώ για το επόμενο”.

Όσον αφορά στη συνέχεια, ο Ιρλανδός εμφανίστηκε αβέβαιος για όσα μπορεί να περιμένει από τον εαυτό του.

“Για να είμαι ειλικρινής μαζί σας, δεν έχω βρεθεί ξανά σε τέτοια θέση”, πρόσθεσε. “Μπορώ να το δω να προχωράει και μπορώ να το δω να εξελίσσεται συνεχώς. Όλο αυτό με κάνει να αναρωτιέμαι πόσο μακριά μπορούμε να το φτάσουμε”.

Photos: M-Sport Ford

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ