O τεχνικός διευθυντής της Toyota Gazoo Racing Europe, Pascal Vasselon, επιβεβαίωσε πως οι συζητήσεις για συμμετοχή του Sebastien Ogier στο WEC έχουν ξεκινήσει.
Ενώ το WRC έχει μπει στο δεύτερο μισό του με το Ράλλυ Εσθονίας, ο Sebastien Ogier που προηγείται στη βαθμολογία Οδηγών, εξετάζει τις επιλογές του για την επόμενη σεζόν.
Όπως είναι γνωστό, ο Γάλλος έχει δηλώσει πως στο τέλος της σεζόν θα σταματήσει την πλήρη εμπλοκή του στο WRC , έχοντας αφήσει ανοικτό το ενδεχόμενο να συμμετάσχει σε επιλεκτικούς αγώνες στη νέα, υβριδική εποχή του WRC, το 2022.
Παράλληλα, έχει τονίσει επανειλημμένα το ενδιαφέρον για μεταπήδηση στο World Endurance Championship (WEC), ώστε να πραγματοποιήσει το όνειρο της συμμετοχής στις 24 Ώρες του Le Mans με την Toyota.
Toyota και Ogier: Συζητήσεις με φόντο το WEC
Ο τεχνικός διευθυντής της Toyota Gazoo Racing Ευρώπης, Pascal Vasselon, επιβεβαίωσε στο Motosport.com πως οι συζητήσεις με τον Ogier σχετικά με τη πιθανή συμμετοχή του στο WEC έχουν ξεκινήσει.
Ταυτόχρονα, ανέφερε πως ο Γάλλος έχει ήδη βρεθεί στον προσομοιωτή της ομάδας, ωστόσο ακόμη δεν υπάρχει συγκεκριμένο σχέδιο για την επόμενη χρονιά.
“Είναι κάτι που συζητάμε”, δήλωσε ο Vasselon. “Δεν υπάρχει δεδομένο πλάνο αυτή τη στιγμή, είναι απλά κάτι που κοιτάζουμε.
“Ενδιαφέρεται να οδηγήσει το αυτοκίνητό μας και καταλαβαίνω γιατί θα ήθελε να οδηγήσει το Le Mans Hypercar. Έχει ήδη πραγματοποιήσει δοκιμές στον προσομοιωτή.
“Έχουμε στείλει κατά το παρελθόν τους οδηγούς μας από το WEC σε αυτοκίνητα ράλλυ, κατά τη διάρκεια εκδηλώσεων της ομάδας, όμως ποτέ δεν είχαμε έναν οδηγό ράλλυ σε ένα από τα πρωτότυπα, οπότε νομίζω ότι θα είναι αρκετά ενδιαφέρον”.
“Αυτή τη στιγμή περιμένω να δω πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα για πιθανή μετάβαση στο WEC που γνωρίζετε πως είναι κάτι που επιθυμώ”, πρόσθεσε στο Motorsport.com o Sebastien Ogier.
“Τίποτα δεν έχει αποφασιστεί ακόμη. Πρέπει να δουλέψω και κάποια στιγμή να κάνω τεστ (με το πρωτότυπο) για να δω τι μπορώ να κάνω και μετά, πιθανώς να μπορώ να αποφασίσω αν θα κάνω ράλλυ και πόσα, όμως προς το παρόν πρέπει να έχετε υπομονή σχετικά με τα σχέδιά μου για το 2022”.
Σε περίπτωση που οι συζητήσεις καταλήξουν σε συμφωνία, ο Sebastien Ogier θα κάνει ντεμπούτο στο WEC, όχι όμως και σε αγώνες πίστας γενικά.
Το 2013 και 2014, είχε λάβει μέρος σε ορισμένους αγώνες του Porsche Super Cup, ενώ το 2018 αγωνίστηκε στο DTM, τερματίζοντας στη 12η και 16η θέση αντίστοιχα, στο Red Bull Ring.
Επιπλέον, το 2017 ο Ogier είχε βρεθεί ξανά στην αυστριακή πίστα, οδηγώντας ένα μονοθέσιο της Red Bull F1.
Εφόσον ο 37χρονος αγωνιστεί στις 24 Ώρες του Le Mans, θα γίνει ο τρίτος Παγκόσμιος Πρωταθλητής που κάνει κάτι τέτοιο.
Θυμίζουμε, πως ο Sebastien Loeb έχει τερματίσει στη δεύτερη θέση, το 2006, οδηγώντας ένα πρωτότυπο της Pescarolo και ο Colin McRae, κατέλαβε την τρίτη θέση στην κατηγορία GTS το 2004, με Ferrari 550 GTS Maranello.
Όσον αφορά στο WRC, εφόσον ο Ogier παραμείνει στην Toyota Gazoo Racing με επιλεκτικό πρόγραμμα, η ομάδα του Jari Matti Latvala θα αναζητήσει τρίτο οδηγό για τους υπόλοιπους αγώνες, με τον Esapekka Lappi να θεωρείται φαβορί για τη θέση.
Άλλα ονόματα που έχουν ακουστεί, είναι εκείνα των Dani Sordo, Teemu Suninen και Jari Huttunen.