Έχοντας ολοκληρώσει τις τελευταίες τους δοκιμές εξέλιξης για το 2021, οι Ott Tanak και Thierry Neuville μίλησαν με θετικά λόγια για το νέο, υβριδικό Hyundai i20 N Rally1.
Οι αλλαγές κανονισμών ενόψει 2022, βάσει των οποίων προβλέπεται η χρήση υβριδικών κινητήριων συνόλων στα αυτοκίνητα της κορυφαίας κατηγορίας Rally1, έκανε τις φετινές δοκιμές εξέλιξης, ακόμη πιο σημαντικές.
Οι δύο “βασικοί” οδηγοί της Hyundai Motorsport, Ott Tanak και Thierry Neuville, το γνωρίζουν καλά, οπότε προσπάθησαν να εξοικειωθούν όσο το δυνατόν περισσότερο με το νέο τους αυτοκίνητο.
Η διαδικασία δεν κύλησε εντελώς ομαλά, αφού ο Thierry Neuville είχε μια τρομακτική έξοδο που επέφερε προσωρινή διακοπή των δοκιμών και τραυματισμό στον ώμο για τον συνοδηγό του, Martijn Wydaeghe .
Μετά από αυτό, η Hyundai Motorsport προετοίμασε ένα νέο αυτοκίνητο για να συνεχιστούν οι δοκιμές, ενώ στο μεταξύ ο Neuville είχε εξάρει τα μέτρα ασφαλείας της FIA .
Hyundai i20 N Rally1: Οι δηλώσεις των Tanak και Neuville
Συνολικά, η εικόνα των Ott Tanak και Thierry Neuville για το νέο τους αγωνιστικό, ήταν θετική.
“Τα παιδιά έχουν κάνει πραγματικά πολύ καλή δουλειά σε αυτό το αυτοκίνητο”, δήλωσε ο Ott Tanak.
“Έχουμε νέο αμάξωμα και κάναμε σίγουρα μεγάλα βήματα εμπρός.
“Ασφαλώς, θα ήθελα να κάνω όσο περισσότερα χιλιόμετρα γίνεται πριν από την έναρξη της σεζόν, όμως κατά το χρόνο που οδήγησα το αυτοκίνητο μπορώ ήδη να δω πως οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί έκαναν εξαιρετική δουλειά σε μικρό χρονικό διάστημα.
“Γνωρίζουμε πως έχουμε ακόμη πολλή δουλειά, όμως αυτό το αυτοκίνητο σίγουρα αφήνει υποσχέσεις”.
Η παραπάνω δήλωση έχει διττή σημασία. Αφενός, καταδεικνύει πως ο Tanak αισθάνεται καλύτερα με το Hyundai i20 N Rally1, σε αντίθεση με το i20 Coupe WRC, όπου δεν κατάφερε να προσαρμοστεί στο 100%, απότοκο και του γεγονότος πως δεν το είχε εξελίξει ο ίδιος.
Αφετέρου, υπογραμμίζει την καλή δουλειά των ανθρώπων της Hyundai, που υπενθυμίζουμε πως ξεκίνησε την εξέλιξη αργότερα από τις M-Sport Ford και Toyota, αφού έλαβε τελευταία κατά χρονική σειρά, το πράσινο φως από τη “μαμά εταιρεία”.
Όσον αφορά στον Neuville, ο Βέλγος επέστρεψε στις δοκιμές μετά από την έξοδο, έχοντας ως συνοδηγό τον Γάλλο Julien Vial, συνοδηγό του Bruno Thiry στο gravel crew, αφού ο Martijn Wydaeghe που ήταν παρών στη διαδικασία, συνεχίζει τη διαδικασία ανάρρωσης.
“Το αυτοκίνητο είναι εντελώς διαφορετικό από πολλές πλευρές”, ανέφερε ο Neuville για την πιο πρόσφατη εκδοχή του υβριδικού i20 N Rally1, το οποίο βρέθηκε για πρώτη φορά σε δοκιμές τον Νοέμβριο, ενσωματώνοντας μεγάλες αλλαγές σε σύγκριση με το πρωτότυπο που είχε αρχικά παρουσιαστεί.
“Είναι ενδιαφέρον – υπάρχουν ακόμη πολλοί άγνωστοι (παράγοντες) για όλους μας ως προς την απόδοση των αυτοκινήτων στον αγώνα.
“Υπάρχουν πολλά ερωτηματικά. Βασικά, τα πάντα είναι νέα και όχι μόνο αυτό το αυτοκίνητο σε σύγκριση με το πρωτότυπο, αλλά και με το προηγούμενο (i20 Coupe WRC)”.
Στο μεταξύ, ο τρίτος οδηγός της Hyundai, Oliver Solberg (μαζί με τον Dani Sordo) επιβεβαίωσε πως συνοδηγός του το 2022, θα είναι ο Elliott Edmondson.
“Τα φώτα στον Elliott”, έγραψε στα προσωπικά του social media ο Oliver Solberg.
“Σίγουρα το 2021 ήταν ένα πραγματικό rollercoaster συνοδηγών στο WRC, οπότε με ενθουσιασμό επιβεβαιώνω πως ο Elliott Edmondson θα βρεθεί δίπλα μου το 2022.
“Δουλεύουμε πραγματικά καλά μαζί και ανυπομονούμε για το μέλλον”.