Ο νεαρός Παναγιώτης Ρουστέμης ετοιμάζεται για την μεγαλύτερη πρόκληση της αγωνιστικής του καριέρας και δε χάσαμε την ευκαιρία να τον... ανακρίνουμε.
Η ανακοίνωση του πίνακα συμμετεχόντων στο Ράλλυ Σουηδίας, που θα αποτελέσει τον δεύτερο γύρο της φετινής σεζόν του WRC στις 25-27 Φεβρουαρίου, περιλάμβανε μια ευχάριστη έκπληξη για τους Έλληνες φίλους των ράλλυ, καθώς οι Παναγιώτης Ρουστέμης και Χρήστος Μπακλώρης, ετοιμάζονται για την συμμετοχή τους στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Νέων (Junior WRC).
Ο λόγος για θεσμό με μεγάλη ιστορία, αφού μέσω εκείνου έκαναν τα πρώτα τους βήματα κορυφαίοι οδηγοί του WRC όπως οι Sebastien Loeb (ως Πρωτάθλημα Super 1600), Sebastien Ogier, Dani Sordo, Thierry Neuville, Craig Breen και Elfyn Evans.
Φέτος, το Junior WRC που αποτείνεται σε οδηγούς ηλικίας έως 30 ετών περιλαμβάνει μια μεγάλη αλλαγή, αφού για πρώτη φορά θα διεξάγεται με τετρακίνητα αυτοκίνητα, τα Ford Fiesta Rally3.
Για τους Έλληνες όμως, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον αφορά στη συμμετοχή του Πρωταθλητή Ελλάδος στην κατηγορία Ν για το 2020, Παναγιώτη Ρουστέμη (αθλητή του Σωματείου Start Line), ο οποίος θα έχει ως συνοδηγό τον Χρήστο Μπακλώρη (αθλητή του Σωματείου Α.Λ.Α. Κορινθίας).
Ο 23χρονος οδηγός από την Κόρινθο αποφάσισε να κάνει το μεγάλο βήμα και μαζί με τον 36χρονο συμπατριώτη του, να γίνουν οι πρώτοι Έλληνες που θα λάβουν μέρος στον εν λόγω θεσμό, ο οποίος φέτος περιλαμβάνει 5 αγώνες (Σουηδία, Κροατία, Πορτογαλία, Εσθονία, Ακρόπολις), με τον ελληνικό αγώνα να προσφέρει διπλούς βαθμούς.
Σε αυτό το πλαίσιο, επικοινωνήσαμε με τον Παναγιώτη, ο οποίος μας μίλησε για τους στόχους του, μας ανέλυσε τους λόγους που τον κάνουν αισιόδοξο ενόψει αυτού του εγχειρήματος, ενώ μας απέστειλε και τα πρώτα σχέδια του Ford Fiesta Rally3 με τα “πολεμικά του χρώματα”.
Παράλληλα, τόνισε πως ο συνολικός προϋπολογισμός για ολόκληρη τη σεζόν δεν έχει συγκεντρωθεί, οπότε η ανάγκη για εύρεση περισσότερων χορηγών και υποστηρικτών, συνεχίζει να υφίσταται.
Παναγιώτης Ρουστέμης: Η αξιόλογη πορεία πριν από το μεγάλο βήμα
Τελειόφοιτος στην Μηχανολογία Πάτρας, ο Παναγιώτης Ρουστέμης διαθέτει σφαιρική αντίληψη γύρω από τα αυτοκίνητα και ειδικότερα, τους αγώνες.
Αν και μόλις 23 ετών, έχει ήδη αρκετές παραστάσεις, αφού η αγωνιστική του εμπλοκή ξεκίνησε από εφηβική ηλικία.
Η πρώτη αγωνιστική του εμπειρία ήταν στη Gymkhana στα τέλη του 2016, όταν “θυμάμαι πως έτρεχα μαζί με τον Ken Block”, ενώ αργότερα ο Παναγιώτης αγωνίστηκε στο Seajets ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda με Fabia 1.2 και τα EKO Racing Dirt Games, όπου πρωταγωνίστησε με crosscar.
Οι διακρίσεις με αυτοκίνητο δεν άργησαν να έρθουν, αφού στο Ράλλυ Ακρόπολις 2018 έγινε ο νεότερος Έλληνας που τερματίζει τον αγώνα, οδηγώντας Mitsubishi Lancer EVO 10 με συνοδηγό τον Γιώργο Κάπελλα.
Το 2020, ο Παναγιώτης Ρουστέμης αναδείχθηκε, με συνοδηγό τον Κωνσταντίνο Νικολόπουλο, Πρωταθλητής Ελλάδος στην Κατηγορία Ν, με το ίδιο αυτοκίνητο.
Πέρυσι, οδήγησε Citroen DS3 R5, έχοντας ως καλύτερη επίδοση την 5η θέση στο WRC 3 του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, σημειώνοντας και πολύ καλούς χρόνους γενικής.
Έπειτα από τα παραπάνω, η ώρα της συμμετοχής στο Junior WRC 2022, έφτασε.
Όσα μας είπε ο Παναγιώτης Ρουστέμης
Σε θυμόμαστε να οδηγείς σε κλειστές διαδρομές κάποιο αγωνιστικό αυτοκίνητο από εφηβική ηλικία. Ποιος ήταν ο καταλυτικός παράγοντας για την αγάπη προς τους αγώνες; > “Παλιά με τον μπαμπά (Αλέξανδρος Ρουστέμης) που ήταν αγωνιζόμενος,, πηγαίναμε αρκετά σε πίστες, αναβάσεις.
“Από μικρός είχα μεγάλη αγάπη για το Ford Sierra RS 500 αλλά και για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό συνολικά. Ταυτόχρονα, θαύμαζα τον πατέρα μου και ήθελα να ακολουθήσω αυτό το άθλημα.
“Κάναμε συνέχεια προπονήσεις με καρτ ή χωμάτινα αυτοκίνητα στο Διαδρόμιο που ήταν κοντά μας και έχω εξελιχθεί πολύ εκεί. Οπότε, σε μικρή ηλικία, αποφάσισα να ξεκινήσω”.
Πώς προέκυψε η ιδέα της υλοποίησης ενός τόσο μεγάλου εγχειρήματος, όπως είναι η συμμετοχή στο Junior WRC; > “Το Junior WRC βρισκόταν πάντα στο μυαλό μας, γιατί αποτελεί το πρώτο βήμα ώστε να κάνεις κάτι με αξιώσεις σε διεθνές επίπεδο.
“Το 2019 είχαμε κάνει μια πρώτη επίσκεψη στην Πολωνία, για την παρουσίαση του Junior WRC εκείνης της χρονιάς, όταν και είχα οδηγήσει το Ford Fiesta Rally4. Τότε ήταν πιο προσιτό οικονομικά, καθώς τώρα λόγω των τετρακίνητων αυτοκινήτων Rally3, η συμμετοχή στο θεσμό έχει μεγαλύτερο κόστος”.
“Τα τελευταία χρόνια σκεφτόμουν αυτό το βήμα. Είμαι νέος, έχω κάνει αρκετά πράγματα στην Ελλάδα και πιστεύω ότι το Junior WRC είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να μεταπηδήσεις στο επόμενο επίπεδο, όπου αποκτάς ευκαιρίες για να συνεχίσεις να αγωνίζεσαι στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ”.
Ποιοι λόγοι συνετέλεσαν για τη συμμετοχή σου στον φετινό θεσμό; Η παρουσία του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις με διπλούς μάλιστα βαθμούς, ή μήπως το γεγονός ότι διαθέτεις εμπειρία από τετρακίνητα αυτοκίνητα; > “Ήταν συνδυασμός αυτών των δύο. Θεωρώ πως αυτή είναι η καλύτερη στιγμή να αγωνιστώ στο εξωτερικό, καθώς διαθέτω εμπειρία από τετρακίνητα αυτοκίνητα, όπως είναι τα Mitsubishi Lancer EVO X και Citroen DS3 R5.
“Στην Πολωνία, όπου οδήγησα το Ford Fiesta Rally3 σε χιόνι, ενώ δε με εντυπωσίασε από ισχύ, γιατί είχα συνηθίσει από το Rally2, προσαρμόστηκα πιο εύκολα από τους υπόλοιπους, οι οποίοι συνηθίσει στο Rally4.
“Φυσικά, το άλλο πλεονέκτημα έγκειται στο γεγονός ότι ο 5ος και τελευταίος αγώνας είναι το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, που προσμετρά με διπλό συντελεστή και αποτελεί ουσιαστικά το μισό πρωτάθλημα”.
Ένα σημαντικό κομμάτι της συμμετοχής στο Junior WRC, βασίζεται στο γεγονός ότι δε χρειάζεται ο κάθε οδηγός να έχει στην κατοχή του ένα αυτοκίνητο. Πρόκειται για μια διαδικασία “arrive and drive“, όπως ονομάζεται. Θα μας πεις περισσότερα για αυτό; > “Σε κάθε αγώνα θα συμμετάσχουμε με το ίδιο αυτοκίνητο. Στην αρχή της χρονιάς γίνεται κλήρωση για ορισμένα εξαρτήματα, όπως το κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ σε κάθε αγώνα γίνεται κλήρωση για τα ελαστικά που θα χρησιμοποιήσει ο κάθε οδηγός.
“Κάθε οδηγός μπορεί να κάνει τις δικές του ρυθμίσεις σε ανάρτηση, αντιστρεπτική ράβδο και βέβαια, να κάνει την επιλογή ελαστικών. Το αυτοκίνητο θα το οδηγούμε μόνο στο shakedown του κάθε αγώνα”.
Πώς προετοιμάζεσαι για τους αγώνες από πλευράς φυσικής κατάστασης; > “Η σωματική άσκηση είναι πολύ σημαντική. Από παλιά είχα καλή φυσική κατάσταση, γιατί έπαιζα ποδόσφαιρο, κάτι που κάνω ακόμη σε ερασιτεχνική ομάδα, μια φορά την εβδομάδα.
“Επίσης, σε καθημερινή βάση πηγαίνω στο γυμναστήριο ή για τρέξιμο, ενώ προσέχω τη διατροφή μου, ειδικά κατά την περίοδο των αγώνων”.
Πώς θα προετοιμαστείτε για το Ράλλυ Σουηδίας, σε αγωνιστικό επίπεδο; > “Πάντα προσπαθώ να έχω δει onboards των ειδικών διαδρομών νωρίτερα, ώστε να έχω μια βάση. Σίγουρα στην αλλάζεις πράγματα, όμως αυτό σε διευκολύνει.
“Στο Ράλλυ Σουηδίας, που θα είναι διαφορετικός αγώνας, δε θα είναι εύκολο να βρούμε πλάνα, αφού οι ειδικές διαδρομές θα είναι καινούργιες.
“Κατά τις αναγνωρίσεις θα χρησιμοποιήσουμε κάμερες, ώστε το βράδυ να μελετήσουμε τις ειδικές διαδρομές και να προσαρμόσουμε ανάλογα τις σημειώσεις μας, αφού συνολικά έχουμε δικαίωμα μόνο για δύο περάσματα”.
Ο ανταγωνισμός είναι ιδιαίτερα ισχυρός, αφού ανάμεσα στα 8 πληρώματα που συμμετέχουν, μόνο εσείς και ένα πλήρωμα από την Κένυα είστε rookies. Πώς αισθάνεσαι για αυτό και ποιοι είναι οι στόχοι της συμμετοχής; > “Σίγουρα όπως οι Sami Pajari, Jon Armstrong, Lauri Joona, William Creighton, Robert Virves που έχουν ήδη αγωνιστεί στο Junior WRC, έχουν μεγαλύτερη εμπειρία.
“Ειδικά στο χιόνι θα έχουν πλεονέκτημα, γιατί το γνωρίζουν ενώ σε εμάς είναι κάτι άγνωστο. Όμως, από τη μικρή εμπειρία που είχαμε στην Πολωνία προσαρμόστηκα πολύ γρήγορα και μου άρεσε όσο το χώμα, γιατί το χιόνι παρέχει μεγαλύτερη πρόσφυση και μπορείς να εμπιστευτείς εύκολα τα ελαστικά με καρφιά.
“Το Ράλλυ Σουηδίας θα είναι μια μεγάλη εμπειρία. Σκοπός μας είναι να προσαρμοστούμε όσο πιο γρήγορα γίνεται, ώστε να πιέσουμε και να δούμε πού βρισκόμαστε. Πιστεύω ότι δε θα μας δυσκολέψει τόσο όσο το φανταζόμασταν. Θέλω αρχικά, στις πρώτες ειδικές διαδρομές, να κατανοήσω πού και πώς πρέπει να φρενάρω και έπειτα, να μπορέσω να είμαι ανταγωνιστικός.
“Όταν δοκίμασα το αυτοκίνητο, αυτό μου φάνηκε πολύ εύκολο, οπότε σίγουρα θα είναι πολύ ενδιαφέρον”.
Με δεδομένο το γεγονός ότι τα Ράλλυ Σουηδίας και Εσθονίας είναι αγώνες σε γρήγορες ειδικές διαδρομές που δεν έχεις δοκιμαστεί ως τώρα, ενώ το Ράλλυ Κροατίας είναι ασφάλτινο, επιφάνεια που δεν έχεις αντίστοιχη εμπειρία με το χώμα, ποια θα είναι η στρατηγική σου κατά τη διάρκεια της σεζόν; > “Από όλους τους αγώνες φέτος, στην τελική βαθμολογία μετράνε τα 4 καλύτερα αποτελέσματα.
“Στόχος στη Σουηδία είναι να προσαρμοστούμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε στο shakedown και στις πρώτες ειδικές διαδρομές. Πιστεύω ότι θα μπορέσουμε είμαστε ανταγωνιστικοί και να σημειώσουμε αρκετά καλούς χρόνους, γιατί παρόλο που πρόκειται για μια επιφάνεια άγνωστη σε εμάς, θεωρώ ότι θα αποδειχθεί πιο εύκολο από όσο φανταζόμαστε.
“Στην άσφαλτο δεν έχω τόσο μεγάλη εμπειρία, καθώς δεν έχω οδηγήσει ακόμη το R5 σε αυτήν. Όμως έχουμε χρόνο και δυνατότητα προετοιμασίας, αφού η άσφαλτος της Κροατίας είναι παρόμοια με εκείνη της Ελλάδας, καθώς είναι γλιστερή. Αναμφίβολα όμως, θα χρειαστεί προσαρμογή και αυτή θα είναι μιι δύσκολη αποστολή.
“Οι αγώνες σε Σουηδία και Κροατία χρειάζονται καλή διαχείριση, ώστε να συγκεντρώσουμε βαθμούς. Έπειτα, στοχεύουμε σε Εσθονία, Πορτογαλία -η οποία μοιάζει με το δικό μας αγώνα- και στο τέλος στην Ελλάδα, να κάνουμε την επίθεσή μας και να προσπαθήσουμε να μαζέψουμε όσο περισσότερους βαθμούς γίνεται.
“Ειδικά στο Ακρόπολις, θεωρούμε πως η γνώση των ειδικών διαδρομών, των συνθηκών και η εμπειρία από τη περσινή μας συμμετοχή με αυτοκίνητο προδιαγραφών Rally2, θα μας βοηθήσει”.
Κατά το παρελθόν είχες οδηγήσει το Ford Fiesta Rally4. Ποιες ήταν οι εντυπώσεις σου και ποια είναι τα βασικά σημεία που αυτό διαφέρει από το Ford Fiesta Rally3; > “Για το Rally4, είναι εκπληκτικό πώς προκύπτει τέτοια ισχύς από έναν κινητήρα 1000 κυβικών (213 ίπποι), όπως και πόσο εύκολα “μαζεύει” τα χιλιόμετρα. Θυμάμαι πως βρισκόμασταν στο Kielce, σε μια πίστα στην Πολωνία, και τα χιλιόμετρα που συγκέντρωνε στην ευθεία, δεν περίμενες να μπορούν να συγκεντρωθούν τόσο εύκολα από προσθιοκίνητο αυτοκίνητο.
“Υπήρχαν στιγμές που ξεχνούσες πως ήταν δικίνητο. Σίγουρα όμως, σε κλειστές στροφές ή ανηφόρες καταλαβαίνεις περισσότερο ότι είναι Rally4, αφού δυσκολεύεται περισσότερο από ένα τετρακίνητο.
“Από την άλλη, το Rally3 είναι λίγο πιο γρήγορο, καθώς η ισχύς του είναι λίγο μεγαλύτερη. Συνολικά, η δύναμή του είναι φανερή και φαίνεται από το “ξεπέταγμα” που δεν έχει ένα προσθιοκίνητο. Σου παρέχει τη δυνατότητα καλύτερης εξόδου και πιο γρήγορης επιτάχυνσης από κλειστές στροφές. Αν και δε σε εντυπωσιάζει από πλευράς ισχύος, ιδιαίτερα όταν έχεις οδηγήσει αυτοκίνητο Rally2, είναι πολύ πιο διασκεδαστικό και ωραίο από το Rally4“.
Ενόψει 2022, θα έχεις στο δεξί μπάκετ ως νέο συνοδηγό, τον Χρήστο Μπακλώρη. Πώς προέκυψε αυτή η συνεργασία και τι θεωρείς ότι μπορεί να σου προσδώσει; > “Με τον Χρήστο καταγόμαστε από την ίδια πόλη (Κόρινθος), γνωριζόμαστε πολλά χρόνια και έχουμε αγωνιστεί ως αντίπαλοι σε διάφορους αγώνες κατά το παρελθόν.
“Πάντα είχαμε πάρα πολύ καλή σχέση. Σκεφτόμασταν και πριν από μερικά χρόνια να αγωνιστούμε μαζί ως πλήρωμα, όμως τελικά το αποφασίσαμε φέτος, πριν καν οριστικοποιηθεί η συμμετοχή στο Junior WRC.
“Είναι ένας πολύ έμπειρος συνοδηγός, έχει παραστάσεις από πολλούς αγώνες στην Ελλάδα, καθώς και στην Ιταλία.
“Έχουμε ήδη κάνει ένα τεστ μαζί, ενώ τις επόμενες ημέρες θα κάνουμε άλλο ένα, στο πλαίσιο προετοιμασίας για το Ράλλυ Σουηδίας. Η μεταξύ μας επικοινωνία είναι πολύ καλή, έχουμε προσαρμόσει αρκετά πράγματα που γνώριζε, στα δικά μου γραπτά, τα οποία με βοηθούν.
“Πιστεύω ότι είναι η σωστή επιλογή ώστε να με βοηθήσει να εξελιχθώ”.
Ο Αλέξανδρος Ρουστέμης, είναι όπως μας είπες ουσιαστικά ο άνθρωπος που σε ώθησε να ασχοληθείς με τους αγώνες αυτοκινήτου. Βρίσκεται συνέχεια δίπλα σου και δίνει όλο του το “είναι” για την αγωνιστική σου πρόοδο. Πώς αισθάνεσαι για αυτό και ποιος θα είναι ο δικός του ρόλος στο Junior WRC; > “Φυσικά δε θα απουσιάζει από την προσπάθειά μας στο Junior WRC, όπου θα έχει συμβουλευτικό ρόλο.. Αν δεν υπήρχε ο Αλέξανδρος δε θα είχα αγαπήσει, ούτε θα είχα ασχοληθεί με αυτό το άθλημα,
“Δυστυχώς, τα ράλλυ δεν έχουν αναπτυχθεί σε επίπεδο δημοφιλίας όσο θα έπρεπε στη χώρα μας. Ελπίζω επιστροφή του Ράλλυ Ακρόπολις στο WRC, αλλά και η δική μας συμμετοχή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, να βοηθήσουν στην προσέλκυση κόσμου, ώστε να φτάσουμε το άθλημα εκεί που του αρμόζει.
“Ο ελληνικός λαός αγαπάει τα ράλλυ, απλά δεν έχουμε βρει τη χρυσή συνταγή ώστε να φτάσουμε κοντά στα ποδόσφαιρο ή το μπάσκετ. Για αυτό άλλωστε, είναι πιο δύσκολο να βρεθούν χορηγοί, οι οποίοι είναι απαραίτητοι ώστε να προχωρήσει κάποιος, γιατί το συγκεκριμένο σπορ είναι πολύ ακριβό”.
Μας δίνεις την κατάλληλη πάσα για να μιλήσουμε για τους δικούς σου χορηγούς. > “Καταρχάς, σε ότι έχω καταφέρει μέχρι τώρα, έχει βοηθήσει πάρα πολύ ο κύριος Μάριος Ηλιόπουλος και η Seajets.
“Βρίσκεται δίπλα μου πρακτικά από την αρχή, αφού ήταν μέγας χορηγός στο Ενιαίο. Συνολικά, είναι πολύ σημαντικός για τη συμμετοχή μας. Χωρίς τη βοήθειά του δε θα είχα καταφέρει τίποτα από όσα έχω πετύχει ως τώρα, όπως και δε θα είχαμε φέρει το Citroen DS3 R5.
“Μας βοηθάει και στην προσπάθεια για το εξωτερικό και θέλω να του πω ένα μεγάλο “ευχαριστώ”.
“Φυσικά, ευχαριστώ όλους τους χορηγούς μας που είναι οι: Seajets, Ιατρικό Κέντρο Αθηνών, Ρουστέμης Rent a Car, Ρουστέμης Motorsport, ΙΚΤΕΟ Κιάτου, Δήμος Κορίνθου, Γιαννόπουλος roll cages , Αuto Vortelinos Service, VW Kefalas, Max Print και οι 4Τροχοί που πάντα μας στηρίζουν”.
Έχετε συγκεντρώσει το σύνολο του προϋπολογισμού που απαιτείται για ολόκληρη τη σεζόν στο Junior WRC; > “Ο συνολικός προϋπολογισμός είναι της τάξης των 200.000 ευρώ. Αυτή τη στιγμή έχουμε στη διάθεσή μας τα χρήματα που απαιτούνται για το Ράλλυ Σουηδίας.
“Στη συνέχεια, ανάλογα με το αποτέλεσμα και τις συζητήσεις με άλλους χορηγούς και το Κράτος, που μάλλον θα βοηθήσει, θα ετοιμαστούμε για τους υπόλοιπους αγώνες.
“Μέχρι στιγμής έχουμε συγκεντρώσει περίπου το 60% του προϋπολογισμού που χρειάζεται για όλο το πρωτάθλημα, οπότε συνεχίζουμε να βρισκόμαστε σε αναζήτηση για το υπόλοιπο 40%”.
Πέραν του Ford Fiesta Rally3 στο πλαίσιο του Junior WRC, τι άλλο θα οδηγήσεις φέτος; > “Δεν υπάρχει στα σχέδιά μας η συμμετοχή σε άλλους αγώνες. Όμως, θα κάνουμε δοκιμές με το Citroen DS3 R5, για προετοιμασία ειδικά για τους χωμάτινους αγώνες.
“Άλλωστε, δεν έχουμε κάποιον περιορισμό για χρήση αυτού του αυτοκινήτου, καθώς δεν έχουμε κάποια χορηγική βοήθεια από την ελληνική αντιπροσωπεία της Ford.
“Οπότε, το DS3 R5 θα είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για προετοιμασία. Από εκεί και έπειτα, προπονούμαι πολύ και με το crosscar, το οποίο είναι πολύ καλό και δεν είναι τυχαίο, που όλοι στο εξωτερικό προπονούνται με τέτοια οχήματα.
“Μέσω αυτού έχω βελτιωθεί πολύ και έχω περάσει πολλά πράγματα που έμαθα εκεί, στο αυτοκίνητο. Αν καταφέρεις να μεταφέρεις το ρυθμό σου με το φορμουλάκι, στο βουνό με αυτοκίνητο, τότε μπορείς να κινηθείς πολύ γρήγορα και θεαματικά”.
Παναγιώτης Ρουστέμης – Who is who
Ημ. Γέννησης: 22 Μαΐου 1998
Τόπος γέννησης και κατοικίας: Κόρινθος
Σπουδές: Τελειόφοιτος Μηχανολογίας Πάτρας (Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου)
Διακρίσεις στα ράλλυ: Πρωταθλητής Κατηγορίας Ν 2020, 5ος WRC 3 στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2021 (Citroen DS3 R5)
Συνοδηγός: Χρήστος Μπακλώρης
Χορηγοί: Seajets, Ιατρικό Κέντρο Αθηνών, Ρουστέμης Rent a Car, Ρουστέμης Motorsport, ΙΚΤΕΟ Κιάτου, Δήμος Κορίνθου, Γιαννόπουλος Roll Cages , Αuto Vortelinos Service, VW Kefalas, Max Print, 4Τροχοί
Φωτογραφίες: Αρχείο 4Τ – Θάνος Ηλιόπουλος