top icon
Συνεντεύξεις

Συνέντευξη: Λάμπρος Αθανασούλας

Δύσκολη άσκηση να ρωτάς και να αναλύεις τις απαντήσεις ενός δικού σου ανθρώπου. Ο «Στρατισίνο» σε ανοιχτή γραμμή με τον Λάμπρο Αθανασούλα, λίγες ημέρες πριν από το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.

Είναι το 10ο Ράλλυ Ακρόπολις για τον Λάμπρο Αθανασούλα, που, όπως και τον περασμένο χρόνο, μοιράζεται με τον Νικόλα Ζακχαίο ένα Hyundai i20 Ν στην κατηγορία WRC2. Στα χρώματα της Hyundai Ελλάς, αλλά και όχι μόνο.

H ιστορία επαναλαμβάνεται, και αυτή η πρακτική εμπιστοσύνης χαρακτηρίζει τη συμμετοχή, με το πλήρωμα να λατρεύει τις διαχρονικές σχέσεις, με σημείο αναφοράς τις αξίες και την τάξη, σε κάθε επίπεδο…

Λάμπρος Αθανασούλας

Με τα μάτια πλέον η συνεννόηση του Λάμπρου Αθανασούλα με τον Ανδρέα Χριστοφορίδη της Hyundai Ελλάς και, αν τους γνωρίζεις, δεν εκπλήσσεσαι που συνεχίζουν υπεράνω αποτελεσμάτων, με έμπνευση ένα κάδρο με σπάνια υλικά. Έχουν αντίστοιχη φιλοσοφία για τα «πράγματα», παρά τα δέκα χρόνια της διαφοράς από την ήμερα που γεννήθηκαν, και η σχέση εμπιστοσύνης που χτίστηκε με τη συμβολή των Θανάση Δέδε και Θανάση Αγγελή – στελέχη της Ηyundai Eλλάς – όλοι γνωρίζουν πως ήρθε για να μείνει. Ξεπερνώντας χρόνους ειδικών διαδρομών και τα τέλεια, σοβαρά περάσματα, και με τα στοιχεία της τέχνης και της αυτοπεποίθησης που χαρακτηρίζουν το πλήρωμα, τους Αθανασούλα-Zακχαίο.

Πάμε όμως με τη σειρά, βρίσκοντας τον Λάμπρο στο περιθώριο της εξέλιξης των αγωνιστικών αυτοκινήτων κορυφής, στα ελληνικά χώματα, παραμονές του ντέρμπι…

Λάμπρος Αθανασούλας

Πώς εξελίχθηκε η προετοιμασία σας για τον φετινό αγώνα; > Λόγω ενός μικρού προβλήματος υγείας που ξεπεράστηκε, χάρη στον γιατρό μου (Σ.Χ.: ο μάγος-ορθοπεδικός Παναγιώτης Γιαννακόπουλος), δεν ήταν αυτή που θα θέλαμε, σε συνδυασμό και με την αποχή μας. Όμως έχουμε δουλέψει μεθοδικά, με κόπο και υπομονή, έχοντας κάνει ό,τι ήταν δυνατό.

Έχει πλεονέκτημα ο Έλληνας με τη γνώση του δρόμου; > Πάντα βοηθάει, αλλά με τα onboards διαθέσιμα σε όλους πλέον, οι ξένες συμμετοχές έρχονται διαβασμένες, και δεν είναι τόσο σημαντική η γνώση στα δικά μας μέτρα, όσο ήταν παλιά σε σχέση με τις επιδόσεις σας στο παρελθόν.

Παίζει ρόλο στο αποτέλεσμα; > Θα βοηθήσει στην αποφυγή προβλημάτων και, κυρίως, στο να αποφύγουμε καθυστερήσεις από μικρές εξόδους από το δρόμο. Σημαντική η γνώση, αν την αξιοποιήσεις ανάλογα.

Αγαπημένη σας διαδρομή; > Το γειτονικό μας Χαρβάτι. Ειδικά από τη μέση της διαδρομής μέχρι τον τερματισμό της.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις-Athanasoulas

Πού θα «πυροβολήσετε»; Πού θα προσέξετε; > Παντού θα πυροβολήσουμε! Δεν υπάρχουν περιθώρια ώστε να διαλέξουμε. Ο συναγωνισμός είναι σε κορυφαίο επίπεδο και, όπου χάσεις προσέχοντας, δε θα το καλύψεις. Σε όλες τις ειδικές υπάρχουν κομμάτια που θέλουν προσοχή. Ράλλυ Ακρόπολις και προσοχή πάνε μαζί. Οι διαδρομές είναι δύσκολες και σκληρές με γλιστερά κομμάτια. Ο ρυθμός ήταν και παραμένει το ζητούμενο. Αν ξεχαστείς τον έχασες, αποσυντονίζεσαι και δημιουργούνται δυσάρεστες εκπλήξεις.

Πού να πάμε να σας δούμε; >Την Πέμπτη σας περιμένουμε στο ΟΑΚΑ, και στη συνέχεια, την Παρασκευή να πάτε στο Λουτράκι και στους Βωξίτες, το Σάββατο στον Ταρζάν προς το τέλος και την Κυριακή στο Ελευθεροχώρι… Ελπίζουμε να μας δείτε στον τερματισμό και, βέβαια, σταυρώνουμε δάχτυλα και ευχόμαστε να μην ακυρωθεί ειδική διαδρομή λόγω κόσμου. Ό,τι σημαίνει αυτό…

Η ομάδα; Το αυτοκίνητό σας; > Η ίδια με πέρυσι, και ελπίζουμε οι αναβαθμίσεις του αυτοκινήτου σε αξιοπιστία και επιδόσεις να είναι σημαντικές και να ευχαριστηθούμε τον αγώνα.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις-Athanasoulas

Τα λάστιχα; > Σπαζοκεφαλιά! Θέλει προσοχή στη διαχείριση της φθοράς και στην αποφυγή του κλαταρίσματος.

Σε πόσο χρόνο αλλάζετε λάστιχο με τον Νίκο μέσα σε ειδική; > Δεν είμαστε καλά προπονημένοι… Υπολόγισε μία αλλαγή στα 2 με 2,5 λεπτά. Έχουμε να λυθούμε, να βγούμε, να δουλέψουμε, και στη συνέχεια να δεθούμε πριν ξεκινήσουμε.

Πού μπορεί να παρέμβει το πλήρωμα σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο; > Μπορούμε να ρυθμίσουμε αμορτισέρ και ελατήρια, να αλλάξουμε ρυθμίσεις διαφορικών και τακάκια στα φρένα.

Αλήθεια, πώς σου φάνηκε το νέο Skoda Fabia; Συμμετείχατε ως οργανωτές με τον «ΕΛ-ΕΜ» και συνεργάτες σας στις δοκιμές εξέλιξής του… > Είναι έτοιμο να πρωταγωνιστήσει. Η Skoda συμμετέχει με συνέπεια στην κατηγορία, εξελίσσοντας στη σωστή κατεύθυνση.

Hyundai i20 N

Ο Chris Meeke διατηρεί την κλάση του, παρά την αποχή; > Ο Chris πιστεύω ότι είναι ένας από τους κορυφαίους σε απόλυτη ταχύτητα, και τώρα με την εμπειρία του μπορεί και εξελίσσει εξαιρετικά το νέο Fabia.

Συνεργάστηκες και με τον Sebastien Loeb. Εμπειρία; > Ο Loeb έδειξε ιδιαίτερο ζήλο στο τεστ, ενώ ενδιαφέρθηκε και για τις ειδικές του αγώνα. Ξέρει καλά ότι πρόκειται για μια πρώτης τάξης ευκαιρία να προσθέσει ένα σοβαρό αποτέλεσμα στο παλμαρέ του! Ό,τι χρειάζεται και η Μ-Sport.

Το Puma πώς το είδες; Θα είναι ανταγωνιστικοί; > Το WRC1 της Ford δείχνει ότι μπορεί να συναγωνιστεί τους άλλους δύο κατασκευαστές, και με τον Loeb στο τιμόνι ψηφίζω βάθρο, αν δεν υπάρξουν προβλήματα αξιοπιστίας.

Ποιος θα κερδίσει τον αγώνα μας; > Η Hyundai, βέβαια! O φίλος μου ο Neuvll! Καταλαβαίνεις πως αυτονόητα υπερβάλλω, αφού δε χωρούν προβλέψεις. Μπορούν πάντως να κερδίσουν και οι τρεις με Hyundai, αλλά και οι τέσσερις με Toyota, και μη χαμογελάς. Αντίστοιχα, μπορεί να κερδίσει ο Loeb, χωρίς να υποτιμώ τον Breen. Μεγάλος και δύσκολος αγώνας…

Hyundai - Neuville - Athanasoulas

Στο WRC2 χωρούν προβλέψεις; > Αντικειμενικά, και βέβαια (χαμογελάει). Από την πλευρά «μας», ο Suninen και το i20 Ν έχουν την ταχύτητα, και αρκεί να αποδειχθούν και αξιόπιστοι. Όμως, δεν υποτιμάς τον Mikelsen, που έρχεται με το Fabia να σφραγίσει τον τίτλο…

Τι απαιτείται ώστε να διεκδικήσετε την κατηγορία εσύ και η παρέα σου, οι άλλοι Έλληνες; > Όπως εξελίσσεται, ή μάλλον όπως «σέρνεται» το Ελληνικό Πρωτάθλημα, δεν υπάρχει ελληνικό πλήρωμα που θα μπορούσε να διεκδικήσει τη νίκη στην κατηγορία WRC2. Ίσως σε κάποιες ειδικές να σταθούμε ορισμένα ελληνικά πληρώματα κοντά στους ξένους κορυφής. Στην κατάστασή μας, το καλύτερο θα είναι χρόνοι πεντάδας στην κατηγορία.

Το WRC3 θα έχει ενδιαφέρον; > Θα γίνει μάχη, αλλά εκτιμώ πως θα κριθεί από τα μηχανικά προβλήματα. Βλέπεις, ο ρυθμός των νέων ταλαντούχων οδηγών που συμμετέχουν ξεπερνάει τις δυνατότητες του Fiesta. Είναι ενθουσιώδεις, και θα δυσκολευτούν να διαχειριστούν τους σκληροτράχηλους δρόμους μας.

Πρόβλεψη για το «Πρώτοι Έλληνες»; > Ε, τώρα τι να απαντήσω, «δάσκαλε»; Να δουλεύει, να μην κάνουμε λάθη, και θα τα πούμε στη ράμπα, με σεβασμό σε όλους τους συναθλητές μας. Άλλωστε, ο μεταξύ μας συναγωνισμός θα αναβαθμίσει το επίπεδό μας…

Να ευχηθούμε Καλό Αγώνα!

Athanasoulas

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ