Έγινε πλέον συνήθεια για την Step Racing να ξεκινάει το αγωνιστικό της πρόγραμμα από το Rallye Monte Carlo, έναν αγώνα τον οποίο το πλήρωμα της ομάδας Νίκος Παυλίδης- Allan Harryman έχει λατρέψει.
Με εμπειρία από τις τρεις προηγούμενες συμμετοχές τους τα τελευταία πέντε χρόνια, οι Νίκος Παυλίδης- Allan Harryman θα εκπροσωπήσουν τη χώρα μας σε ακόμη έναν αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ με σκοπό να υψώσουν την Ελληνική σημαία στον τερματισμό, στο Πριγκιπάτο του Μονακό. Κάτι που έχουν καταφέρει σε όλες τις προηγούμενες επισκέψεις τους στο κρατίδιο.
Το πρόγραμμα του ράλλυ περιλαμβάνει 16 ειδικές διαδρομές, με τη δράση να ξεκινάει το βράδυ της Πέμπτης 23 Ιανουαρίου και να ολοκληρώνεται την Κυριακή 26 Ιανουαρίου το μεσημέρι. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Gap, στους πρόποδες των Γαλλικών Άλπεων, ενώ η εκκίνηση και ο τερματισμός θα λάβουν χώρα στη Μαρίνα του Μόντε Κάρλο.
Μπορεί ο στόχος του τερματισμού σε ένα οποιοδήποτε άλλο ράλλυ να μοιάζει απλή υπόθεση, στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο όμως με τους «ιδιαίτερους» κανονισμούς, δεν είναι εύκολος. Βλέπετε, για να συμμετάσχει το πλήρωμα στην τελευταία ημέρα του αγώνα πρέπει να βρίσκεται στους 60 πρώτους της γενικής κατάταξης, από τους 88 που δήλωσαν, ενώ δεν έχει δικαίωμα για δεύτερη ευκαιρία εάν εγκαταλείψει στις ειδικές του Σαββάτου.
«Δεν το κρύβω ότι η «60αδα» μας δημιουργεί ένα επιπλέον άγχος, αφού συμμετέχουμε σε μια από τις μικρότερες κατηγορίες ενός αγώνα με τις περισσότερες συμμετοχές των τελευταίων ετών. Οι δυνατότητες να τα καταφέρουμε υπάρχουν, είναι όμως δεδομένο πως θα πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι, να πιέσουμε και να μη χαλαρώσουμε σε κανένα σημείο του τετραημέρου. Βρεθήκαμε και την προηγούμενη χρονιά σε κάποιο σημείο του αγώνα «στο όριο» αντιμετωπίζοντας διάφορα προβλήματα, όμως αντιδράσαμε με ψυχραιμία και τα καταφέραμε», δήλωσε ο οδηγός της ομάδας, Θεσσαλονικιός Νίκος Παυλίδης και συμπλήρωσε:
«Θεωρώ ότι με τις τρεις προηγούμενες συμμετοχές μας έχουμε πλέον την εμπειρία να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις του αγώνα, αρκεί να μην υπερεκτιμήσουμε τις δυνατότητες μας. Σκοπεύουμε να ανεβάσουμε το ρυθμό μας σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, λαμβάνοντας πάντα υπόψη τις καιρικές συνθήκες που θα επικρατούν και τις μεταβολές του οδοστρώματος. Ακόμα και στην ίδια ειδική μπορεί να συναντήσουμε στεγνή ή βρεγμένη άσφαλτο, πάγο αλλά και χιόνι που θα δυσκολέψουν τις προσπάθειες μας, ενώ η σωστή επιλογή ελαστικών είναι αρκετές φορές συνάρτηση και του παράγοντα “τύχη”»,
Ο τρεις φορές Κυπελλούχος Βορείου Ελλάδος δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στους συντελεστές της ομάδας που διαδραματίζουν τεράστιο ρόλο σε έναν τέτοιο αγώνα: «Έχουμε δημιουργήσει μια συμπαγή ομάδα έχοντας αποκτήσει ομοιογένεια τα τελευταία χρόνια που συμμετέχουμε στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο. O Allan Harryman είναι ένας από τους πιο έμπειρους συνοδηγούς στον κόσμο με περισσότερες από 200 συμμετοχές σε αγώνες και πολλές διακρίσεις. Με έχει βοηθήσει πολύ στην οδηγική μου εξέλιξη και είναι τιμή μου που μοιραζόμαστε το ίδιο αγωνιστικό. Αντίστοιχα, το πλήρωμα των πλοηγών μας Δημήτρης Αμαξόπουλος- Δημήτρης Κουμποτής που οδηγούν στις ειδικές διαδρομές του ράλλυ λίγες ώρες πριν το πέρασμα των αγωνιστικών, απέκτησαν όλα αυτά τα χρόνια τις γνώσεις και την εμπειρία για να μας κατευθύνουν στο τί θα αντιμετωπίσουμε ανά πάσα στιγμή και πού κρύβονται «παγίδες». Είμαστε πολύ «δεμένοι» μεταξύ μας κι αυτό είναι ένα από τα μυστικά της επιτυχίας, σε συνδυασμό με τον επαγγελματισμό της ομάδας που προετοιμάζει το Peugeot 208 R2, της Γαλλικής CHL Sport Auto, η οποία έχει και την ευθύνη υποστήριξης του δύο φορές Πρωταθλητή Γαλλίας», ήταν τα λόγια του.
Ο ανταγωνισμός του πληρώματος μας δεν θα είναι διόλου ευκαταφρόνητος, με 23 πληρώματα της κατηγορίας Rally4 να συμμετέχουν στον αγώνα: «Οι αντίπαλοι στην κατηγορία μας είναι αρκετοί, ενώ οι περισσότεροι από αυτούς γνωρίζουν πολύ καλά τις ειδικές διαδρομές οι οποίες περιλαμβάνονται και σε τοπικούς αγώνες. Εμείς θα διεκδικήσουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα και αν οι χρόνοι μας είναι ανάμεσα στους 10 πρώτους της κατηγορίας, θα είμαστε ικανοποιημένοι» δήλωσε ο Νίκος Παυλίδης ολοκληρώνοντας.
(Δελτίο Τύπου)