X
WRC

Sebastien Ogier: Διαψεύδει τα σενάρια περί πλήρους εμπλοκής το 2022

Ο Sebastien Ogier επιμένει πως το 2021 θα είναι η τελευταία χρονιά πλήρους εμπλοκής του στο WRC.

Από τις αρχές του 2021, o Sebastien Ogier έχει καταστήσει σαφές πως η φετινή, θα είναι η τελευταία χρονιά πλήρους εμπλοκής του στο WRC.

Η εξέλιξη του πρώτου μισού της σεζόν, κατά το οποίο ο 7 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής και ο συνοδηγός του Julien Ingrassia, έχουν σημειώσει 4 νίκες σε 6 αγώνες με το Toyota Yaris WRC, αποκτώντας διαφορά 34 βαθμών από τους Evans-Martin στη βαθμολογία, έχει καταστήσει το γαλλικό δίδυμο σε μεγάλο φαβορί για ακόμη έναν τίτλο.

Εφόσον αυτό συμβεί, θα πρόκειται για το 8ο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα των Γάλλων και πολλοί, θεωρούν πιθανή μια… αναβολή της αποχώρησης, ώστε ο Ogier να ισοφαρίσει το ρεκόρ του μεγάλου συμπατριώτη του, Sebastien Loeb.

Απορρίπτει τους ισχυρισμούς ο Sebastien Ogier

Παρά τις φήμες για πλήρη συμμετοχή του Ogier το 2022, ο 37χρονος οδηγός δεν επιβεβαιώνει τα εν λόγω σενάρια, αναφέροντας πως έχει αποφασίσει να μην ακολουθήσει πλήρες πρόγραμμα το 2022.

Όπως είναι γνωστό, ο Sebastien Ogier έχει προθυμοποιηθεί να συμμετάσχει στις δοκιμές εξέλιξης του υβριδικού Toyota Yaris Rally1, με το οποίο θα αγωνίζεται η ομάδα του στο WRC από τη νέα χρονιά, όταν και θα υιοθετηθούν τα υβριδικά κινητήρια σύνολα στην κορυφαία κατηγορία.

Ακόμη, έχει δηλώσει πως θέλει να βρεθεί στην εκκίνηση του Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2022, χωρίς να έχει απορρίψει περαιτέρω συμμετοχή σε επιλεκτικούς αγώνες.

Όπως προκύπτει από δηλώσεις του στο DirtFish πάντως, ο Ogier συνεχίζει να μην προτίθεται να ακολουθήσει πλήρες πρόγραμμα στο WRC την επόμενη χρονιά.

“Είναι πολύ καθαρό στο μυαλό μου πως δε θα ολοκληρώσω το πρωτάθλημα την επόμενη χρονιά”, δήλωσε ο Ogier. “Έχω αφήσει ανοικτό το ενδεχόμενο να κάνω ορισμένους αγώνες, ίσως έναν, ίσως λίγους. Σίγουρα όχι κάτι παραπάνω από αυτό”.

Αυτό δε σημαίνει πως το συμβόλαιο του Sebastien Ogier με την Toyota, δε θα ανανεωθεί, αφού μια ευρύτερη συνεργασία, με εμπλοκή του Γάλλου στα προγράμματα WRC και WEC, αποτελεί κοινή επιθυμία των δύο πλευρών.

Η εξέλιξη των διαπραγματεύσεων σε αυτό το κομμάτι, θα κρίνει σε μεγάλο βαθμό το πρόγραμμα του Γάλλου για την επόμενη χρονιά.

“Το συμβόλαιο του 2022 πρέπει να το συζητήσω με την ομάδα”, σχολίασε ο  Ogier.

“Δεν είναι μυστικό ότι το όνειρό μου είναι να μεταβώ στο Le Mans και σε αγώνες πίστας. Οπότε υπάρχουν πράγματα που πρέπει να αποσαφηνιστούν, ώστε να δω αν θα πάρω την ευκαιρία ή όχι.

“Αυτό θα επηρεάσει αν θα κάνω αγώνες ράλλυ ή όχι. Το μόνο δεδομένο είναι πως θέλω να είμαι πιο ελεύθερος από όσο είμαι τώρα”.

Φυσικά, η μετάβαση από μια επαγγελματική καριέρα 15 ετών στην απόλυτη ξεκούραση, δεν είναι εύκολη για ανθρώπους που έχουν συνηθίσει τους γρήγορους ρυθμούς και την αδρεναλίνη, οπότε ο Sebastien Ogier θα προσπαθήσει να βρει την ισορροπία.

“Σχεδιάζω να περάσω χρόνο με την οικογένεια και τον γιο μου, που θέλω να τον βλέπω να μεγαλώνει. Το σχέδιο πάντα ήταν να περάσουμε την τελευταία του χρονιά πριν πάει στο σχολείο μαζί και ίσως, να ταξιδέψουμε στον κόσμο και να κάνουμε συναρπαστικά πράγματα μαζί”, πρόσθεσε ο Ogier, για να συνεχίσει.

“Αυτό είναι 100% σίγουρο. Ας δούμε τι μπορώ να εντάξω στο πρόγραμμά μου. Ίσως κρατήσω τους αγώνες ράλλυ για να μην βαρεθώ.  Όπως όλοι, χρειάζεσαι λίγη αδρεναλίνη, καθώς πιστεύω ότι μετά από 15 πολύ έντονα χρόνια ζωής και αγώνων, όπως στην περίπτωσή μου, δε μπορείς να πας από το “όλα” στο “τίποτα”.

“Θα προσπαθήσω να βρω την ισορροπία για την επόμενη χρονιά, ώστε να είμαι όσο πιο χαρούμενος γίνεται. Όμως η ζωή είναι πάντοτε ένας συμβιβασμός”.

Πώς επηρεάζεται η Toyota από την απόφαση του Sebastien Ogier;

Η απόφαση του Ogier, θα κρίνει πολλά για το WRC γενικά και τον σχεδιασμό της Toyota Gazoo Racing ειδικότερα.

O επικεφαλής της ομάδας, Jari Matti Latvala, αναμένει και εκείνος να μάθει τι θα κάνει ο Γάλλος την επόμενη χρονιά, ώστε να διαμορφώσει τη σύνθεση της Toyota για το 2022.

Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, οι Elfyn Evans και Kalle Rovanpera αναμένεται να παραμείνουν, ενώ εφόσον ο Ogier συμμετάσχει με επιλεκτικό πρόγραμμα, θα χρειαστεί να υπάρχει τρίτος οδηγός για τους υπόλοιπους αγώνες.

Φαβορί για αυτή τη θέση μέχρι στιγμής, είναι ο Esapekka Lappi, που φέτος έχει εντυπωσιάσει στο WRC2, έχοντας δύο νίκες σε ισάριθμούς αγώνες.

Ωστόσο, η διαρκής βελτίωση του Takamoto Katsuta, ο οποίος οδηγεί το 4ο Toyota Yaris WRC, αλλά και το γεγονός ότι στην αρχή της χρονιάς δύσκολα θα υπάρχουν διαθέσιμα 4 υβριδικά Toyota Rally1, ίσως φέρει αναβάθμιση της θέσης του Ιάπωνα.

“Αν ο Sebastien είναι έτσι (με επιλεκτικούς αγώνες) θα χρειαστούμε και άλλον οδηγό για να μοιράζεται το αυτοκίνητο με τον Ogier. Τίποτα δεν έχει αποφασιστεί για αυτόν τον οδηγό. Είναι ακόμη ανοιχτό”, είχε δηλώσει στο DirtFish ο Jari Matti Latvala, που επίσης θεωρεί απίθανο να δει τον Ogier να συνεχίζει με πλήρες πρόγραμμα στο WRC.

Photos: Toyota Gazoo Racing

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!