Έχοντας εγκαταλείψει προσωρινά κατά τη δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Τουρκίας, ο Ott Tanak κινήθηκε πολύ αργά στην ειδική διαδρομή πριν την Power Stage, με τον Tommi Makinen να χαρακτηρίζει αυτή την ενέργεια ως “απολύτως ηλίθια”.
Στον απόηχο του Ράλλυ Τουρκίας, ο επικεφαλής της Toyota Gazoo Racing WRT, Tommi Makinen, που από τη νέα χρονιά θα αλλάξει πόστο αναλαμβάνοντας θέση συμβούλου, άσκησε δριμεία κριτική στον Ott Tanak για την τακτική του Εσθονού κατά την τρίτη ημέρα του Ράλλυ Τουρκίας.
Υπενθυμίζουμε, πως οι Tanak-Jarveoja είχαν εγκαταλείψει προσωρινά το Σάββατο, δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Τουρκίας, από πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης του Hyundai i20 Coupe WRC. Οι Παγκόσμιοι Πρωταθλητές επέστρεψαν την επόμενη, καταληκτική ημέρα του αγώνα, με προφανή στόχο να κατακτήσουν όσους περισσότερους βαθμούς μπορούσαν, κατά την Power Stage. Σε αυτό το πλαίσιο, επέλεξαν να χρησιμοποιήσουν την πιο μαλακή, μεσαία γόμα ελαστικών κατά το τελευταίο loop, που ξεκινούσε με το δεύτερο πέρασμα από την ειδική διαδρομή Cetibeli, η οποία το πρωί είχε προκαλέσει προβλήματα στα περισσότερα πληρώματα.
Για να διατηρήσουν τα ελαστικά τους σε καλή κατάσταση ενόψει Power Stage και καθώς δεν διεκδικούσαν κάτι σε επίπεδο γενικής κατάταξης, οι Tanak-Jarveoja έκαναν πολύ αργό χρόνο στην Cetibeli, μήκους 38 χιλιομέτρων, όντες κατά 10 λεπτά πιο αργοί από τους teammates τους, Thierry Neuville-Nicolas Gilsoul. Στην Power Stage, οι Εσθονοί σημείωσαν τον δεύτερο χρόνο, ξανά πίσω από τους Βέλγους, κατακτώντας 4 βαθμούς που μπορεί να αποδειχθούν χρήσιμοι στη συνέχεια. Πάντως, αυτή η ενέργεια του Tanak δεν άρεσε καθόλου στον Tommi Makinen, ο οποίος μιλώντας στο DirtFish την χαρακτήρισε ως “απολύτως ηλίθια”, ενώ τόνισε ότι δεν αποδέχεται τέτοιες ενέργειες στη δική του ομάδα.
“Αυτό που έκανε ο Ott τον έκανε να φαίνεται χαζός και αντιαθλητικός“, δήλωσε ο Makinen. “Δε θα ήθελα να δω τέτοια πράγματα στη δική μου ομάδα, όμως είναι πιθανό να συμβεί κάτι τέτοιο με άλλες ομάδες. Ήμουν πραγματικά έκπληκτος που τον είδα να πηγαίνει τόσο αργά, ήταν μεγάλη έκπληξη. Δεν υπάρχει χώρος για αυτό. Το σπορ έγκειται στο να κινούμαστε flat-out και όχι να κάνουμε τέτοιες στρατηγικές. Δεν αποδεχόμαστε κάτι τέτοιο στην Toyota και είμαι βέβαιος ότι ο Sebastien (Ogier) δε θα δεχόταν να κάνει κάτι τέτοιο“.
Ο Ott Tanak, δεν απάντησε στις δηλώσεις του Makinen, ωστόσο είναι γνωστό πως οι σχέσεις των δύο ανδρών δεν είναι καλές, λόγω της φυγής του Εσθονού από την Toyota για την Hyundai, στο τέλος της περσινής σεζόν.